×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ظرفشویی سامسونگ

مدل جدید ماشین ظرفشویی سامسونگ جزو یکی از بهترین مدل های رونمایی شده است. در این مدل بسیاری از نقص های سری های قبل برطرف شده است و به همین دلیل محصول کارایی قابل توجه و خوبی دارد. با این مدل می توانید به راحتی حتی ظروف بسیار کثیف خود را هم کاملا تمیز بشویید. بنابراین با خرید این دستگاه دیگر نگران شستن ظرف های خود نیستید‌. ویژگی بسیار مثبتی که در مدل های جدید دیده می شود این است که مصرف انرژی در آن ها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا است. مدیریت مصرف انرژی امروزه به شدت حس می شود و به همین دلیل نیاز است تا محصولات مصرفی با الگوی مصرف بهتری، استفاده بشوند.

word image 211154 1 - از ورشکستگی تا ثروتمند شدنم با یک راهکار ناب -

ظرفشویی رومیزی

همانطور که می دانید ظرفشویی رومیزی به دلیل سایز کوچکی که دارد به راحتی در هر آشپزخانه ای جا می گیرد و لذا طرفداران زیادی دارد، ماشین های ظرفشویی به مانند تمام اختراعات بشر در حال تغییر و دگرگونی است. این محصول در سال های ابتدایی رونمایی، با نقص های زیادی روبه رو بود. برای مثال پس از شست و شو هنوز لکه های زیادی بر روی ظروف دیده می شد که این موضوع نشان از وجود نقص هایی در این دستگاه داشت. از این رو تولید کنندگان به مرور تصمیم گرفتند تا این نواقص را رفع کرده و مدل های جدید تری به بازار، ارائه کنند. در مراکز فروش با سری های مختلفی از این دستگاه مواجه می شوید که در هر سری طراحی و امکانات متفاوتی موجود است.

word image 211154 2 - از ورشکستگی تا ثروتمند شدنم با یک راهکار ناب -

ظرفشویی ال جی

برای خرید ظرفشویی ال جی که طرفداران ریادی دارد، انتخاب یک مرکز مناسب تنها در هزینه که در هنگام خرید خرج می کنید و یا کیفیت دستگاه تاثیر ندارد بلکه با انتخاب این مراکز می توانید بهترین مدل را با توجه به نیاز خود هم خریداری کنید. در نمایندگی های معتبر فروش لوازم خانگی، رضایت مصرف کننده در اولویت قرار داشته و به همین دلیل به هر فردی با توجه به بودجه ای که دارد، بهترین گزینه ها برای خرید، پیشنهاد می شود. این در حالی که فروشندگان نا معتبر تنها مدل هایی را بیشتر پیشنهاد می کنند که سود بیشتری در هنگام خرید ببرند. از این رو انتخاب یک مرکز معتبر می تواند تاثیر مهمی در خرید شما داشته باشد. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی بسته به طراحی آن متفاوت است و در ماه های گذشته به دلیل نوسانات قیمت ارز با رشد همراه بوده است اما همچنان این محصول ارزش خرید دارد.

word image 211154 3 - از ورشکستگی تا ثروتمند شدنم با یک راهکار ناب -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.