شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در خواب هم نمی دیدم که با اسفناج ثروتمند بشوم
    24 آبان 1401 - 18:23
    شناسه : 211180
    0

    من در یک روستای کوچک زندگی می کردم که در آنجا پدرم یک زمین بزرگ کشاورزی داشت و محصول اسفناج را تولید می کرد از اینن فرصت استفاده کردم و با ایجاد یک کسب و کار اینترنتی در زمینه اسفناج فروش پدرم را چند برابر کردم و موجب ثروتمند شدن خانواده ام شدم، از آنجا که این محصول کشاورزی اقسام مختلفی دارد در ادامه شما را با آنها آشنا خواهم کرد.

    پ
    پ

    اسفناج خشک شده

    همانطور که گفته شد اسفناج کوهی یک نوع سبزی خوردنی است که به روشهای خانگی می توان منجمد نمود در این شرایط ابتدا باید اسفناج را به طور کامل شستشو داد سپس آن را خشک کرد. حال برگهای اسفناج خشک شده را بدون اینکه آن را خرد کنید درون کیسه های مخصوص ریخته و هوای اضافه ی آن را خارج نمایید سپس آن را در داخل فریزر قرار دهید. لازم به یادآوری است قبل از مصرف اسفناج در ابتدا آن را در داخل یخچال نگهداری کنید تا یخ آن آب شود سپس مورد مصرف خود قرار دهید.

    word image 211180 1 - در خواب هم نمی دیدم که با اسفناج ثروتمند بشوم -

    اسفناج کوهی

    شما می توانید با تهیه ی اسفناج کوهی تازه در منزل خود به راحتی آن را منجمد و فریز کنید و در مدت طولانی آن را نگهداری کرده و هر زمانی که نیاز دارید آن را از داخل فریزر بیرون آورده و پس از آب شدن یخ آن اسفناجتان را مورد مصرف قرار دهید. این محصول را می توان در حدود 6 تا 12 ماه درون فریزر نگهداری کرد اما بهتر است آن را در زمان کمتری استفاده نمایید زیرا اگر مدت طولانی در داخل فریزر قرار بگیرد تمامی عطر و طعم خود را از دست می هد.

    word image 211180 2 - در خواب هم نمی دیدم که با اسفناج ثروتمند بشوم -

    اسفناج منجمد

    اسفناج منجمد ماندگاری بالایی دارد، اگر برای منجمد نمودن این گیاه از این روش استفاده کنید می توانید در حدود 6 ماه این گیاه را داخل فریزر نگهداری نمایید. حال روش دیگر وجود دارد که می توانید با انجام دادن آن گیاه را مدت بیشتری در داخل یخچال نگهداری کنید که به این روش بلانچ کردن می گویند. در این روش ابتدا بای در داخل یک قابلمه مقداری آب بریزید سپس صبر کنید تا آب درون آن به نقطه جوش خود برسد سپس اسفناجها را به مدت 2 دقیقه در داخل آن قرار داده و سپس به سرعت از آن خارج نمایید. در یک کاسه ی دیگر آب یخ بریزید و اسفنناجها را در داخل آن به مدت 2 دقیقه قرار دهید با این شرایط فرایند پخت شدن بیشتر اسفناج متوقف می شود و طعو و رنگ آن مانند قبل حفظ خواهد شد.

    word image 211180 3 - در خواب هم نمی دیدم که با اسفناج ثروتمند بشوم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.