شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
روحیه خود با شغلتان را باهم سازگار سازید
28 آبان 1401 ساعت: 18:11
شناسه : 211489
1

خیلی از افراد دارای مشغالی می باشند که با روحیه شخصیشان اصلا مطابقت ندارد و همین امر باعث میشود تا راندمان کاریشان کاهش داشته باشد به همین منظور کارهایی که در بستر تجارت خاویار و دیگر محصولات دارد می تواند برای خیلی از افراد سازگار باشد چرا که سود و درآمد بالایی را می توان در آن پیدا کرد.

پ
پ

خاویار

یکی از دسرهای بسیار جذاب که به داشتن طعمها و رنگهای متنوع شهرت دارد و برخلاف نامی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است خاویار میوه ای خوشمزه است که برای تهیه آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و خرید آن به صورت آماده ممکن است و در بسته بندیهای بسیار مناسب به دست تمام خریداران خواهد رسید.

خاویار میوه ای که اغلب به صورت دسر سرو می گردد محصولی است که توسط کارخانه های صنایع غذایی به طور خاص از آلژینات سدیم و کلرید کلسیم تشکیل شده است به این معنی که در تهیه خاویار مذکور به این دو ماده افزودنی حتماً نیاز است چون آلژینات سدیم نقش قوام دهنده را دارد و کلرید کلسیم نیز با رنگ سفید و قابلیت حل شدن سریع آن در آب سختی را در محصولهای خوراکی ایجاد می‌کند.

word image 211489 1 - روحیه خود با شغلتان را باهم سازگار سازید -

خاویار صنعتی

در بین انواع دسرهایی که وجود دارد خاویار میوه ای به دلیل داشتن طعمهای مختلف و رنگهای متنوع زیادی که دارد از دسرهای لاکچری و بسیار لوکس محسوب می‌شود که در تهیه آن از بهترین نوع مواد اولیه که در بالا به آن اشاره شد استفاده شده است و به این شکل این خاویار صنعتی هر چند از خاویار ماهی ساخته نمی شود اما ظاهری بسیار شبیه به آن را دارد و تنوع طعم نیز در آن بسیار زیاد خواهد بود.

در خاویار میوه ای از انواع مختلف میوه ها استفاده می شود و بهتر است در تهیه آن در خانه از آب میوه مورد نظر استفاده کنید مثلاً برای تهیه خاویار علاوه بر داشتن دو ترکیب ذکر شده، آب گوجه فرنگی نیز لازم است و به میزان ۱۰۰ گرم از آب گوجه فرنگی را تنها با یک گرم آلژینات سدیم ترکیب کنید و آن را به خوبی با هم مخلوط نمایید سپس کلرید کلسیم را به میزان ۵ گرم در آب حل کنید و به این ترتیب این محلول آماده می شود.

word image 211489 2 - روحیه خود با شغلتان را باهم سازگار سازید -

خاویار ایران

در مرحله بعدی با استفاده از سرنگ بزرگی از مخلوط آب میوه و آلژینات سدیم برداشته و خاویار ایران را درون مخلوط کلرید کلسیم بریزید که در این مرحله به محض این که مایع از سرنگ خارج شد و با آب تماس پیدا کرد به شکل کروی در می آید.

البته باید بسیار آرام پیستون را فشار دهید تا محلول به صورت قطعی از آن خارج گردد و دانه های کروی هم اندازه تشکیل شوند که شباهت بسیار زیادی به خاویار دارند و پس از اندکی صبر کردن پوسته خارجی آن صفت می شود و به این ترتیب قوام خاصی پیدا می کنند.

word image 211489 3 - روحیه خود با شغلتان را باهم سازگار سازید -

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.