جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رازی که بعد از آشنایی با انواع پارکت کشف کردم
    26 آبان 1401 - 19:25
    شناسه : 211383
    0

    شاید شما هم ندانید چه محصولاتی هستند که می توانید به راحتی از آن ثروت بدست آورید اما من رازی در خصوص پارکت فهمیدم که یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین محصول است و در همین زمینه فعالیت خود را ادامه دادم.

    پ
    پ

    پارکت پی وی سی

    پارکت به قطعات چوبی یا فومی گفته می شود که با طرح ها و اشکال مختلف تولید می شود و معمولاً تعدادی از قطعات پارکت پی وی سی با شکل و طرح های انتخابی در کنار یکدیگر چیده می شوند و با سنجاق، چسب یا میخ های فلزی روی کاشی ها یا سرامیک نصب می شوند.

    اصولا این محصول در تمام سطوح کف منزل، اتاق ها، آشپزخانه، دفتر کار و مهمترین آن ها پارکت سالن ورزشی که به دلیل جنس مقاومی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است. ما از طریق این مقاله بیشتر با پارکت و انواع آن آشنا می شویم و همچنین خرید پارکت سالن ورزشی با ضمانت اجرا در حراج ویژه را توضیح مختصر می دهیم امیدوارم از خواندن این مطلب لذت ببرید و اطلاعات کافی کسب نمایید.

    word image 211383 1 - رازی که بعد از آشنایی با انواع پارکت کشف کردم -

    پارکت خارجی

    رایج ترین پارکت خارجی، کفپوشی است که شامل چندین لایه تخته پارکت می شود تا راحتی مورد نیاز ورزشکاران فراهم و محیط امن و صدمه ای از لحاظ جانی ایجاد نشود ، لایه بالایی از گونه های چوب سخت مانند افرا، گردو، بلوط و راش تشکیل شده است که با یک لاک انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خراش پوشانده شده است.

    کفپوش چوبی یک قطعه چوبی ضخیم از چوب جامد است که تزئین شده یا به صورت متقارن هندسی برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد و یک قطعه آن شامل چهار نوار است که برای نوسانات آب و هوا مناسب است و برای استفاده انسان سالم تلقی می شو.

    کف لمینت یا پارکت مزایا و معایب خود را دارد به عنوان یکی از مزایای آن سرعت و نصب آسان می باشد، بر خلاف کفپوش های کاشی که اجرای آن دشوارتر بوده و نسبت به اجرای کفپوش های چوبی زمان بیشتری می برد.

    یکی از نکات منفی کفپوش های چوبی این است که نمی توان آن را در کف ناهموار اجرا کرد که نیاز به مسطح کردن زمین قبل از شروع کار دارد که هزینه اضافی دارد که در این مورد کاشی ها را بهتر از آن می کند، عیب دیگر این است که قابل شستشو با آب نیست زیرا آب آن را خراب می کند.

    word image 211383 2 - رازی که بعد از آشنایی با انواع پارکت کشف کردم -

    پارکت لمینت

    همان طور که اشاره شد یکی از محصولات خانه های شیک و لاکچری پارکت لمینت می باشد که شما می توانید جهت زیبا سازی پله های خود از این محصول استفاده نمایید. این محصول کاملا سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت می باشد.

    بنابر این در صورت عدم نیاز به آن از رها سازی محصول در محیط زیست به شدت پرهیز نموده و محصول را به مراکز بازیافت تحویل نمایید. این محصول در انواع رنگ تولید شده که به طور معمول رنگهای قهوه ای، طوسی و ماهاگونی از بیشترین طرفدار برخوردار بوده و جهت بهتر دیده شدن محصول لازم است که محیط از نور کافی برخوردار باشد.

    توجه داشته باشید که هنگام خرید محصول باید به داشتن استاندارهای لازم آن واقف شوید که یکی از مهم ترین این استانداردها گواهی En 13329 اروپا می باشد که مربوط به عدم ساییدگی محصول می باشد.

    word image 211383 3 - رازی که بعد از آشنایی با انواع پارکت کشف کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.