پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرصتهای طلایی پول ساز را با این روش از دست ندهید
    28 آبان 1401 - 18:12
    شناسه : 211491
    0

    قصد داریم در این مقاله شما را با مشاغل مهمی آشنا کنیم که قبل تر خیلی از افراد از آن توانسته اند در آمد بالایی را کسب نمایند لذا برای بررسی جامع تر از شغل خرید و فروش خاویار تا انتها ما را همراهی کنید.

    پ
    پ

    خاویار صنعتی

    خاویار از سرطان جلوگیری کرده و بیماری های دستگاه گوارش را بهبود می بخشد در ضمن خاویار صنعتی از آهن سرشار می باشد با مصرف آن می توانید کم خونی و کمبود آهن خود را جبران نمایید.

    خاویار به دلیل این که یک ماده کاملا طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن وجود ندارد، برای زنان باردار بسیار مفید بوده و رشد جنین را از نظر مغز و هوش افزایش خواهد داد.

    ایران بزرگترین رقیب در تجارت خاویار برای دیگر کشورها می باشد. همانطور که اشاره شد این کشور در صنعت خاویار بسیار پیشتاز بوده و بهترین و بیشترین خاویار های جهان که سهم وی 93 درصد از کل جهان می باشد را به خود اختصاص داده است خاویار های ایران را می توان بهترین نوع خاویار در دنیا دانست هم خاویار سیاه که گران ترین خاویار های جهان می باشد و هم خاویار سرخ که از نظر ارزش غذایی و طعم از خاویار سیاه هم بهتر می باشد.

    word image 211491 1 - فرصتهای طلایی پول ساز را با این روش از دست ندهید -

    خاویار ایران

    ایران بزرگترین صادر کننده این ماده به تمام کشور های دنیا است که امریکا و روسیه بیشترین خریدار های این خاویار ایران هستند، در روسیه یک نوع نانی وجود دارد که روی آن را مانند کنجد، خاویار سرخ می پاشند تا هم نان لذیذ شود و هم مقوی.

    از پوست ماهی خاویار جهت درست کردن چرم ها استفاده می شود برای تولید بند ساعت و کیف پول و دست کش های بچگانه و می توان از غضروف این ماهی ها جهت تولید ژلاتین استفاده نمود، این غضروف در سوپی به نام زیگا مورد استفاده قرار می گیرد نکته جالب این است که امعا و احشای این ماهی ها جهت محصولات جانبی بکار میروند.

    word image 211491 2 - فرصتهای طلایی پول ساز را با این روش از دست ندهید -

    خاویار قزل آلا

    یک تجارت پر سود مانند صادرات خاویار قزل آلا می تواند شما را صاحب ثروتی هنگف بنماید و اگر بتوانید این قدرت را داشته باشید که آموزش های لازم را ببینید تا این بیزینس را آغاز نمایید حتما می توانید در جهان سهم زیادی از این بازار را در اختیار داشته باشید.

    هم اکنون تعداد کشور هایی که به آن ها خاویار صادر می کنیم بسیار زیاد می باشد و رفته رفته تعداد این صادرات افزایش می یاید. برای زمانی که یک ماهی خاویار دارای تخم خاویار شود 14 تا16 سال زمان می برد و در گذشته هم ماهی های خاویار را که از آب به بیرون می کشیدند با یک ضربه چوب به سر ماهیان می زدند تا دم آن ها صیادان را اذیت نکند.

    word image 211491 3 - فرصتهای طلایی پول ساز را با این روش از دست ندهید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.