چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین راه برای خرید هدیه تولد برای همسرتان
    28 آبان 1401 - 1:47
    شناسه : 211455
    0

    خب آقایان عزیز! همه ما در طول سال به مناسبت های مختلفی برمی خوریم که باید برای همه یا برخی از آنها با توجه به شرایطمان هدیه ای تهیه کنیم، مثلا روزهای عید یا تولد یا سالگرد ازدواج و همچنین مناسبت های مختلف.

    پ
    پ

    بهترین راه برای خرید هدیه تولد برای همسرتان

    خب آقایان عزیز! همه ما در طول سال به مناسبت های مختلفی برمی خوریم که باید برای همه یا برخی از آنها با توجه به شرایطمان هدیه ای تهیه کنیم، مثلا روزهای عید یا تولد یا سالگرد ازدواج و همچنین مناسبت های مختلف.

    word image 211455 1 - بهترین راه برای خرید هدیه تولد برای همسرتان - هدیه تولد

    یکی از مهم ترین مواردی که به آن اشاره شد، کادو تولد برای همسر یا به عبارت دقیق تر، مربوط به موضوع این مقاله است که به آن کادو تولد برای خانم ها می گویند.

    اما با وجود اینکه هر ساله با نیاز به تهیه کادو برای مناسبت های مختلف مواجه می شویم، هر ساله ماجراهای مختلف و سردرگمی های دائمی برایمان پیش می آید و از خود می پرسیم مناسب ترین هدیه تولد برای خانم ها چیست؟!

    یکی از همکارانم به من گفت من و همسرم هر اشتباهی را که در خرید کادو قابل تصور است مرتکب شده ایم، از جمله کادو تولد همسر! از لباس های نامناسب تا لباس های راحت! زیرا گاهی اوقات لباس ها یا کفش های یک اندازه یکسان نیستند!

    این کادوها همگی می تواند برای شما جذابیت داشته باشد- مثلا تابلو فرش، چاپ عکس بر روی شکلات ، ماگ حرارتی، چاپ عکس روی قاب گوشی ، بازی پنج کاره

    اما راستش را بخواهید، وقتی یاد می گیرید که چگونه کادو تولد برای خانم ها بخرید، آنقدر از این که چقدر آسان است تعجب خواهید کرد که ممکن است به پیشانی خود سیلی بزنید! اماده ای؟ پس بزن که بریم:

    1. با دقت بیشتر به حرف های همسرتان گوش دهید!

    اگر بیشتر به جزئیات صحبت های شوهرتان دقت کنید، مطمئناً سرنخ هایی برای خرید هدیه تولد مورد علاقه او پیدا خواهید کرد. اکثر مواقعی که همسرتان متوجه نمی شود، از چیزی یا چیزی تعریف می کند و می توانید از روی حرف و برخوردش بفهمید که چقدر آن را دوست دارد.

    1. لیستی از هدایای احتمالی تهیه کنید.

    البته لازم نیست همه هدایای این لیست را برای همسرتان بخرید، بلکه باید حداقل سه دقیقه وقت بگذارید تا این لیست را تهیه کنید، سپس ببینید آیا امکان ترکیب برخی از این هدایا با یکدیگر وجود دارد یا خیر. ? به این ترتیب می توان به ایده کادو تولد همسرتان جنبه کاملا شخصی و خاصی بخشید.

    1. نظر فرزندان و برخی از نزدیکان همسرتان را جویا شوید.

    اگرچه ممکن است بسیاری از سلیقه های خانم خود را بهتر از دیگران بدانید، اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که فرزندان یا اعضای خانواده یا آشنایان همسرتان بهتر از شما بدانند، بنابراین می توانید برای بهترین انتخاب نظر آنها را نیز جویا شوید.

    1. از خود بپرسید همسر من به عنوان یک زن چه نیازی دارد؟

    بسته به موقعیت خانم شما از نظر شغلی یا خانگی، از خود بپرسید چه ابزار یا تجهیزاتی کار او را آسان می کند.

    1. به گذشته او توجه کنید.

    شاید در دوران تحصیل یا کودکی یا سال های آخر زندگی همسرتان مناسبتی پیش بیاید که بتوانید با تهیه هدیه ای مربوط به آن لحظات شاد، خاطره آن مناسبت ها را زنده کنید.

    1. در فروشگاه های اینترنتی کمی جستجو کنید.

    اگر ایده خاصی برای خرید کادو تولد برای خانم ها ندارید، بد نیست به اجناس و اجناس برخی از فروشگاه های اینترنتی هدیه توجه کنید و نگاهی بیندازید. گاهی یک جستجوی ساده در اینترنت جواب می دهد. همچنین در برخی از کشورها فروشگاه های اینترنتی ویژه ای وجود دارد که مردان می توانند برای همسرانشان هدیه بخرند! اگر به چنین فروشگاه های آنلاین دسترسی دارید، حتماً آنها را بررسی کنید.

    1. از خودش بپرس!

    شما می توانید مرا متهم کنید که اصلاً آدم رمانتیکی نیستم و ظرافت ندارم، اما باور کنید که گاهی اوقات بهترین هدیه را فقط با یک سوال مستقیم می توان شناخت و تهیه کرد، این خطر سوء تعبیر حرف های جفت روح شما را کاهش می دهد. صفر، و در عین حال شما را یک بار برای همیشه از پرسه زدن و پرسه زدن پشت ویترین مراکز خرید مختلف نجات می دهد! همچنین این روش از اتفاقات شرم آور مانند شنیدن سلیقه همسرتان از زبان فرزندتان حتی پس از خریدن یک هدیه تولد ناخواسته جلوگیری می کند! اما این روش یک ایراد اساسی دارد و آن اینکه خانم ها معمولا دوست دارند با هدیه گرفتن هیجان زده و غافلگیر شوند، بنابراین انتخاب این روش یکی از جذابیت های بزرگ هدیه گرفتن را از خانم شما خواهد گرفت، به هر حال تصمیم نهایی این است که مال شما

    شاید بهتر باشد از این روش به عنوان آخرین راه چاره و در مواقع ضروری استفاده کنید، به خصوص زمانی که برخی از خانم ها از مردان خود می پرسند که دوست دارید برای تولدتان چه هدیه ای بخرید؟ می گویند نه، لازم نیست چیزی بخری! با وجود اینکه می دانید بدون توجه به جنبه مادی هدیه او، او نیاز معنوی به دریافت عشق شما و در واقع دریافت هدیه تولد خود دارد!

    1. هنگام خرید هدیه فقط به احساس خود فکر نکنید بلکه به احساس همسرتان فکر کنید.

    ما مردها دوست داریم یک هدیه عالی به همسرمان بدهیم و وقتی او با هیجان هدیه ما را باز می کند و از دیدن آن هیجان زده می شود، احساس آرامش و اطمینان می کنیم. اما نباید آنقدر در ذهنیت خودمان گرفتار شویم که ما را وادار به انتخاب د

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.