پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارزش این ایده برای کسب و کار را جدی بگیرید
    26 آبان 1401 - 19:12
    شناسه : 211361
    0

    اگر می خواهید یک ایده جذاب و با ارزشی داشته باشید مطالب این مقاله را بادقت بخوانید، ایده ما برای کسب و کار پارچه است، پارچه در انواع مختلفی وجود دارد و در طرح رنگ و اندازه های مختلف عرضه می شود و انتخابی هوشمندانه براسی اشتغال زایی است، در ادامه به بررسی چند نوع پارچه می پردازیم، امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

    پ
    پ

    پارچه متقال

    پارچه متفال موادی همانگونه که از نامش مشخص است از الیاف پلی استر و پنبه تشکیل شده است که همین دو نوع نخ می تواند دارای درصد های مختلفی باشند. قطعا هرچقدر که میزان نخ یا پنبه پارچه متقال بیشتر باشد، متقال نرم تر و نخی تری خواهد بود. لازم به ذکر است که هر میزان که پارچه دارای پنبه بیشتر و یا ضخامت بیشتری باشد، قیمت نهایی پارچه نیز گرانتر خواهد شد. آیا می دانید انواع متقال در چه عرض هایی تولید می شود؟ پارچه های نتقال معمولا در عرض ۹۰ تا ۳۰۰ سانتی متر برای مصارف متعددی تولید و تکمیل می گردند.

    word image 211361 1 - ارزش این ایده برای کسب و کار را جدی بگیرید -

    پارچه مازراتی

    کرپ مازراتی جزء پارچه های ضخیم در میان دیگر انواع کرپ ها محسوب می شود، در نتیجه از آن بیشتر در فصول خنک و سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی بافته می شود و اغلب آب رفت ندارد از همین جهت تنوع دوخت بالایی در اختیار بانوان قرار می دهد. همچنین کیفیت و نوع پارچه های مازراتی، تعیین کننده ی نوع استفاده از آن می باشد. چنانچه نوع ضخیم تری از پارچه های مازراتی نیز موجود است که در صنایع دیگری همچون: دکوراسیون و تولید مبل مورد استفاده قرار می گیرد. کرپ مازراتی ایستادگی خوبی روی اندام داشته و به همین جهت از آن می توان برای دوخت های مختلفی همچون: لباس های مجلسی، مانتو، شلوار، کت و دامن، پیراهن خانگی و… استفاده نمود.

    word image 211361 2 - ارزش این ایده برای کسب و کار را جدی بگیرید -

    پارچه نخی

    جنس نخی به چه پارچه ای می گویند؟ چیزی به اسم پارچه جنس نخی وجود ندارد؛ بلکه درست آن، پارچه پنبه ای است. نخی در واقع صفت برای پارچه است و نام پارچه محسوب نمی شود. در واقع تمامی پارچه های بافته شده، نخی هستند. این نخ می تواند از الیاف مختلفی ساخته شده باشد. پارچه نخی اصطلاحا به پارچه هایی گفته می شوند که الیاف ویسکوز یا پنبه بیشتری در بافت آن ها موجود است و جزو الیاف طبیعی محسوب می شوند (الیاف طبیعی شامل: پنبه، کتان، پشم، ابریشم و ویسکوز هستند). پارچه های جنس نخی (پنبه ای) انواع مختلفی دارند.

    word image 211361 3 - ارزش این ایده برای کسب و کار را جدی بگیرید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.