شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تکنیک خودشناسی برای راه اندازی کسب و کار نوین
28 آبان 1401 ساعت: 18:06
شناسه : 211469
1

می توان گفت در کره زمین همه انساناها دارای روحیات و خواسته های بی نهایت می باشند که تنها تعداد کمی می توانند آن را برای خود فراهم سازند به همین خاطر باید در ابتدا به نیاز خود پاسخ دهیم و بدانیم که خودمان در واقع چه اهداف مشخصی را از جامعه می خواهیم این اهداف می تواند در زیمنه شغلی خاویار برای خیلی از افراد قابل پسند باشد در ادامه با ما همراه باشید.

پ
پ

خاویار میوه ای

اما امروزه با عمل سزارین به خاویار میوه ای بیشتری دست پیدا می کنند در واقع با بریدن شکم ماهیان، تخم های آن را تخلیه می کنند و مقدار کمی می گذارند در شکم ماهی ها بماند تا هر چه زودتر بارور بشود.

این ماهی ها را تا 3 ماه در استخر ها مخصوص پرورش میدهند سپس با نشان گزارده شده در دریا انداخته می شوند حداکثر تا 6 بار می توان تخم استخراج کرد سپس به دریا انداخته می شوند.

ماهی ها را نباید در آب های بسیار گرم قرار داد زیرا که اکسیژن کمی خواهند داشت و با رشد بسیار کم روبرو خواهند شد اگر ماهی خاویار پروش می دهید حتما سعی کنید که آب آن را معتدل نگه دارید و به هر میزان که مکمل های غذایی مرغوب و مقدار بالایی بدهید قطعا رشد خواهند داشت.

word image 211469 1 - تکنیک خودشناسی برای راه اندازی کسب و کار نوین -

خاویار

در بازار های جهانی قیمت های مختلف خاویار ایران را می توان مشاهده کرد که ایران بیشترین و ارزان ترین خاویار های جهان را دارا می باشد.

ایران در سال نزدیک به دو و نیم تن صادرات خاویار دارد و برای این که بتواند در کل سال صادرات خاویار داشته باشد، استخر های بزرگی را تعبیه نموده است تا ماهی های خاویاری را پرورش دهد و در این امر بسیار موفق عمل نموده است.

هم اکنون قیمت خاویاری که در ایران تولید می شود بسیار ارزان تر از خاویار هایی است که در خارج از کشور می باشد ولی باز هم استفاده از خاویار در ایران بسیار کم تر می باشد استخراج این ماده از شکم ماهی ها بسیار زیاده روی می شود که در آینده دچار خطر انقراض هستند.

word image 211469 2 - تکنیک خودشناسی برای راه اندازی کسب و کار نوین -

خاویار طلایی

در شمال ایران به خصوص بندر انزلی به دلیل این که تخم خاویار طلایی به شدت فساد پذیر است به همین دلیل بازار فروش روز خاویار پر رونق می باشد. شرکت ما در پرورش انواع ماهی خاویار و صادرات تخم خاویار قرمز و سیاه همچنین طلایی در ایران بهترین می باشد.

از سال 1385 تا به امروز توانسته بهترین خاویار های جهان را تولید بنماید، در صورت علاقه مند بودن به خرید انواع کنسرو های خاویار همچنین خرید به صورت فیله می توانید فرم مربوط به خرید را پر نمایید.

word image 211469 3 - تکنیک خودشناسی برای راه اندازی کسب و کار نوین -

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.