جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند!
    29 آبان 1401 - 18:50
    شناسه : 211554
    0

    باید باورهای خودمان را تغییر دهیم تا بتوانیم یک راه جدید را شروع کنیم و بتوانیم در مسیر ثروت قدم برداریم. با تغییر باور و سبک زندگی، تلاش و پشتکار همچنین شناخت توانایی های خودمان می توانیم در مسیر کسب درآمد گام های بلندی را برداریم. در ادامه قصد داریم تا شما را با یک حوزه سودمند همچون انواع تشک که در بین دنیای متنوع کالای خواب بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد بیشتر آشنا کنیم.

    پ
    پ

    تشک طبی

    معمولا تشک طبی به 5 دسته طبقه بندی می شوند و با توجه به نوع کارایی انتخاب و خریداری می شوند.

    قیمت تشک طبی رویال در بازار با توجه به کیفیت و نوع آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و بهتر است در زمان خرید به مراکز و سایتهای معتبر مراجعه کنید.

    تشک طبی با مدلهای فنری، فوم، لتکس، هیریبدی و مموری تولید می شوند و هر کدام دارای قیمتهای متفاوتی می باشند.

    تشکهای فنری از قدیمی ترین تشکهای طبی به شمار می روند که در زمان تکان خوردن سبب کاهش لغزش و صدا در تخت می شود اما تشکهای مموری انعطاف پذیری بالایی دارند و اکثریت فضا نوردان به دلیل سلامت خود از این تشک استفاده می کنند.

    همچنین باید از تشکهایی هنگام خواب بهره بگیرید که از انعطاف‌ پذیری مطلوبی برخوردار هستند و از آسیب رسیدن به مهره‌ های کمر شما جلوگیری می‌ کنند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T200954.374.jpg

    تشک بادی

    انواع مختلف تشک بادی در مقایسه با کیفیت بالا و راحتی استفاده ای که دارد دارای قیمتهایی باصرفه است و خوابی همراه با آرامش را برای شما فراهم می کند.

    انتخاب وسایل مناسب خواب در کیفیت خواب بسیار اثر گذار است یکی از این تجهیزات تشک خواب بادی شیراز است که جنس آن پلاستیک می باشد و در ضخامتهای مختلفی تولید می شود.

    این تشک دارای روکشهای طرح چرم، برزنتی، جیر یا مخمل می باشد که بسته به نوع روکش و ضخامت بدنه کیفیت آن متفاوت می باشد.

    تشک بادی دارای روکش جیر نیز می باشد که در دو مدل تولید می شود و نوعی از آن دارای روکش جیر ساده است.

    نوعی دیگر نیز هم دارای روکش جیر و هم از روکش کامفورت برخوردار می باشد، لذا نوع دوم به عنوان تشک طبی نیز شناخته می شودکه نرم و انعطاف پذیر بوده و برای سلامت عضلات، استخوانها و اسکلت مفید می باشد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T201217.021.jpg

    تشک آماده

    تشکها در ابعاد مختلفی ساخته می ‌شوند مانند تشک آماده عرض ۱۶۰ که با توجه به سایز تخت شما و یا مکانی که می‌ خواهید از این تشک استفاده کنید طراحی می ‌شوند.

    حالا می‌ خواهیم به معرفی تشک آماده طبی که با نام تشک ارتوپدی نیز معروف است بپردازیم، تشکهای طبی  و تشک آماده به‌ نحوی طراحی شده‌ اند که می ‌توانند احساس راحتی را برای مفاصل ما به ارمغان بیاورند.

    تشکهای طبی درون خود فنر ندارند و از فوم و اسفنجهایی با کیفیت تشکیل‌ شده‌اند و از نظر زمان کارکرد نیز عمر مفیدی دارند.

    هر چند که زمان کارکرد این تشکها به نوع متریال به ‌کار رفته در ساخت آنها بستگی دارد برای انتخاب تشک مناسب تخت خواب خود باید به این نکته توجه داشته باشید تشکی را انتخاب کنید که در هنگام خوابیدن روی آن دچار گرفتگی عضلات نشوید.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T201559.861.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.