سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای رسیدن به موفقیت فرصتهای شغلی جذاب را غنیمت شمردم
    24 آبان 1401 - 18:19
    شناسه : 211178
    0

    امروزه تجهیزات صنعت جوشکاری بسیار گسترده شده اند که الکترودها یکی از پرکاربردترین آنها محسوب می شود، لذا من این فرصت شغلی را غنیمت شمردم و وارد این حوزه پر سود شدم و در یک چشم به هم زدن توانستم پله های ترقی را طی کنم و به سود کلانی برسم، در ادامه به معرفی انواع این محصول می پردازم.

    پ
    پ

    الکترود گرافیتی

    الکترود گرافیتی به عنوان یکی از پر کاربردترین انواع الکترود محسوب می شود، قیمت این محصول با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد که از جمله ی این عوامل می توان به تقاضای فراوان استفاده از الکترود گرافیتی در ساخت فولاد درجه یک و مرغوب اشاره نمود و عامل دیگر موثر بر قیمت افزایش به کار گیری کوره های قوس الکتریکی در تولید فولاد می باشد. از عوامل مهم دیگری که بر نرخ الکترود گرافیتی موثر می باشد میزان صادرات و همچنین واردات و افزایش و کاهش نرخ ارز است که می تواند نرخ این محصول را دچار تغییراتی نماید و از ویژگیهای مهم و منحصر به فرد موجود در الکترود گرافیتی هدایت الکتریکی در سطح زیاد و قدرت و قابلیت حفظ حرارت این محصول می باشد.

    word image 211178 1 - برای رسیدن به موفقیت فرصتهای شغلی جذاب را غنیمت شمردم -

    الکترود استیل

    در حقیقت الکترود استیل جزو نسل جدید این متریالها به شمار می آید و منظور از آنها الکترودهایی است که در جوشکاری وسایل استیل مورد استفاده قرار می گیرند و گرنه جنس آنها متفاوت می باشد. از نظر ساختاری یک الکترود استیل جدید در مقایسه با سیم جوش از نوعی آهن مخصوص ساخته می شود که ساختار این آهن به گونه ای است که در جوشکاری لوازم استیل می توان آن را استفاده کرد و کارایی بهتری نسبت به سایر الکترودها از خود نشان می دهد. در رابطه با ساخت این وسیله باید بدانید که ساخت آن به صورت تخصصی انجام می پذیرد و ساختار آن باید به گونه ‌ای باشد که بتوان آن را در جوشکاری مورد استفاده قرار داد. همانطور که پیش از این هم به این حقیقت اشاره شد، هر الکترود استیل شامل یک هسته آهنی و نوعی روکش می باشد، تولید این نوع از الکترودها امروزه در کشور ما هم انجام می پذیرد و در حال حاضر جزو الکترودهای فراوان در بازارها به شمار می آید و در صنعتهای گوناگون کارایی دارند.

    word image 211178 2 - برای رسیدن به موفقیت فرصتهای شغلی جذاب را غنیمت شمردم -

    الکترود نسوز

    نمونه های زیادی از الکترود نسوز در بازار وجود دارند که الکترود ۳۱۶ نسبت به انواع دیگر از کیفیت و کاربردهای بیشتری برخوردار است، که به همین دلیل در صنایع مختلف از این نوع الکترود بیشتر استفاده می شود. این نوع از الکترودها علاوه بر این که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند، در برابر خوردگی نیز استحکام بسیار خوبی دارند که این هم به دلیل مواد به کار رفته در تولید آنها است. با توجه به کاربرد بسیار زیادی که این نوع از الکترودها در صنعت جوشکاری دارند، شرکتهای زیادی در داخل و خارج از کشور، اقدام به تولید این محصولات می کنند که نمونه های تولیدی هر کارخانه، دارای کیفیت و خصوصیات متفاوتی می باشند.

    word image 211178 3 - برای رسیدن به موفقیت فرصتهای شغلی جذاب را غنیمت شمردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.