شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارتعاشات فکری خود را کنترل کنید و از این راه ثروتمند شوید
    26 آبان 1401 - 19:11
    شناسه : 211362
    0

    شاید این موضوع برای شما جالب و عجیب باشد که برای ثروتمند شدن حتی باید فکر خود را نیز کنترل کنید و افکار مثبت را به جای افکار منفی جایگزین کنید، در این مقاله شما را با انواع برنج بیشتر آشنا می کنیم.

    پ
    پ

    برنج هندی

    افرادی مدام در حال گرسنگی و اشتهای کاذب هستند بهتر است از برنج هندی را در ارزش غذایی خودشان قرار دهند چرا که می تواند این مشکل را تا حد زیادی به کنترل خودش دربیاورد.

    حتی افرادی که دارای کم خونی فراوان هستند می توانند برای جبران این بیماری از این محصول پر کاربرد استفاده کنند.

    این خوراکی به دلیل دارا بودن فیبر فراوان می تواند به افرادی که داری بواسیر هستند و از این معضل رنج می برند کمک کننده باشد پس بهتر است این خوراکی را در هفته سه بار مصرف داشته باشید تا از پیداش این خطرات در خودتان جلوگیری کنید.

    word image 211362 1 - ارتعاشات فکری خود را کنترل کنید و از این راه ثروتمند شوید -

    برنج دانه بلند

    قیمت برنج دودی هاشمی درجه یک و اعلاء و برنج دانه بلند از دیرباز مورد توجه بوده بخصوص زمانی که این برنج ها با بهترین کیفیت همراه است از زمانهای بسیار قدیم تا الان اکثر خانواده ها برای احترام گذاشتن به مهمان های خود و پذیرایی از آنها برای شام یا ناهار معمولا از برنج، پلوها و غذاهای لذیذی درست می کردند که گاها پیلاو هم گفته می شود.

    در بعضی مواقع مخصوصاً در استانهای شمالی کشور برای مهمانیهای خاص خود از برنج دودی از نوع هاشمی استفاده می شود اکنون علاوه بر مهم بودن کیفیت برنج، قیمت آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

    خانمهای کدبانو سعی بر این دارند که برای مهمانیها و مراسمات مذهبی یا عروسی از بهترین و مرغوب ترین برنجها استفاده کنند که بهترین آن برنج ایرانی می باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد.

    word image 211362 2 - ارتعاشات فکری خود را کنترل کنید و از این راه ثروتمند شوید -

    برنج شمال

    یکی از بهترین انواع تولیدی برنج های ایرانی که در مقایسه با سایر برنج ها طرفدار بیشتری دارد برنج هاشمی کشت دوم و برنج شمال می باشد قیمت برنج کشت دوم در مقایسه با برنج های دیگر تا حدودی بیشتر است به همین خاطر افراد معمولا خرید خود را از عمده فروش ها انجام می دهند تا بهترین برنج را با قیمت مناسب تهیه کنند در مقایسه با قیمت بالاتر نسبت به سایر برنج ها می توان یادآور شد که کیفیت پخت این برنج به مراتب بسیار بالاتر و بهتر از سایر برنج ها می باشد برنج کشت دوم به عنوان بهترین برنج شناخته می شود.

    برنج از دسته محصولاتی است که برای رشد و جوانه زدن نیاز دارد در مناطق آب و هوای کاملا مرطوب و پرباران کشت شود.

    word image 211362 3 - ارتعاشات فکری خود را کنترل کنید و از این راه ثروتمند شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.