×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

عرق بادرنجبویه

عرقیاتی که تهیه می شوند هر کدام دارای شرایط خاصی برای به دست آمدن دارند پس طبیعی است که قیمت عرق بادرنجبویه با کمی تفاوت همراه باشد که هر چه بالاتر باشد نشان از کیفیت بهتر آن است. با توجه به نکته ای که در بالا به ان اشاره کردیم و گفتیم که مواد طبیعی هم جدا از خواص و مزیتهایی که دارند می توانند برای برخی از افراد خطر آفرین باشند که حتما قبل از ان باید راجع به ان اطلاعات کسب کنند و بعد اقدام به مصرف نمایند. در بین شما هستند افرادی که دارای فشار خون بالا می باشند که یک امر طبیعی می باشد که بعضی مواقع به صورت ارثی در افرد پدیدار می شود و یا اینکه بر حسب فعالیتها و فشارهایی که در زندگی تحمل می کند دچار این بیماری می شود. برای پیشگری از ابتلا به آن باید دقت کنید که موادی را مصرف کنید که به پایین آمدن فشار خود کمک کند و خوردن عرق بادرنجبویه نتیجه ی عکس برای شما حاصل می کند. اما در عوض آن یک مسکن عالی و آرامبخش قوی به شما می رود و در زمانی که شما رفتارهای پرخاشگرانه دارید حتما یک شربت برای خود درست کنید که درون آن عرق بادرنجبویه باشد.

word image 211157 1 - با ورود به حوزه عرقیجات زندگی ام از فقر نجات یافت -

عرق آویشن

عرق آویشن معطر و پرخاصیت دارای طبعی گرم می باشد و برای سلامتی بدن بسیار مفید است، این گیاه دو لپه ای کاربرد بی شماری در زندگی روزمره ما دارد و دانستن کاربرد و فوائد آن خالی از لطف نمی باشد. به عنوان مثال در اکثر غذا ها به عنوان ادویه و چاشنی از آویشن استفاده می کنند، در انواع شیرینی جات کاربرد دارد، به عنوان یکی از گیاهان دارویی شناخته شده و در مصارف درمانی نیز به کار می رود. بدین جهت سالانه مساحت زیادی از اراضی در کشورمان به منظور تولید انبوه آویشن به زیر کشت می رود.

word image 211157 2 - با ورود به حوزه عرقیجات زندگی ام از فقر نجات یافت -

عرق رازیانه

از جمله خواصی که می توان برای عرق رازیانه عنوان کنیم می ‌توان به سلامت استخوانها اشاره کنیم چراکه عرق رازیانه منبع غنی فسفر، منیزیم و ویتامین k می باشد که می تواند به سلامت استخوانهای ما کمک کند همچنین برای شادابی و طراوت پوست عرق رازیانه بسیار مفید است. به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار خوب و معتدل که ایران دارد نقاط مختلف ایران در زمینه تولید انواع مختلف داروهای گیاهی و عرق گیاهی فعالیت دارند و عرق های مختلفی از داروهای گیاهی تهیه می‌ شود که بسیار پر خاصیت مفید برای بدن است و کاملاً سنتی و پاستوریزه تولید می گردد از جمله می ‌توان به خاصیت عرق رازیانه گیاهی اشاره کنیم که بسیار مقوی و مفید برای بدن می باشد که با خیال راحت از آن برای درمان بیماریها استفاده کنید.

word image 211157 3 - با ورود به حوزه عرقیجات زندگی ام از فقر نجات یافت -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.