جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسیری برای راحت پول در آوردن
    25 آبان 1401 - 20:14
    شناسه : 211280
    0

    با توجه به اینکه مشاغل سختی در جامعه وجود دارند و راه های پول در آوردن سخت شده است، افراد به دنبال راه های آسان تری برای پول در آوردن هستند، یکی از این راه ها فعالیت در حیطه لوازم بهداشتی از جمله انواع پوشک بچه می باشد که در زیر به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

    پ
    پ

    پوشک بچه

    امروزه یکی از وسایل ضروری بهداشتی کودکان و نوزادان پوشک بهداشتی است که پوشک بچه سایز بزرگ معمولی برای بچه نوپا استفاده می شود و سایزهای کوچک تر آن را برای نوزادان استفاده می کنند.

    امروزه برندهای مختلفی در تهیه پوشکهای بهداشتی فعالیت می کنند پوشکها در سایزهای متفاوت بسته به وزن کودکان تولید می شوند اگر پوشک کیفیت مناسب نداشته باشد علاوه بر اینکه ممکن است ادرار و مدفوع کودک ممکن است باعث عفونتهای قارچی و حساسیتهای شدید در کودکان و نوزادان شود.

    پوشکهای بچه روز به روز متنوع تر می شود و سعی تولید کنندگان بر آن است که پوشکی تولید کند که کودکان در آن راحت باشند و پوشک بتواند از پس دادن ادرار و مدفوع کودک به مدت طولانی تری جلوگیری کند در گذشته از کهنه برای بچه ها استفاده می شد که از نظر اقتصادی به صرفه تر بود ولی شست و شو و خشک کردن آن زمان بر بود.

    word image 211280 1 - مسیری برای راحت پول در آوردن -

    پوشک دکمه دار

    یکی از مهمترین مزایایی که پوشک دکمه دار داشته این بوده که به راحتی می توان آن را با آب و مایع وپودر شوینده نانو شستشو دهید و سپس مجدد آن را استفاده نمود که این مسئله نیز میزان هزینه های خرید پوشک و را به مقدار زیادی کاهش داده و از خسته شدن مادر نیز به خاطر شستشوی بیش از حد لباسهای کثیف کودک جلوگیری می کند.

    افرادی که قصد دارند از پوشکهای دکمه دار برای فرزند دلبند و عزیز خود استفاده کنند این نکته را در نظر داشته باشند که به گونه ای دکمه را ببندند که پوست کودکتان تحریک نشده و راه رفتن و حرکت های دیگر او را نیز دچار اختلال نکند.

    word image 211280 2 - مسیری برای راحت پول در آوردن -

    پوشک معطر

    یکی از محصولات بهداشتی که برای نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد، پوشک معطر می باشد که سبب بوی خوش نوزاد می شود و در هنگام رسیدن رطوبت به بدنه این پوشک بوی عطری از آن منتشر می شود.

    این محصول و شورت عینکی با قیمتهای مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند که اکثر مراکز فروش محصولات بهداشتی و داروخانه های موجود در سراسر شهرها این محصول را در بسته بندیهای مختلفی برای مشتریان ارائه می کنند.

    تاریخچه این محصول بر می گردد به جنگ جهانی دوم که نمونه های یکبار مصرف پوشک برای کودکان و نوزادان طراحی و تولید شد و این عمل به دلیل کمبود پنبه و الیاف پنبه ای صورت گرفت که بعدها مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفت.

    والدین برای نوزادان خود تصمیم به تهیه این محصول گرفتند، تا کنون بیش از صد مدل از این پوشاکها به دنیا معرفی شده است که هر کدام از آنها با مواد مختلفی ساخته شده اند و در هر بازه زمانی مورد استفاده قرار گرفته اند بی آن که والدین بدانند این محصولات می توانند چه عواقب و خطراتی برای نوزاد داشته باشد.

    word image 211280 3 - مسیری برای راحت پول در آوردن -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.