پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه چیز درباره آن که کالاف بهتر است یا پابجی؟!
    27 آبان 1401 - 13:55
    شناسه : 211430
    0

    بدون شک شما هم اسم این دو بازی محبوب و پرطرفدار را شنیده‌اید یا حداقل یک بار آن‌ها را در موبایل خود بازی کرده‌اید. سبک هر دوی این بازی‌ها شوتینگ و تلاش برای بقا می‌باشد. پابجی موبایل در سال ۲۰۱۷ به وسیله شرکت Tencent تولید و شناخته شد. یک سال بعد از معرفی پابجی، شرکت Activision بازی کالاف دیوتی را به دنیای گیم و بازی معرفی کرد. در نتیجه قدمت بازی پابجی از کالاف بیشتر است.

    پ
    پ

    word image 211430 1 - همه چیز درباره آن که کالاف بهتر است یا پابجی؟! -

    بدون شک شما هم اسم این دو بازی محبوب و پرطرفدار را شنیده‌اید یا حداقل یک بار آن‌ها را در موبایل خود بازی کرده‌اید. سبک هر دوی این بازی‌ها شوتینگ و تلاش برای بقا می‌باشد. پابجی موبایل در سال ۲۰۱۷ به وسیله شرکت Tencent تولید و شناخته شد. یک سال بعد از معرفی پابجی، شرکت Activision بازی کالاف دیوتی را به دنیای گیم و بازی معرفی کرد. در نتیجه قدمت بازی پابجی از کالاف بیشتر است. در این راستا، گیمرها و علاقه‌مندان این بازی‌ها می‌توانند با خرید یوسی و پی سی از وب سایت معتبر ویکتورشاپ، فرآیند پرداخت را به ریال انجام دهند و بابت دلار و این گونه پرداخت‌ها نگران نباشند.

    معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

    کالاف دیوتی یا call of duty mobile نامی آشنا و پرطرفدار در حوزه بازی‌های موبایلی می‌باشد. شرکت و استودیوی (Activision) سازنده بازی پرطرفدار کالاف می‌باشد.

    امکانات کالاف دیوتی موبایل

    بازی کالآف دیوتی موبایل دارای دو بخش مهم و اصلی است که این بخش‌ها مولتی پلیر و بتل رویال می‌باشند. هر یک از این دو، محبوبیت عجیب و فوق العاده ای دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

    • کسب سلاح‌های متنوع و داشتن قابلیت شخصی سازی کردن تسلیحات بازی
    • امکان رقابت با هم گروهی‌ها و گرفتن جوایز تیمی
    • می توان با بازی کردن صاحب کاراتر های کختلف شد
    • دارای نقشه‌های متنوع و هیجان انگیز
    • نبرد و جنگ در حالت مولتی پلیر و زامبی
    • بازی رقابتی و گروهی

    معرفی بازی پابجی موبایل

    word image 211430 2 - همه چیز درباره آن که کالاف بهتر است یا پابجی؟! -

    از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سبک بتل رویال، پابجی یا PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌باشد که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. طراح این بازی برندان گرین می‌باشد و از سری افتخارات این بازی دریافت جایزه‌ی The Game Award for Best Multiplayer Game است. بدون شک پابجی از با اهمیت‌ترین اتفاق‌های دنیای بازی موبایلی است که نشان می‌دهد هنوز هم گیمرها و بازیکنان، علاقه‌مند بازی‌های هیجانی و درگیرکننده هستند تا تمام وجودشان را برای زندگی کردن و زنده ماندن بگذارند.

    امکانات پابجی موبایل

    بازی پابجی موبایل به برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی منظمی نیازمند است تا بتواند شرایط مختلف بازی را تحلیل کرده و ترفندهایی را در هر لحظه خاص از بازی به کار بگیرد. گیمرها و بازیکنان حرفه‌ای از این تریک‌ها و ترفندها استفاده می‌کنند تا حریفان خود را مقلوب کنند و بازی را ببرند. شخصی که به تازگی وارد بازی پابجی می‌شود، قادر به دریافت امتیازهای بالا نیست و همه این امتیازها با به کارگیری امکانات و تجهیزات موجود در بازی و خرید یوسی شکل می‌گیرد. سایت ویکتورشاپ در این زمینه، راهنمای دقیقی برای خرید یوسی پابجی می باشد. شما به عنوان یک گیمر و بازیکن، باید قواعد و اصول مهم بازی را از جمله‌ی اندازه، موقعیت تمام دکمه‌های بازی را به خوبی بدانید و تنظیم کنید. از دیگر امکانات پابجی :

    • می‌توانید قابلیت خودکار برداشتن وسیله‌ها را فعال کنید.
    • می‌توانید برای جلوگیری از هدشات شدن به وقت مبارزه تن به تن بپرید.
    • از طریق دستور Crouch-jump خواهید توانست از بالکن به پشت بام بروید.
    • قابلیت و امکان دویدن خودکار را فعال کنید.
    • زوم اسکوپ‌ها را متناسب با فاصله مد نظر خود تغییر دهید.
    • سوخت گیری وسیله مورد استفاده در بازی در حالت سکون و استفاده مجدد از آن
    • جهت داشتن ارتباط سریع‌تر با اعضای تیم پیام‌های پیش فرض تنظیم کنید.

    تفاوت بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل

    word image 211430 3 - همه چیز درباره آن که کالاف بهتر است یا پابجی؟! -

    بازی کالاف در سبک‌های مختلفی قابل بازی کردن است، اما از همان ابتدا بر مبنای چند بازیکن یا مولتی پلیر تشکیل شده است. این بازی در سبک دیگر خود یعنی بتل رویال هم کاملا موفق شده و توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرد. این دو بازی تفاوت‌ها و مزیت‌های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

    تفاوت کالاف و پابجی در تعداد مپ‌ها

    یکی از این تفاوت‌ها در تعداد مپ‌های بازی است. در حقیقت نقشه‌های کالاف دیوتی متنوع‌تر هستند، البته کالاف در قسمت multi player و بتل رویال فقط یک نقشه دارد. در صورتی که پابجی در بخش موبایل، ۷ نقشه‌ی فوق‌العاده دارد. در نتیجه از این نظر، هر دو بازی عملکرد خوب و خاص خودشان را دارند و نمی‌شود تعیین کرد که کدام یک بهتر است.

    تفاوت کالاف و پابجی از نگاه فیزیکی بازی

    اگر بخواهیم این دو بازی را از نگاه فیزیکی مقایسه کنیم، باید بگوییم بازی کالاف دیوتی به واقعیت نزدیک‌تر است. اما در نهایت سلیقه‌ی گیمر تعیین‌کننده این است که کدام یک از این دو بازی بهتر هستند. فضای واقعی یا هیجان انگیز و تخیلی؟

    تفاوت کالاف و پابجی از نظر محبوبیت

    کالاف دیوتی از آنجایی که به روان اجرا شدن در موبایل اهمیت می‌دهد، روی گوشی به خوبی اجرا می‌شود اما تمرکز پابجی بیشتر بر گرافیک است. با وجود این توضیحات، به نظر شما طرفداران پابجی بیشتر است یا کالاف؟ طبق بررسی‌هایی که انجام شده بازی پابجی با ۵۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی نسبت به کالاف با اختلاف در صدر محبوبیت قرار دارد.

    اما در نهایت اینکه پابجی بهتر است یا کالاف را دقیقا نمی‌توان تعیین کرد. زیرا که سلیقه گیمرها متفاوت است و هر کدام وابسته به سلیقه و علاقه خود، یکی از این دو را بیشتر می‌پسندند. اما به صورت کلی بازی کالاف، هیجان بالایی در قسمت مولتی پلیر دارد که این را مولتی پلیر به گیمر می‌بخشد و عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز دارد. از این جلوه، می‌توان آن را رقیب قدرتری نسبت به پابجی موبایل شمرد.

    خرید یوسی پابجی و سی پی کالاف

    در هر بازی یک سری آیتم‌های ویژه وجود دارد تا گیمرها بتوانند بهتر روند بازی را پیش ببرند. بازی کالاف دیوتی نیز نیاز به سی پی دارد. همینطور در بازی پابجی نیز شما با داشتن یوسی می‌توانید از تمام اکانات بازی بهره‌مند شوید و لذت بیشتری از بازی ببرید. با خرید یوسی و سی پی و فعال شدن امکانات خاص و ویژه بازی، هیجان بازی را در دست خود می‌گیرید. تنها نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب یک سایت و فروشگاه معتبر با مناسب‌ترین قیمت یوسی پابجی موبایل و قیمت سی پی کالاف موبایل است. سایت ویکتورشاپ با تضمین بهترین قیمت، آماده خدمت رسانی به شما گیمرهای عزیز و خریداری هر گونه یوسی و سی پی در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

    منبع: victorshop.net

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.