جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    16 تیر 1401 - 23:36
    شناسه : 211015
    0

    به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری اردوهای جهادی در تابستان سال جاری، جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

    پ
    پ

    953b4131 1ce2 4b0f 814d c310e473c695 - برگزاری جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه ابتدا با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی و حضور خالصانه دانشجویان در فعالیت‌های خداپسندانه، اظهار داشت: تحصیل علم، صرفاً یکی از اهداف دانشگاه است اما هر دانشجو علاوه بر تحصیل علم، باید مهارت‌هایی همچون مدیریت زندگی مستقل، خدمت به هم‌نوع، مسئولیت‌پذیری و… را فرا بگیرد. در این خصوص اردوهای جهادی نمونه‌ای بارز از فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه است.

    دکتر مهرابیان در ادامه با اشاره به آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده، گفت: هر کس نفسی را حیات بخشد، مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده از این رو خدمت به هم‌نوع عملی بزرگ و دارای پاداش اخروی است.

    وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت مشارکت حداکثری همه دستگاه‌های مربوطه در راستای برگزاری بیش از پیش اردوهای جهادی باید انجام شود که در این راستا لازم است که دانشجویان داوطلب همگام با مسئولان دانشگاه در اجرای این برنامه‌ها مشارکت نمایند. قطعاً رسیدن به یک هدف مشترک، نیازمند تلاش همه است.

    دکتر مهرابیان در ادامه با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی باید در مناطق کم‌برخوردار و فاقد مراکز بهداشتی برگزار شوند، افزود: در این صورت همه افراد تحت پوشش مناطق مذکور، می‌توانند از خدمات رایگان سلامت برخوردار شوند.

    معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین بر اهمیت نقش اساتید دانشگاه در برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اساتید می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب به صورت دوره‌ای در این اردوها حضور یابند.

    وی هم‌چنین با اشاره به همکاری ضعیف برخی از معاونت‌های تابعه دانشگاه، اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک، حضور پررنگ و انجام فعالیت‌های گسترده آن‌ها را شاهد باشیم.

    معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان از مشارکت بسیج اساتید، مجمع خیرین سلامت، معاونت غذا و دارو، دبیران و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تقدیر کرد./ص

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.