جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در یک قدمی ثروت و پول کلان
    25 آبان 1401 - 20:12
    شناسه : 211276
    0

    برخی از محصولات فواید بسیار زیادی برای بدن دارند مانند دمنوش بلوبری نیوشا که از خواص بسیاری برخوردار است و نوشیدن یک لیوان از ان در روز برای بدن خیلی مفید می باشد.

    پ
    پ

    اگر می خواهید پولدار شوید من به شما راه و روش آن را آموزش می دهم و این به شما بستگی دارد که از آن استقبال کنید یا خیر؟
    محصولات دمنوش بهترین حوزه برای فعالیت هست شما می توانید زندگی خود را تغییر دهید و پولدار شوید.

    دمنوش بلوبری

    برخی از محصولات فواید بسیار زیادی برای بدن دارند مانند دمنوش بلوبری نیوشا که از خواص بسیاری برخوردار است و نوشیدن یک لیوان از ان در روز برای بدن خیلی مفید می باشد.

    افرادی که قصد دارند وزن خود را به میزان قابل توجهی پایین بیاورند بهتر است هر روز از این دمنوش ترش مزه استفاده نمایند چون دارای پنی فنول می باشد که مبارز قوی چربیها است.

    بعضی افراد با وجود رژیمهای غذایی چربیهای پهلو و شکمشان خیلی دیر از بین می رود با گنجاندن این دمنوش و دمنوش زیره در بین غذاهای روزانه خود می توانند در کنار ورزش لاغری موضعی را نیز تجربه نمایند.

    افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند و یا واریس و فشار خون بالا دارند مصرف این دمنوش به کاهش این بیماری آنها کمک شایانی خواهد کرد به شرطی که به طور مدوام باشد البته باید منع مصرف آن را نیز بدانند.

    word image 211276 1 - در یک قدمی ثروت و پول کلان -

    دمنوش به لیمو

    برخی از افراد با توجه به اسم این گیاه فکر می کنند که به لیمو از خانواده مرکبات است که در ایران به تولید و کاشت می شود؛ اما این تصور درست نمی باشد و این گیاه یک درختچه کوچک گلدار است که تنها عطر و طعمی مشابه با مرکبات دارد.

    این گیاه استفاده های گسترده ای مانند دمنوش به لیمو دارد و برگهای آن حاوی پلی فنل بوده که یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و می تواند از بدن انسان در برابر بیماریهای مختلف محافظت نماید.

    اگر چه خواستگاه اصلی گیاه معطر به لیمو آمریکای جنوبی به ویژه کشورهای پرو و شیلی می باشد، اما این روزها مردم سراسر جهان از این گیاه استفاده می نمایند و حتی در مناطق گرمسیری آن را کشت می دهند.

    علاه بر آن، خواص دارویی گیاه به لیمو سبب استفاده تجاری و گسترش آن در نقاطی از اروپا و آسیا شده است.

    این بوته های معطر با برگهای نیزه ای شکل، عطری قوی داشته که در صورت لمس برگهای 6 الی 9 سانتی متری آنها، این بو چند برابر می شود.

    word image 211276 2 - در یک قدمی ثروت و پول کلان -

    دمنوش

    با کمی دفت در میابیم که طبع اصلی زیره سبز گرم می باشد و این موضوع می تواند بسیار کمک کننده باشد. گاهی اوقات افرادی هستند که به دلایل مختلفی دچار قلنج معده می شوند و غذاهایی که کصرف می کنند باعث می شود تا معده ی انها سرد شود. به منظور بر طرف کردن این مشکل می توانید از یک دمنوش زیره سبز بهره ببرید. در زمان قدیم به علت وجود طب سنتی افراد زیادی از دمنوش زیره سبز استفاده می کردند که یکی از دلایل سلامتی آنها با گذشت سالهای طولانی استفاده از همین محصولات طبیعی و پر خاصیت بوده است.

    موارد مصرف این محصول به گونه ای می باشد که شما به راحتی می توانید در زمینه های مختلفی از آن بهره ببرید و این تنها به این دلیل است که خاصیتهای زیاد این محصول می تواند دوای درد بسیاری از ما باشد.

    word image 211276 3 - در یک قدمی ثروت و پول کلان -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.