شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فکر نمی کردم انقدر سریع ثروتنمند شوم
    26 آبان 1401 - 19:25
    شناسه : 211384
    0

    اگر می ترسید کاری را شروع کنید این ترس اشتباه است زیرا اگر ذهن خود را آرام نگه دارید و به این فکر کنید که قطعا موفق می شوید سریع مانند من ثروتمند می شوید.

    پ
    پ

    پارکت خارجی

    از بیشترین مورد استفاده ی پارکت خارجی مدل دیواری است که بیشتر خاص پسندان از این مدل و البته طرح سنگ آن استفاده می نمایند. این محصول نسبت به دیگر محصولات تزئینی از مزایای بی شماری برخوردار بوده که در ادامه به آنها اشاره می نماییم. این محصول ضد ساییدگی بوده و نیز در برابر رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم می باشد و بر این اساس امکان استفاده در محیطهای مرطوبی مثل حمام و سرویس بهداشتی را دارا می باشد.

    تنوع رنگ و طرح این محصول از مهم ترین مزیت آن است که کمتر محصولی از این خصلت برخوردار است، قیمت کمتر و به صرفه ی آن نسبت به چوب و سنگ را می توان از مزایای آن بر شمرد، از دیگر مزایای این محصول نصب آسان، بدون زحمت و عدم ایجاد کثیف کاری در محیط می باشد، نگهداری و نظافت آسان آن و امکان استفاده از مواد شوینده ی استاندارد از دیگر مزایا می باشد.

    word image 211384 1 - فکر نمی کردم انقدر سریع ثروتنمند شوم -

    پارکت لمینت

    یکی از محصولات پوششی و تزئینی ساختمانها مانند سرامیک کف، پارکت لمینت می باشد که برای پله ها و پذیرایی خانه و قسمتهای دیگر خانه تولید می شود.

    پارکت لمینت محصولی از جنس اچ دی اف می باشد که از چند لایه روی هم تشکیل شده است و علاوه بر مزایایی که دارد جلوه ی زیبا، خاص و لاکچری به خانه و محل زندگی شما می دهد.

    این محصول دارای 4 لایه ی اصلی می باشد که به اختصار معرفی می کنیم. لایه ی اول لایه ی براق و ضد خش می باشد که این لایه تاثیر زیادی در کیفیت و زیبایی محصول دارد.

    لایه ی دوم طرحی از سنگ یا چوب می باشد، لایه ی سوم از جنس اچ دی اف بوده و مقاومت و چگالی بسیار بالایی دارد، لایه ی چهارم و آخر با نام لایه ی زیرین شناخته شده و جهت توازن و قوس پذیری محصول استفاده می شود و معمولا از جنس کاغذ می باشد.

    word image 211384 2 - فکر نمی کردم انقدر سریع ثروتنمند شوم -

    پارکت پی وی سی

    شما می توانید جهت زیبا سازی پذیرایی منزل از پارکت پی وی سی طرح چوب یا سرامیک کف پارکت استفاده نموده و در جذاب نمودن محیط منزل از آن استفاده نمایید. این محصول در سال 1977 میلادی توسط یک شرکت سوئدی اختراع شد و در سال 1984 میلادی توانست به آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی راه یابد.

    این محصول در ابتدای تولید از کیفیتهای امروزی برخوردار نبوده است و طی سالیان متمادی ای که از اختراع این محصول می گذرد به بلوغ کامل رسیده است و توسط سازمانهای بین المللی استاندارد سازی شده است.

    همچنین در حال حاضر این محصول در کشور دارای تولید کنندگان بسیاری است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال نموده و برخی از آنها موفق به ارسال محصولات خود به کشورهای دیگر شده اند که مایه ی مباهات برای کشور می باشد.

    word image 211384 3 - فکر نمی کردم انقدر سریع ثروتنمند شوم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.