شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید بزرگ بیندیشید تا ثروتمند شوید
    28 آبان 1401 - 18:06
    شناسه : 211464
    0

    اگر می خواهید فردی ثروتمند شوید باید بزرگ بیندیشید چراکه اگر شما به خواسته های کوچک فکر کنید میزان تلاش شما نیز کاهش پیدا می کند اما اگر خواسته های بزرگی داشته باشید میزان تلاش شما نیز افزایش پیدا می کند، شما می توانید برای کسب ثروت بیشتر در زمینه پوشک کودک فعالیت داشته باشید، در ادامه با چند مدل آن آشنا می شویم.

    پ
    پ

    پوشک شورتی

    پوشک یکی از عناصر مهم و کاربردی برای نوزادان از همان بدو تولد می باشد. استفاده از پوشک شورتی برای کودکان حداقل تا 6 ماهگی و در بعضی مواقع تا زمانی که کودک استقلال کامل پیدا کند انجام می گیرد.

    از آنجا که استفاده از پوشک با بهداشت و سلامت کودک دلبندمان در ارتباط است در هنگام خرید باید به نکات بهداشتی توجه ویژه داشت و همچنین سن و وزن کودک را در نظر گرفت تا یک پوشک راحت و با سایز مناسب کودک خود انتخاب کرد.

    با افزایش قیمت پوشک بچه بسته بندی شده، برخی کارخانه ها بجای بسته بندی، پوشک بچه فله ای را در نایلون قرار داده و به بازار عرضه می کنند که از نظر اقتصادی برای خانواده ها مقرون به صرفه تر باشد.

    word image 211464 1 - باید بزرگ بیندیشید تا ثروتمند شوید -

    پوشک دکمه دار

    شرکت های تولید کننده بسیاری با برندهای مختلف در کشور ما وجود دارد که کار تولید پوشک دکمه دار بچه را انجام می دهند. پوشک بچه در سایز های متفاوت بصورت بسته بندی یا فله با بهترین کیفیت به قیمت کارخانه به بازار عرضه می گردد.

    یکی از شرکت های تولیدی پوشک بچه فله ای در اصفهان می باشد که جهت خرید به صرفه می توان پوشک بچه را آنجا سفارش داد و خریداری نمود.

    پوشک بچه از دو لایه داخلی و خارجی تشکیل می شود. لایه داخلی که در تماس با پوست کودک می باشد از جنس پلی پرولین بوده که در برخی برندها روغن گیاهی جایگزین می شود و همچنین برای جلوگیری از حساسیت کودک ویتامین E و آلوئه ورا در این لایه بکار می رود. لایه خارجی از جنس پلی اتین می باشد.

    در بین این لایه ها از مواد جذب کننده خوشبو استفاده می گردد تا بوی نامطبوع پوشک را رفع نماید. برندهای مختلفی در کشور وجود دارد که کار تولید پوشک بچه در بسته بندی و سایزهای مختلف انجام می دهند.

    word image 211464 2 - باید بزرگ بیندیشید تا ثروتمند شوید -

    پوشک معطر

    یکی از لوازم ضروری در سیسمونی کودک که از همان ابتدای تولد مورد استفاده قرار می گیرد پوشک معطر بچه می باشد.

    پوشک برای حفظ بهداشت کودک و همچنین راحتی مادران زیاد استفاده می شود.

    از آنجا که پوست بچه ها بسیار حساس بوده و در تماس مستقیم با پوشک قرار می گیرد باید در هنگام خرید پوشک بچه به کیفیت محصول و سایز کودک توجه شود.

    پوشک بچه با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که از نظر مدل، کیفیت و سایزبندی‌ متفاوت هستند و باید در زمان خرید براساس سن، وزن و اندازه بدن کودک خود سایز مناسب را انتخاب نمایید تا هنگام استفاده کودک شما اذیت نشود.

    word image 211464 3 - باید بزرگ بیندیشید تا ثروتمند شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.