سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این لوله ها مثل آب خوردن پولدار شوید
    25 آبان 1401 - 19:21
    شناسه : 211256
    0

    به دلیل به وجود آمدن انواع و اقسام مدل های جدید لوله اگر بخواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید این حوزه را به شما پیشنهاد می کنیم. افراد این مجموعه بیشترین تلاش خود را کردند تا بهترین آنها را به شما معرفی کنند. با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین آن ها آشنا شوید.

    پ
    پ

    لوله خرطومی

    لوله خرطومی از جمله پر مصرف ترین انواع لوله ها است که به منظور برق کشی در انواع سازه ها به کار می رود. برق کشی یکی از امور ضروری در ساخت ساختمان است که اجرای آن باید بر اساس استاندارهای لازم ایمنی صورت گیرد.عدم توجه به اجرای اصولی و نکات ایمنی ممکن است منجر به بروز حادثه و پیامدهای ناگوار شود. در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع لوله برق به طور مختصر پرداخته شد.هم اکنون قصد داریم نوع دیگری از آن تحت عنوان لوله خرطومی را به شما معرفی نمائیم که علاوه بر استفاده در صنعت برق، در صنایع مختلف دیگری نیز کاربرد دارد. با ما همراه باشید.

    سیم های برق هادی هستند و جریان برق را از خود عبور می دهند، از این رو باید در پوشش های مناسب و عایق نگهداری شوند تا دچار آسیب و یا منجر به برق گرفتگی ساکنین نشوند.در صنعت لوله کشی برق ساختمان لوله های متعددی برای هدایت سیم های برق ساخته می شوند، از جمله لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد، لوله پی وی سی، لوله پلی اتیلن و لوله پلی آمید که هر کدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند.

    word image 211256 1 - با این لوله ها مثل آب خوردن پولدار شوید -

    لوله های آبیاری

    لوله پلی اتیلن پر کاربردترین نوع لوله در سیستم‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای می‌باشد و سیستم‌های آبیاری تحت فشار یکی از سیستم‌های آبیاری مناسب برای بهره‌وری بیشتر از منابع آب است. لوله پلی اتیلن آبیاری تقریبا در تمامی مزارع و گلخانه‌های جهان به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. انواع لوله پلی اتیلن  در کشاورزی (لوله پلی اتیلن آبیاری) و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد، کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله پلی اتیلن  باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ های آبیاری شده است، دوام و استحکام بالا، نصب آسان، هزینه پایین، عمر طولانی، وزن سبک، انعطاف پذیری، مقاوت در برابر اشعه نور خورشید، مقاومت در برابر خوردگی، بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه، تنها برخی از مزایای لوله پلی اتیلن می‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله پلی اتیلن ترغیب می‌کند.

    word image 211256 2 - با این لوله ها مثل آب خوردن پولدار شوید -

    لوله پلی پروپیلن

    مزایای لوله پلی پروپیلن: طول عمر بالا یکی از ویژگی های بارز لوله پلی پروپیلن می باشد که این امر باعث استقبال کارفرمایان جهت استفاده از این محصول در سیستم های لوله کشی منازل و ساختمان ها شده است.وزن سبک لوله های پلی پروپیلن سبب شده تا حمل و نقل آنها نیز آسان تر صورت بگیرد.این لوله ها انعطاف پذیری خوبی دارند به همین دلیل برای استفاده در مکان های مختلف مناسب هستند.لوله پلی پروپیلن مقاومت به تنش و فشار بالایی دارد از این رو دچار ترک یا شکنندگی نمی شود. هم چنین مقاومت حرارتی این لوله ها نیز بسیار بالاست و تا دمای 110 درجه سانتی گراد دچار مشکل نخواهند شد و ساختار خود را حفظ می کنند.سطح صاف و صیقلی این لوله ها سبب شده تا آب و یا سایر سیالات به راحتی از داخل آن عبور کند همین امر از ایجاد رسوب جلوگیری می کند و باعث می شود سیال دچار افت فشار نشود.

    word image 211256 3 - با این لوله ها مثل آب خوردن پولدار شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.