جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا حس تلقین و تکرار در جملات ثروت می تواند کارساز باشد
    28 آبان 1401 - 18:04
    شناسه : 211465
    0

    طبق مطالعاتی که انجام شده نتیجه بر این امر مشخص شده که حس تلقیت در هر امری حتی جذب پول و ثروت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد چرا که طبق تجربه خودم توانستم با این روش پول زیادی را از کسب و کار خاویار بدست آورم.

    پ
    پ

    خاویار قزل آلا

    همچنین بازار مصرف بسیار مناسبی برای این خاویار قزل آلا در همه کشورهای همسایه ایران به ویژه در عراق و همسایگان جنوبی وجود دارد و از بابت بازار مصرف برای این آن نیز هیچ نگرانی وجود ندارد.

    هرچند در داخل کشور نیز می توانید به عنوان عامل پخش و توزیع کننده این محصول عمل کنید و آن را به صورت عمده از تولید کننده خریداری کرده و بین فروشگاه ها توزیع نمایید که در این صورت قطعا درآمد مناسب تری نیز به دست خواهید آورد.

    word image 211465 1 - آیا حس تلقین و تکرار در جملات ثروت می تواند کارساز باشد -

    خاویار صنعتی

    خرید به صورت عمده با نرخ ارزان انجام می شود و این به شما کمک می کند تا درآمد از تجارت این خاویار صنعتی افزایش پیدا کرده و به این شکل بهترین این میوه را در بسته بندی فوق العاده شیک برای تامین نیاز صادراتی تامین کنید و قادر به کسب درآمد مناسبی نیز خواهید بود همچنین به دلیل قیمت مناسب آن نیاز به سرمایه زیاد نخواهد بود.

    در خرید این محصول توجه به تاریخ تولید آن بسیار ضروری است و این نه تنها در مورد خاویار بلکه در مورد همه محصولات غذایی حائز اهمیت است.

    چون هر چه تازه تر باشد علاوه بر این که از طعم مزه بهتری برخوردار است خریداران تمایل بیشتری به تهیه آن از خود نشان می دهند و قطعا برای صادرات این محصول نیز بهتر خواهد بود و بسیار ساده و راحت توسط شما و در هر بازار داخلی و خارجی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

    word image 211465 2 - آیا حس تلقین و تکرار در جملات ثروت می تواند کارساز باشد -

    خاویار

    این ماهی برخی گوشت خوار و برخی دیگر گیاه خوار هستند در واقع دریای خزر یا همان دریای مازندران یکی از دریا هایی است که بیشترین خاویار را در جهان دارد.

    صیادان پس از صید ماهی های خاویار آنان را در اسکله و در ساحل دریای خزر کشانیده و پس از  استقرار کامل آن ها، شکم ماهیان را بریده و دانه های خاویار که در رنگ های سیاه و قرمز همچنین طلایی می باشند را بیرون کشیده، این تخم ها در اندازه های ریزی می باشند به اندازه دانه های مروارید که نوع سیاه خاویار را به دلیل گرانی، مروارید سیاه می نامند.

    خاویارها خوراک کاملا اشرافی و برای ثروتمندان می باشد و به دلیل این که سرشار از امگا3 می باشد برای چربی ها مناسب است و از افسردگی جلوگیری می کند همچنین خاویار برای آرامش اعصاب بسیار مفید است.

    word image 211465 3 - آیا حس تلقین و تکرار در جملات ثروت می تواند کارساز باشد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.