×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ترشک توت

مقادیر بالای آنتی اکسیدانهای موجود در ترشک توت قرمز باعث شده با خوردن این محصول فعالیت رادیکالهای آزاد در بدن کاهش یابد و از ابتلا به سرطان پیشگیری شود، همچنین خوردن ترشک توت قرمز از ایجاد کبد چرب جلوگیری می کند زیرا مانع ایجاد چربی در کبد می شود. ترشک توت قرمز در بهبود عملکرد دستگاه گوارش نقش دارد و در واقع به سبب داشتن مقادیر بالای فیبر باعث بهبود عمل هضم مواد غذایی می شود و مصرف آن برای دستگاه گوارش مفید است.

word image 211185 1 - مشاغل خانگی ساده اما پردرآمد -

ترشک هلو

از خوشمزه‌ ترین میوه‌ های تابستانی هلو و آلو می‌ باشند که ترشک هلو تولید شده از این میوه ها با توجه به ذائقه ترش پسند ما توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان مردم پیدا کند و همچنین از قیمت مناسبی هم برخوردار است و با توجه به ارزش غذایی و خواص آن برای افزایش انرژی بدن که این میوه ها دارند یک خوراکی مفید و سالم برای مصرف به شمار می رود.

مصرف آن برای حفظ سلامتی بدن خالی از لطف نمی باشد و بهتر است با توجه به توصیه پزشک خود این خوراکی را به عنوان یک میان وعده در رژیم غذاییتان قرار دهید.

به طور کلی می توان گفت هلو و آلو جزء میوه‌ های خوش عطر، خوش‌ طعم و بسیار آبدار هستند و گوشت این میوه ها از خواص بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد که در ادامه به بررسی برخی فواید مصرف این میوه به‌ صورت خام یا پخته خواهیم پرداخت.

word image 211185 2 - مشاغل خانگی ساده اما پردرآمد -

ترشک زغال اخته

ترشک زغال اخته خاصیت ضد التهابی دارد از این رو مصرف آن سبب بهبود التهاب لثه، دندان و دهان می شود از طرفی بهترین داروی رفع کننده عفونت مجاری ادراری تلقی می شود.

این محصول ترش پر طرفدار سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌های قوی نظیر؛ ویتامین C می باشد که از اکسیداسیون سلولها جلوگیری کرده و مانع ابتلا به سرطان می شود.

مصرف ترشک زغال اخته در دوران بارداری می تواند بسیار مفید باشد؛ چرا که عفونتهای ادراری را از بین می برد و از ایجاد بیماریهای مختلف مانند؛ یبوست و مشکلات گوارشی و قلبی پیشگیری می کند.

هم چنین سرشار از آهن است که سبب افزایش سلولهای خونی می شود. از دیگر فواید آن می توان؛ خاصیت تب بری آن را نام برد در واقع این محصول مفید، بدن را خنک می کند.

و از آن جایی که خاصیت ضد عفونی کننده دارد تمام ویروسها را نابود می کند، ترشک زغال اخته هیچ گونه کلسترول و چربی ندارد و در مقابل، دارای حجم زیادی آنتوسیانین است که به جلوگیری از ایجاد بیماریهای قلبی کمک می کند.

اگر کودک شما به اسهال مبتلا شده بهتر است ترشک زغال اخته را خریداری کنید چرا که این محصول خاصیت منقبض کنندگی دارد.

word image 211185 3 - مشاغل خانگی ساده اما پردرآمد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. حسن ت

    خودتون فهمیدی چی نوشتیید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.