×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دمنوش زیره

گیاهی که از خواص بیشماری برخوردار است و آن را به صورت دمنوش، روغن، ادویه می توان استفاده کرد، زیره سبز می باشد. ضد درد، رفع یبوست، ضد باکتری، تقویت کننده معده، ترمیم زخم و جلوگیری از خون ریزی از فواید های این دمنوش می باشد و قابل ذکر است که این دمنوش به عنوان یک مکمل همراه با رازیانه، عسل، لیمو، ماست، نبات صرف می شود. کسانی که از معده سرد و بلغم رنج می برند و استفاده برنج به عنوان غذای اصلی و روزانه باعث تشدید بیماری های جدید می شود که زیر سبز علاوه بر کاربرد آن در دمنوش زیره بلکه به صورت ادویه در غذاهای سرد استفاده می شود و به دلیل طعم بی نظیری که دارد مورد استقبال خیلی از مردم در آشپزی شده است.

word image 211277 1 - رازی که فقیر را به یک میلیونر تبدیل کرد -

دمنوش گیاهی

همان طور که بیشتر شما نیز می دانید دمنوشهای گیاهی زیادی وجود دارند و هر دمنوش گیاهی خواص و ویژگیهای خاص خود را دارد و بسیار پرخاصیت است و ما نیز در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت، خرید و فروش انواع دمنوشهای گیاهی آشنا کنیم و در مورد آن توضیحات مختصری را به شما عزیزان ارائه دهیم. اول از همه بهتر است تا بدانید که به چه موادی دمنوش می گویند و برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که دمنوش گیاهی همچون دمنوش اسطوخودوس نوعی ماده نوشیدنی است که از گلها و برخی ریشه های گیاهان به دست می آید و برای سلامتی انسان بسیار نوشیدنی خوبی به حساب می رود و همین امر نیز سبب شده است تا دمنوشهای گیاهی امروزه طرفداران و مشتریان زیادی در سطح کشور ما داشته باشد. دمنوشهای گیاهی دارای دو نوع هستند که دمنوشهای سرد و دمنوشهای گرم نام دارند که شما می توانید تا هر کدام از این نوع دمنوش گیاهی را با توجه و در نظر گرفتن ذائقه خود و افرادی که قصد نوشیدن دمنوش را دارند خریداری کنید. دمنوش گیاهی همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم خواص و مزایای زیادی برای بدن دارد که قصد داریم تا شما را با برخی از این خواص آشنا کنیم.

word image 211277 2 - رازی که فقیر را به یک میلیونر تبدیل کرد -

دمنوش لاغری

مهم ترین عامل در جهت لاغری مناسب استفاده از یک رژیم غذایی اصولی و درست همراه با ورزش است. اما گاهی افراد دوست دارند که در مدت زمان کوتاهی لاغر شوند از این رو می توانند از دمنوش لاغری قیمت خرید فروش مناسب به منظور کاهش وزن در مدت زمان کوتاه همراه با رژیم غذایی درست، آن را خریداری و مصرف نمایند. اما طبق نظریه پزشکان و کارشناسان طب سنتی پیشنهاد می شود که به جای استفاده از دمنوشهای لاغری در جهت رسیدن به سایز و وزن متناسب اندام خود، در گام اول شیوه عادت غذایی نامناسب خود را تغییر بدهید . سپس با استفاده از رژیم و پیاده روی وزن خود را کاهش بدهید به منظور کاهش وزن و لاغری استفاده از دمنوشهای طبیعی گیاهی همانند دمنوش گیاهی پونه مانعی ندارد مادام بر اینکه به سلامت بدن ما آسیبی نرساند. بیشتر افرادی که چاق هستند شیوه های مختلفی را بارها و بارها امتحان نمودند اما به نتیجه دلخواه خود نرسیدند چرا که همیشه شیوه های اصولی و درست را به خوبی تا پایان راه اجرا نمی کنند.

word image 211277 3 - رازی که فقیر را به یک میلیونر تبدیل کرد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.