×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آرد ذرت

علاوه بر آرد ذرت یکی دیگر از فرآورده های جانبی ذرت که اغلب با آرد ذرت اشتباه گرفته می شود نشاسته ذرت است. معمولا در شیرینی و کیک پزی از مقداری پودر نشاسته ذرت استفاده می کنند تا به آن لطافت بیشتری بخشیده شود و نکته مثبت اینجاست که در تمامی دستورهای پخت می توان آرد ذرت را جایگزین آرد سفید معمولی کرد که به عقیده بسیاری طعم و بافت بهتری به کیک می بخشد. ذرت به طور ذاتی یک منبع غنی از انواع ویتامینها و مواد معدنی محسوب می شود که پس از فرآیند خشک و آسیاب کردن هم تمامی این ارزشهای غذایی به طور کامل حفظ شده و به آرد ذرت منتقل خواهد شد از جمله مهمترین ویتامینهای آرد ذرت که مصرف آن برای حفظ سلامت انسان ضروری می باشد می توان به گروه ویتامینهای ب اشاره کرد که شاخص ترین آنها ویتامین ب۱ و ب۵ می باشد و همچنین سطح بالای ویتامین آ و ویتامین ث آرد ذرت موجب شده تا تردیدی در مورد قرار دادن آن میان رژیم غذایی روزانه و هفتگی باقی نماند.

word image 211183 1 - محصولی به نام آرد زندگی من را نجات داد -

آرد سوخاری

از محصول آرد سوخاری که برای مزه دار کردن غذاها استفاده می شوند که بسیار در صنعت مدرن آشپزی تاثیر گذار می باشد و باعث تحولی عظیم شده است، آرد سوخاری همچون آرد ذرت به دلیل مزه فوق العاده ایی که دارد به راحتی در فروشگاه ها موجود می باشد و می توانید آن را تهیه کنید و در غذاهایتان از آن استفاده کنید. بعد از اینکه نانها خشک شدن آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا خنک شوند بعد از خشک شدن نانهای ترد شده را در نایلونی قرار دهید و سر آن را گره بزنید تا نریزد سپس با گوشت کوب آن را بکوبید تا خرد و کاملا تبدیل به آرد شوند.

word image 211183 2 - محصولی به نام آرد زندگی من را نجات داد -

آرد نخودچی

آرد نخودچی یکی دارای مقادیر زیادی فیبر در خود است و همین فیبر موجود در آرد نخودچی باعث می شود تا میزان قابل توجهی از کلسترولهای مضر در بدن انسان جلوگیری می کند. از این رو به واسطه کاهش میزان کلسترول در بدن می توان قلب انسان را تا حدودی سالم نگه داشت. آرد نخودچی همچنین به میزان قابل توجهی در بهبود و تقویت سیستم ایمنی هر فرد نقش دارد و برای این که بدانید چگونه با خوردن آرد نخودچی این اتفاق در بدن صورت می گیرد باید به شما بگوییم که آرد نخودچی خواص ضد التهابی را در خود دارا می باشد. همچنین باعث می شود که سموم موجود در دستگاه گوارش بدن به طور قابل توجهی از بین برود.

word image 211183 3 - محصولی به نام آرد زندگی من را نجات داد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.