پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بعد از ورشکستگی تصمیم گرفتم خودم را ثروتمند کنم
    29 آبان 1401 - 18:35
    شناسه : 211553
    0

    وقتی کارم را از دست دادم ضربه ی بزرگی به زندگیم خورد تصمیم گرفتم سخت تلاش کنم. و وقتی هدفی را تعیین می کنیم، باعث می شود نتوانیم از آن عقب نشینی کنیم، من به کمک همسرم وارد عرصه ی تولید انواع آبلیمو شدم و با تلاش و پشتکار توانستم چند برابر آنچه را از دست داده بودم را مجدد بدست آورم.

    پ
    پ

    آبلیمو خانگی

    آبلیمو خانگی یکی از معرف ترین چاشنی های ایرانی ها می باشد که در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه آبلیمو تازه و خوشرنگ باید لیموهایی را خریداری نماییم که خراب نشده باشند. برای درست کردن آبلیمو در خانه نیازی به وسایل خاصی نداریم.

    برخی افراد پس از تهیه آبلیموی خانگی برای جلوگیری از کپک زدن این محصول روغن بر روی آب لیموی تازه می ریزند روغن از رشد و کپک زدن میکروبها جلوگیری می کند و موجب می گردد لیمو فاسد نشود برخی دیگر برای جلوگیری از کپک زدن آبلیمو آن را در فویل آلومینیومی می پیچند و آن را در یک محیطی که تاریک باشد قرار می دهد.

    نگهداشتن آبلیمو در یک محیط تاریک و فاقد نور است که به ستونها از رشد میکروبها جلوگیری می کند و با استفاده از این روش می توانید آبلیموهای خانگی را به مدت بیشتری نگهداری کنید.

    C:\Users\ARAD\Downloads\logo (27) (6).jpg

    آبلیمو صنعتی

    از لیمو ترش ها می توان استفاده های فراوانی انجام داد به همین دلیل است که در هر منزلی می توان آن ها را پیدا کرد، به همراه انواع غذا مثل سوپ، کباب و غیره… می توان آن ها را میل نمود و یا در برخی سالاد ها و چاشنی بعضی از غذا ها نیز می توان از آبلیمو صنعتی استفاده کرد، هم چنین می توانید لیمو ترش را خشک کرده و به خورشت هایی مثل قرمه سبزی و یا قیمه و یا هر نوع خورشت و غذایی که دوست دارید اضافه کنید و یا از آن ها پودر لیمو ترش درست کرد و به عنوان یک ادویه در غذا ها استفاده نماییم.

    علاوه بر طعم دهی غذا ها از لیموترش ها استفاده های فراوانی دیگری نیز می شود زیرا خاصیت آن ها بی شمار و زیاد می باشد و خواص دارویی بسیاری را در بردارد، برای مثال برای شادابی و لطافت پوست و هم چنین از بین بردن جوش و لک و کک و مک در پوست بسیار مفید و کارساز می باشند و به دلیل کلاژن سازی که یکی از مهم ترین مواد برای پوست می باشند، از چین و چروک و پیر شدن پوست جلوگیری می نمایند پس بهتر است از لیمو ترش ها استفاده های بیش تری کنیم و آن ها را به لیست مواد غذایی خود بیافزاییم.

    C:\Users\ARAD\Downloads\logo (27) (7).jpg

    آبلیمو طبیعی

    بهترین انواع آبلیمو طبیعی که از لیمو های شیرازی بدست می آیند در کل کشور ما به راحتی توزیع می گردند و افراد زیادی وجود دارند که در پخش کردن این محصولات فعالیت می کنند، خرید و فروش آن ها از طریق سایت های معتبر و یا دیگر گزینه ها صورت می گیرد که استفاده از هر کدام از آن ها به صورت کاملا سلیقه‌ ای است.

    این محصولات امروزه از میزان خرید و فروش زیادی برخوردار هستند و گزینه های متعددی وجود دارند که در این خرید و فروش ها مهم تلقی می شوند.

    لیمو ترش شیرازی در کل کشور ما دارای محبوبیت بسیار زیادی است، این محصولات به راحتی در اختیار نهاد های مختلف قرار می گیرند و افراد زیادی وجود دارند که از این راه کسب درآمد می کنند و کشاورزان پس از آن که در فصل مناسب بهترین محصولات خود را برداشت کردند، آن ها را به شیوه های مختلفی معرفی می‌ کنند و افراد مختلف اقدام به برند سازی و فروش این کالا ها کرده و آن ها را برای بازار های خارجی صادر می کنند.

    آن ها بر اساس میزان حجم درخواستی خود سفارش را در فضای مجازی ثبت کرده و پس از این که بهترین کالا ها را تهیه نمودند آن ها را در کشور توزیع می نمایند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\logo (27) (8).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.