چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مثل ماهی دل به دریا بزنید و کسب و کارتان را شروع کنید
    26 آبان 1401 - 19:26
    شناسه : 211388
    0

    دل به دریا بزنید و مثل یک ماهی نترس و شجاع باشید مطمئن باشید ماهی کسب و کاری بسیار کناسبز و انتخابی هوشمندانه برای علاقه مندان به بازارکسب و کار است فقط کافی است به خودتان اعتماد کنید و در این کسب و کار قدم بردارید خواهید دید که ماهی الماس گران بهایی است که شما از آن غافل هستید برای درک بیشتر مطلب چند نوع ماهی را به شما معرفی می کنم.

    پ
    پ

    ماهی سوف

    این مطالعه به تعیین زمان مطلوب تغییر عادت غذایی لارو ماهی سوف معمولی از غذای زنده به غذای مصنوعی می‌پردازد. در این آزمایش لاروهای ماهی سوف با زئوپلانکتون‌های غربال شده استخری (عمدتاً روتیفرها) و ناپلی آرتمیا از زمان تغذیه اولیه (روز 6 پس از تفریخ) تا روز 16 پس از تفریخ غذادهی شدند، سپس لاروها به سه گروه تغییر عادت غذایی در روزهای 16 (W16)، 22 (W22) و 28 (W28) پس از تفریخ تقسیم و با گروه شاهد (که تا پایان آزمایش غذای زنده خوردند) مقایسه شدند. نتایج نشان داد که بیشترین میزان رشد (میانگین وزن حاصله 8/152 میلی‌گرم) و بالاترین درصد بقا (6/61 درصد) در لاروهایی بدست آمد که تا پایان دوره پرورش فقط غذای زنده خورده بودند.

    word image 211388 1 - مثل ماهی دل به دریا بزنید و کسب و کارتان را شروع کنید -

    ماهی گوپی

    از آن جایی که ماهی گوپی متعلق به آب های شیرین آمریکای جنبوبی هستند ، مهم است که شرایطی نزدیک به زیستگاه طبیعی این ماهی ها را در آکواریوم ایجاد کنید . همانند هر ماهی دیگری وجود فیلتر تصفیه آب مناسب در کواریوم از اهمیت بالایی برای نگهداری این نوع ماهی ها برخوردار است . اندازه ایده آل آکواریوم برای این ماهی ها اندازه 18 لیتر به بالا می ‎باشد و دمای مورد نیاز برای نگهداری ماهی های کوپر در آکواریوم نیز دمای بین 75 تا 82 درجه فارنهایت است و بنابراین وجود سیستم گرم کننده آب آکواریوم و دما سنج در آن بسیار ضروری می ‎باشد . pH ایده آل آب برای پرورش ماهی گوپی نیز pH بین 7.0 تا 7.2 می باشد.

    word image 211388 2 - مثل ماهی دل به دریا بزنید و کسب و کارتان را شروع کنید -

    ماهی آنجل

    یکی از اولین و مشهورترین اعضای دنیای جدید خانواده سیلکیده ها است که به امریکا وارد شدند، درحقیقت 2 گونه از آنجلها و جود دارد، ماهی آنجل نسبتا تخت بوده و یا ماهیان از پهلو فشرده شده ای هستند که اندازه بدن آنها تقریبا به 3 اینچ می رسد. آنها دارای باله های پشتی و مخرجی فوق العاده بلندی می باشند. یک ماهی آنجل که به خوبی رشد کرده باشد می تواند به طول 5 اینچ و ارتفاع 10 – 9 اینچ برسد. جهشی به نام veiltail وجود دارد که 4 ـ 3 اینچ به طول و عرض ها اضافه می کند. ماهی آنجل اصلی نقره ای همراه با خطهای مشکی است.

    word image 211388 3 - مثل ماهی دل به دریا بزنید و کسب و کارتان را شروع کنید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.