شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
دلیلی که راه ثروت و فراوانی را به من نشان داد
28 آبان 1401 ساعت: 18:11
شناسه : 211487
1

همه چیز از یک رویا شروع شد رویای آن روزهایم شاید خیلی کوچک بود من فقط سویشرت چرم داخل ویترین بهترین مغازه ی شهر را می خواستم اما هزینه ی آن به قدری زیاد بود که حالا حالاها نمی توانستم آن را بخرم. هر بار فقط با حسرت آن را نگاه می کردم تا اینکه یک روز تصمیم گرفتم خودم آن را بدوزم از چند خیاط کمک گرفتم و بالاخره موفق شدم اما در همین مسیر علافه مند به خیاط و طراحی لباس شدم و فعالیت خود را در این حوزه شروع کردم و بعد از مدتی به شهرت و ثروت فراوان رسیدم.

پ
پ

سویشرت

در دنیای امروز همه به این فکر می کنند تا بهترین استایل را داشته باشند و از زیباترین لباسها استفاده کنند از این رو از سبکهای جدید پوشش حمایت ویژه ای می کنند استفاده از سویشرت هم یک سبک بسیار جدید به شمار می رود که بیشتر مورد پسند جوانان است اما اکثریت مردم از آن به عنوان یک لباس گرم و راحت استفاده می کنند. امروزه بیشترسویشرتها طوری تهیه می شوند که دارای هنسفری نیز می باشند و شخص می تواند از یک هنسفری جدا در کنار سویشرت گپ بهره ببرد. معمولا در فصول خیلی سرد در زیر سویشرتها از لباسهای گرم بیشتری استفاده می کنند تا سرمای کمتری را احساس کنند. باید دقت شود که سویشرتهایی خریداری شود که جنس نرمی داشته باشند تا پوست بدن را اذیت نکنند و در هنگام شست و شو آن حتما از مواد نرم کننده استفاده شود.

word image 211487 1 - دلیلی که راه ثروت و فراوانی را به من نشان داد -

سویشرت مردانه

سویشرت مردانه را با یک پیراهن دکمه دار و یا از زیر یک کت ورزشی می توانید بپوشید. در ضمن می توان سویشرت را با یک شلوار جین ساده و یا برخی از گرمکن های ورزشی هم ست کرد. هودی معمولاً یک لباس کژوال است؛ اما می توانید از کلیشه های مد صرف نظر کرده و آن را با یک پیراهن و یا حتی یک لباس رسمی بپوشید. مثلاً می توان هودی های زیپ دار را با لباس های مختلفی ست کرد. در ضمن هودی ها بسیار بادوام هستند؛ از اینرو حس شگفتی و تغییر را به کمک لباستان هدیه می دهند. پلیور بدون شک خوش پوش تر از هودی یا سویشرت است و می توانید با آن ظاهر خود را آراسته تر نمایید؛ پس سعی کنید در مناسبت غیر رسمی بعدی یک پلیور شیک به تن کنید.

word image 211487 2 - دلیلی که راه ثروت و فراوانی را به من نشان داد -

سویشرت پسرانه

با افزایش محبوبیت لباس های ست ورزشی و توجه جهانی به مد سبک خیابانی، سویشرت پسرانه و دخترانه تحول بزرگی را تجربه کرده است؛ زیرا در خارج از عرصه مد جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کرده است. مدل هایی مانند جیجی حدید، کندال جنر و دیگران علاقه بسیار زیادی به سویشرت دارند, زیرا حس کژوال آنها به شدت به نمادهایی که به لباس های ورزشی راحتی مبتنی هستند وابسته است (سویشرت ها جزء لباس هایی هستند که می توان به عنوان لباس راحتی هم از آنها استفاده نمود). سویشرت ها به دلیل راحتی و دم دست بودن بسیار محبوبند، و چون تا نصفه زیپ دار هستند به دلیل داشتن لبه های غیر متعارف و جذاب، سبک جدیدی را به کمد لباستان اضافه می کنند؛ از این رو محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود.

word image 211487 3 - دلیلی که راه ثروت و فراوانی را به من نشان داد -

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.