چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41615 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2377×
تا چه اندازه با محصولات فوراور آشنا هستید؟
  • 24 آبان 1401 ساعت: 17:31
  • شناسه : 211138
    0

    اگر شما به دنبال محصولات سلامتی و به خصوص بر پایه آلوئه ورا باشید، احتمالا نام محصولات فوراور را شنیده اید. فوراور نامی آشناست که با بیش از 45 سال سابقه در بیش از 170 کشور جهان اقدام به عرضه محصولات و مکمل های غذایی طبیعی بر پایه آلوئه ورا و عسل کرده است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با خواص آلوئه ورا و برخی محصولات فوراور آشنا کنیم.

    پ
    پ

    C:\Users\WeblifeMaker\Desktop\skincare25.7.18-banner.jpg

    اگر شما به دنبال محصولات سلامتی و به خصوص بر پایه آلوئه ورا باشید، احتمالا نام محصولات فوراور را شنیده اید. فوراور نامی آشناست که با بیش از 45 سال سابقه در بیش از 170 کشور جهان اقدام به عرضه محصولات و مکمل های غذایی طبیعی بر پایه آلوئه ورا و عسل کرده است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با خواص آلوئه ورا و برخی محصولات فوراور آشنا کنیم.

    گیاه هزار درمان آلوئه ورا

    C:\Users\WeblifeMaker\Desktop\PublicGoods_042020_HowToCutAloe_Featured_3200x1600-1.jpg

    ژل داخل گیاه آلوئه باربادنسیس میلر چه به عنوان نوشیدنی مصرف شود یا به عنوان یک محصول موضعی، برای بدن ما مفید است، اما فواید این گیاه که سبب استفاده گسترده از آن می شود چیست؟ در ادامه به بررسی برخی خواص و ویژگی های منحصر به فرد این ژل لغزنده می پردازیم.

    • کاهش درد و سوزش موضعی

    به دلیل خاصیت تسکین دهنده ذاتی آلوئه ورا، طب سنتی غربی و شرقی هزاران سال است که از آن برای تسکین درد و سوزش سطحی پوست استفاده میکند. شرکت فوراور لیوینگ نیز کرم ژل موضعی به نام آلوئه ورا ژل تولید کرده که 84 درصد آلوئه ورا خالص را با ترکیبات مغذی به سطح پوست می رساند. استفاده از این کرم برای تحریکات جزئی، مرطوب کردن، تسکین و حالت دادن به پوست بدون ایجاد لکه روی لباس رایج است.

    • متعادل کردن رنگ پوست

    پوست یک اندام بسیار حساس است به همین دلیل یک لایه بسیار ریز و کمی اسیدی روی سطح آن می نشیند و به عنوان یک مانع برای محافظت از پوست در برابر باکتری ها و ویروس ها عمل می کند. آلوئه یک ماده مراقبت کننده شگفت انگیز است و یکی از دلایل خوب بودن آن این است که PH طبیعی آن در حدود 5.5 است، همان مقدار pH که برای داشتن پوستی سالم مهم است.

    یکی از مجموعه محصولاتی که به تعادل رنگ طبیعی و حفظ سلامت پوست شما کمک می کند، محصولات مراقبت از پوست روزانه سونیا فوراور است. مراقبت از پوست روزانه سونیا از چهار محصول مبتنی بر ژل خالص آلوئه ورا تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا نوسانات پوست را متعادل کنند. کند.

    • بهبود مشکلات گوارشی

    مشکلات گوارشی یکی از متداول ترین مسائلی است که بخصوص با توجه به رژیم غذایی نادرست، برای اکثر ما پیش می آید. مشکلات هاضمه، زخم معده، یبوست، بیماری های روده و … را می توان به کمک مصرف نوشیدنی آلوئه ورا فوراور رفع کرد. آلوئه ورا علاوه بر خاصیت ملینی که دارد و می تواند به روان تر شدن مدفوع کمک کند، حداقل دارای 3 اسید چرب با خاصیت ضد التهابی است که برای روده و معده مفید می باشد.

    همچنین تحقیقات نشان داده است که مصرف آلوئه ورا برای بهبود بیماری سندروم روده تحریک پذیر نتایج خوبی به همراه دارد.

    • تنظیم قند خون و کلسترول

    تحقیقات نشان داده است که مصرف ژل آلوئه ورا به صورت ناشتا به کاهش قند خون و کلسترول طی زمان 21 روز کمک می کند. همچنین آلوئه ورا به طور قابل توجهی سطح هموگلوبین A1c را کاهش می دهد که در جلوگیری از ابتلا به بیماری پیش دیابت و کنترل سطح قند خون موثر است.

    • بهبود آسم و مشکلات تنفسی

    بیماری آسم بصورت مزمن لوله های تنفسی در ریه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و با ملتهب سازی و باریک کردن این مجرا های تنفسی، جریان دم و بازدم هوا را سخت می کند. خواص تعدیل کننده ژل آلوئه ورا در مکانیسم ایمنی واکنش های بیوشیمیایی را هماهنگ کرده و این امر باعث کاهش یا از بین بردن التهاب در مجاری و عادی سازی تنفس می شود.

    • سم زدایی از بدن

    مصرف ژل خالص آلوئه ورا باربادنسیس میلر می تواند به خروج سموم داخل کبد و نرمال شدن متابولیسم بدن کمک شایانی کند.

    فوراور: بنیانی استوار بر آلوئه ورا

    C:\Users\WeblifeMaker\Desktop\foreverliving- international logo.jpg

    شرکت فوراور لیوینگ در سال 1978 توسط رکس مووان پایه گذاری شد و طی گذشت 44 سال در حدود 170 کشور جهان دارای بیش از 4 میلیون نماینده فعال و در حدود 5 میلیارد دلار سرمایه در سال 2022 است. این شرکت با هدف عرضه محصولاتی بر پایه آلوئه ورا و عسل پایه گذاری شد و دارای دسته بندی های زیر است:

    نوشیدنی های خالص آلوئه ورا

    احتمالا اصلی ترین راه برای دریافت خواص این گیاه، نوشیدنی ژل خالص آن است اما جداسازی ژل از برگ، تمیز کردن و تثبیت آن کمی سخت است و نمی توان آن را با اطمینان مصرف کرد. شرکت فوراور لیوینگ با استفاده از دستگاه های پیشرفته جداسازی و تثبیت کننده ژل، آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر پرورش یافته در مزارع خود را به صورت طبیعی در نوشیدنی های خود استفاده می کند.

    عسل و محصولات زنبور عسل

    عسل یکی از کامل ترین غذاهایی است که می توانید برای بهبود بسیاری از بیماری ها از آن استفاده کنید. همچنین برخی فرآورده های زنبور عسل مانند بره موم یا گرده گل و ژل رویال خواص ارزشمندی دارند که باعث شده شرکت فوراور اقدام به تولید مکمل های طبیعی بر پایه عسل، ژل رویال، بره موم و گرده گل زنبور عسل کرده است.

    مکمل های غذایی طبیعی

    قبول کنیم یا نکنیم، رژیم غذایی و سبک زندگی اکثر ما، نیاز های روزانه بدن به ویتامین ها و مواد معدنی را پوشش نمی دهد. استفاده از مکمل های طبیعی بدون مواد شیمیایی برای رساندن مواد غذایی مناسب به بدن برای بسیاری از ما الزامی است. از جمله مکمل های معروف فوراور می توان به نیچرمین، دیلی، کیدز، ابسوربنت (ویتامین c + جو دوسر)، گارلیک تایم، لیسیوم پلاس و … اشاره کرد.

    بسته های سلامت و تناسب اندام

    کمپانی فوراور از بزرگ ترین کمپانی هایی است که در زمینه تناسب اندام، محصولات با کیفیت بالایی را روانه بازار کرده است. محصولات تناسب اندام فوراور از بکر ترین و سالم ترین گیاهان دنیا ساخته شده و کاملا ارگانیک میباشد.

    محصولات مراقبت شخصی (پوست و مو)

    C:\Users\WeblifeMaker\Desktop\ForeverIran-sections-06 (1).jpg

    روزانه چه محصولاتی را به عنوان مراقبت از پوست و موی خود انتخاب می کنید؟ از خمیر دندان طبیعی بدون فلوراید گرفته تا دئودورانت آلوئه ورا؛ فوراور برای مراقبت عالی از شما، محصولات تخصصی مراقبتی خود را عرضه کرده است که می توانید مشخصات کامل آنها را در فروشگاه فوراور ایران مشاهده کنید.

    تاییدیه های محصولات فوراور

    شرکت فوراور طی فعالیت چندین ساله خود، موفق به دریافت گواهینامه های متعددی شده است که از جمله آن ها عبارتند از:

    • گواهینامه انجمن بین المللی آلوئه ورا (IASC)
    • گواهینامه بین المللی KOSHER
    • تاییدیه بین المللی محصولات حلال
    • گواهینامه کروئلتی فری (عدم تست روی حیوانات)
    • گواهینامه فری پارابن و فری گلوتن
    • ایزو 9001،9002 و ایزو 14001

    فروشگاه فوراور ایران: نمایندگی معتبر محصولات فوراور

    همانطور که در بین متن نیز به آن اشاره کردیم، فروشگاه فوراور ایران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت به معتبرترین و بزرگترین مجموعه برای خرید محصولات فوراور بدل شده است. برای مشاهده مشخصات کامل، قیمت و خرید محصولات فوراور می توانید از طریق وبسایت این مجموعه به نشانی https://forever-iran.org/ اقدام نمایید.

    پیشنهاد به مطالعه بیشتر: محصولات فوراور: اصل یا تقلبی؟

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “تا چه اندازه با محصولات فوراور آشنا هستید؟”
    1. عالی و کاربردی بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.