×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

word image 211214 1 scaled - چرا فرش 700 شانه جزو اولویت ‌های بالای خریداران فرش است؟ -

پیشرفت تکنولوژی و تغییرات حاصل در صنعت فرش ماشینی روز به ‌روز در حال افزایش است که از لحاظ ظاهری و کیفیتی، فرش را در سطح بالایی قرار می‌ دهد و به طول عمر مفید فرش می‌ افزاید، به همین علت مصرف‌ کنندگان با پرداخت هزینه کمتر از فرش های دستبافت کناره می‌گیرند و به سوی فرش‌ های ماشینی با طرح و رنگ‌ بندی های زیبا می آیند. طراحی بوته‌ های افشان، نقوش اسلیمی، طرح‌ های سنتی و تزئینی اصیل ایرانی، خشت‌ های متقارن و ترنج و لچک‌ های جذاب در کنار هم نگاره‌ های مفهومی را در یک بافته جذاب نشان می‌ دهند که هر کدام معنای منحصر به فردی دارند.

فرش ۷۰۰ شانه، فرشی با حقیقت زیبایی

فرش ۷۰۰ شانه به‌ عنوان فرشی باکیفیت عالی شناخته شده‌ می باشد و با شانه ۷۰۰ در تراکم متنوع ۲۱۰۰ الی ۳۰۰۰ بافته می‌ شود. فرش ۷۰۰ شانه به‌ معنای تعداد ۷۰۰ گره در یک متر از عرض فرش و تراکم به‌ معنای تعداد ۲۱۰۰ الی ۳۰۰۰ گره در یک متر از طول فرش می‌ باشد.

در گذشته فرش ۷۰۰ شانه ماشینی با تراکم‌ های پایین تولید می‌ شدند که با ظرافت کمتر، طرح‌ های مناسبی برای مکان‌ های رسمی نبودند و کفپوش نامناسب برای سالن پذیرایی محسوب می‌ شدند. با پیشرفت صنعت فرش و تولید فرش های با تراکم بالا و دستبافت گونه، طرح‌ های زیبا در کنار تار و پود ها توانستند جایگاه خود را در دکوراسیون‌ های شیک و مدرن پیدا کنند.

قیمت فرش های ۷۰۰ شانه علتی برای پرفروش بودن این طرحواره زیبا

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه در برابر فرش های با تراکم بالا دارای قیمت کمتری می‌باشند و این پرداخت بهای کمتر یکی از علت‌ های اصلی اولویت بالای خریداران می‌ باشد. هرچه تراکم فرش ۷۰۰ شانه افزایش یابد، بافته‌ های ظریف و باکیفیت تولید می‌ شود.

فرش های ۷۰۰ شانه با توجه به تنوع الیاف، نوع دستگاه و تراکم به چند گروه تقسیم می‌ شوند که هر کدام علتی برای متغیر بودن قیمت فرش محسوب می‌ شوند‌.

فرش های ۷۰۰ شانه که با الیاف آکریلیک هیت ست و تراکم بالاتر بافته می‌ شوند دارای قیمت بیشتر خواهند بود. از طرفی کیفیت این فرش های خاص نیز با فرش‌های دستبافت برابری می‌کند، لذا از اولویت‌ های بالای خریداران فرش ۷۰۰ شانه کیفیت بالای فرش و تراکم طولی آن است که عمر مفید فرش را افزایش می‌ دهد و سال‌ های طولانی می‌ توان از آن فرش به ‌عنوان یک عایق و کفپوش زیبا و جذاب استفاده نمود.

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ به بالا از فرش های پرفروش ماشینی محسوب می‌ شود که دارای تراکم مناسب و کیفیت عالی هستند و از لحاظ اقتصادی به‌ صرفه می‌ باشد و باعث می‌شود که شما عزیزان با قیمت کمتر بتوانید یک فرش ایده‌آل برای دکوراسیون‌ سنتی، کلاسیک و شیک تهیه کنید.

ضخامت فرش ۷۰۰ شانه؛ لطافت بی‌ نظیر فرش ایرانی

میزان تعداد گره در طول و عرض فرش ۷۰۰ شانه باعث می‌ شود تا فرش ضخامت عالی و لطافت بی‌ اندازه‌ ای را به‌ همراه داشته باشد. ضخامت این فرش حدود ۹ میلی‌ متر است.

در جوامع ایرانی که تمایل زیادی به سبک سنتی دارند و در محیط‌ های خود از مبل استفاده نمی‌کنند مشتاق به نشستن روی فرش هستند؛ لذا در کنار کیفیت فرش و ظرافت طرحواره و ضخامت فرش دارای اهمیت بی‌ شماری می‌‌باشد.

word image 211214 2 scaled - چرا فرش 700 شانه جزو اولویت ‌های بالای خریداران فرش است؟ -

در بافت هر فرش، الیاف با نمره نخ متفاوت کارایی زیادی دارد. در فرش ۷۰۰ شانه نمره نخ ۱۸ سه لا به‌کار رفته است که از فرش ۱۲۰۰ شانه کمتر است؛ اما ضخامت فرش را بالا می‌برد. اگر به‌ دنبال فرش مناسب برای مکان‌ های پررفت‌ و آمد همچون اتاق کودک، سالن پذیرایی و اتاق نشیمن هستید، فرش ۷۰۰ شانه به‌ عنوان یک کفپوش مناسب است که در اثر پا خور بودن زیاد زیبایی خود را از دست نمی‌ دهد.

در فضاهای کوچک و آپارتمان‌ ها که قسمت‌ های اتاق نشیمن و پذیرایی با هم تداخل دارند و به‌ هم پیوستند از فرش‌ های باکیفیت با طول عمر بیشتر استفاده کنید تا دغدغه تهیه فرش را بعد از مدت‌ ها نداشته باشید.

تنوع طرح‌ های فرش ۷۰۰ شانه؛ نمادی از قاب‌ های پر از گل

یکی از اصول زیباشناسی، هماهنگ بودن طرح فرش با نوع دکوراسیون منزل شما می‌ باشد. تنوع در طرح و رنگ زمینه فرش ۷۰۰ شانه متناسب با سلایق مختلف است.

تولید فرش ۷۰۰ شانه در رنگ‌ های روشن و تیره، خنثی، گرم و سرد سبب شده‌ است تا مصرف‌ کنندگان متناسب با نحوه چیدمان و رنگ دیگر وسایل، فرش خود را به‌ آسانی انتخاب نمایند.

با وجود طرح‌ های زیبا و نگاره‌ های دلنشین که مناسب با روحیات ایرانیان طراحی‌ شده است، فرش ۷۰۰ شانه طرفداران زیادی در کشورهای مجاور هم پیدا کرده است. از این‌ رو در طرح‌ های کلاسیک و مدرن محصولات انبوه تولید می‌ شود.

زیبایی فرش ۷۰۰ شانه؛ متحول‌ ساز دکوراسیون‌ های اصیل ایرانی

زیبایی فرش های ۷۰۰ شانه آوازه فرش های ماشینی است. طرح‌ های زیبا با نقوش متفاوت متحول‌ کننده چیدمان دکوراسیون محیط شما می‌ باشد. ظرافت فرش به‌ گونه‌ ای است که به ‌هنگام رؤیت فرش باغی پر از گل‌ های رنگی در ذهن مخاطب تجسم می‌ شود.

فرش های ۷۰۰ شانه با طرح‌های زیبا حس اصالت و شیک بودن را به افراد القا می‌ کند. هر بیننده با دیدن فرش های ۷۰۰ شانه آکریلیک هیت ست چنان محو تماشای آن می‌ شود که آرامش وجود او را در بر می‌ گیرد و فارغ از هر دغدغه‌ ای می‌ توان از زندگی لذت برد.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه؛ اولویت برتر هر خریدار

مصرف‌ کننده با در نظر داشتن تمامی جنبه‌ های کیفیت، قیمت و ظرافت فرش، به‌ دنبال بهترین محصول از فرش های ماشینی است که در کنار هزینه‌ های مناسب آن بتواند از اصل بودن فرش آسوده خیال باشند. زیبایی فرش های ۷۰۰ شانه از کسی پوشیده نیست. بررسی قیمت فرش ۷۰۰ شانه از اولویت اساسی هنگام خرید محسوب می‌ شود که خریداران به آن توجه بسیاری دارند.

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم‌ های متنوع میزان مصرفی نخ را تعیین می‌ کند و بر قیمت فرش تاثیر بسزایی دارد؛ به‌ عنوان مثال هرچه تراکم فرش کمتر باشد میزان الیاف به‌ کار رفته در بافت فرش کمتر است، در نتیجه هزینه تولید کاهش می‌ یابد.

فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت با تراکم ۲۱۰۰ دارای قیمت پایین‌ تری نسبت‌ به سایر مدل ها است.

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ به‌ علت برخوردار بودن از بافت یکدست، ظرافت بالا و کیفیت عالی از دسته فرش های دستبافت گونه محسوب می‌ شوند که در اولویت بسیاری از خریداران قرار گرفته‌ است.

word image 211214 3 scaled - چرا فرش 700 شانه جزو اولویت ‌های بالای خریداران فرش است؟ -

مزایای خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از فرشیما

فرشیما به ‌عنوان فروشگاه معتبر در عرصه محصولات فرش ماشینی https://carpetfarshima.com/carpet است که امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای مصرف‌ کنندگان فراهم کرده است تا بتوانند از تنوع فرش های ۷۰۰ شانه بهره ببرند.

خرید غیرحضوری فرش باعث کاهش هزینه های مصرف کننده شده است و خریداران متقبل هزینه‌ های گزاف رفت‌ و آمد و هدر رفتن زمان نمی‌ شوند. به همین علت خرید غیرحضوری از فرشیما مزیتی است بر کاهش هزینه‌ های مصرف‌ کننده که جزو اهداف اساسی مجموعه فرشیما می‌ باشد.

منبع: فرش فرشیما https://carpetfarshima.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.