×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خاویار طلایی

در مرحله پایانی با استفاده از یک الک دانه های کروی را از محلول جدا کنید و آن را با آب ساده شستشو دهید و مجدداً اندکی صبر کنید تا پوسته آنها کاملاً سفت شود و به این ترتیب خاویار طلایی حاصل می گردد.

همچنین برای تهیه طعمهای مختلف خاویار میوه ای علاوه بر آب گوجه فرنگی می توانید از آب سیب و آب هویج نیز استفاده کنید و همه آنها با این روش بسیار آسان تهیه می شوند.

برای تهیه این نوع دسر میوه ای دسترسی به دو ترکیب کلرید کلسیم و آلژینات سدیم ضروری است و شما با ساده ترین امکانات قادر به تهیه این دسر بسیار خوشمزه و لوکس در خانه خواهید بود همچنین بر اساس ذوق و سلیقه خود می توانید از هر طعم دیگری نیز استفاده کنید.

word image 211466 1 - با کسب و کارم توانستم لوکس ترین امکانات را برای خانواده ام فراهم سازم -

خاویار قزل آلا

به این ترتیب انواع مختلف خاویار قزل آلا دسر را با طعمهای گوناگون در اختیار داشته باشید که به ظاهر بسیار لوکس و لاکچری هستند و در مهمانیها و برای رستورانها و هتلها گزینه فوق العاده عالی می باشد.

اگر به مقدار زیادی از این محصول جهت عرضه در فروشگاه یا استفاده در هتلها و رستورانها نیاز دارید یا می خواهید این دسر خوشمزه را صادر کنید خرید آن از تولیدکننده داخلی این محصول که به صورت صنعتی آن را در کارخانه تولید می کنند نیز امکان پذیر است و شما بسیار ساده و از این وب سایت با آن آشنا شده و خرید خود را طی چند دقیقه انجام می دهید و به این شکل بهترین این محصول را برای آدرس خود به دست خواهید آورد.

word image 211466 2 - با کسب و کارم توانستم لوکس ترین امکانات را برای خانواده ام فراهم سازم -

خاویار میوه ای

بسته بندی فوق العاده لوکس برای این خاویار میوه ای توسط تولیدکننده آن در نظر گرفته شده است و این کار خرید و فروش با آن را برای شما بسیار راحت تر می کند چون قطعاً بسته بندی تاثیر زیادی در فروش این محصول خواهد گذاشته و این نوع بسته بندی خیال شما را از بابت فروش محصول نیز راحت خواهد کرد چون بسیار لوکس است و برای صادرات عالی است.

برای داشتن بازار فروش مناسب‌تر برای این محصول می توانید تنوع طعمهای مختلف آن را در اختیار داشته باشید و به این شکل با در اختیار داشتن انواع مختلف این محصول مشتریهای بیشتری را جذب کنید.

word image 211466 3 - با کسب و کارم توانستم لوکس ترین امکانات را برای خانواده ام فراهم سازم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.