شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحولی که ثروت با زندگی من ایجاد کرد!
    29 آبان 1401 - 18:51
    شناسه : 211555
    0

    ثروتمند شدن یکی از آرزوهای دیرینه ام بود که خدا را شکر با پیدا کردن مسیر صحیح و اصولی توانستم در این مسیر قدم های بلندی را بردارم. من به واسطه آشنایی با یک فرد موفق در زمینه کسب درآمد، استفاده از تجربیات ایشان و تلاش هایم در این مسیر موفقیت های چشمگیری را کسب نمودم. در ادامه شما را با یکی از حوزه های سودمند همچون انواع تن ماهی بیشتر آشنا می سازم.

    پ
    پ

    تن ماهی لادن

    ابتدا ماهیان تنی به روش های خوب پرورش داده می‌شوند و از بهترین کارشناسان و مهندسین خبره برای پرورش ماهی بهره می‌برند و به خوبی تغذیه آنها را فراهم می کنند ماهی به دلیل شرایط رشد خوب کیفیتی ممتاز دارد همچون تن ماهی لادن مناسب مصرف مختلف است.

    بنابراین به دلیل مزایای خاص و ویژه از آن برای تولید بهترین کنسرو تن ماهی بهره می برند این کنسرو مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد و به میزان زیادی به بازار کشورهای دیگر صادر می‌شود.

    این کنسرو گوشتی بسیار لذیذ و خوشمزه دارد و از بهترین روغن طبیعی و ارگانیک برای تولید کنسرو استفاده می کنند کنسرو به شیوه های تمام استریلیزه و بهداشتی تحت نظارت بهترین مهندسین و کارشناسان متخصص تولید شده و محصولی بسیار پر خاصیت، خوشمزه و بهداشتی می باشد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T233645.240.jpg

    تن ماهی

    پس از تهیه تن ماهی در کارخانه محصول با بهترین بسته بندی های بهداشتی و معتبر ارائه می شود.

    برای صادرات کنسرو نیز ابتدا باید بهترین بسته بندی معتبر و خوب را در نظر گرفت و برای این منظور به روش‌های بسیار مورد تایید عمل می‌کند و کنسرو مطابق استانداردهای جهانی بسته‌بندی می‌شود.

    بهترین ظروف را برای بسته بندی کنسرو در نظر می‌گیرند و بسته‌بندی آن به گونه ای است که کنسرو از عوامل مختلف محافظت شده و به هیچ عنوان فاسد و خراب نمی شود بنابراین طی زمان های طولانی در این بسته‌ها ماندگاری طولانی مدتی دارد.

    روی بسته بندی کنسرو نیز مشخصات کامل محصول مانند تاریخ تولید و مصرف، نرخ‌ها، نشان تایید وزارت بهداشت، برند تولیدی و سایر مشخصات عنوان شده است.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T233605.529.jpg

    تن ماهی فلفلی

    کنسرو تن ماهی فلفلی با کیفیت عالی و قیمت پایین ارائه می شود مقایسه کیفی کنسرو تن ماهی نشان از کیفیت ممتاز محصول دارد این کنسرو با رنگ و بدی مطلوب و طبیعی موجود است مرغوب ترین و بهترین نوع ماهی را برای تولید تن به کار می برند و گوشتی بسیار خوشمزه با بافت طبیعی و عالی دارد.

    این کنسرو سرشار از امگا 3 و انواع ویتامین است و دارای ارزش تغذیه ای بالایی می باشد کنسرو تن گوشتی بسیار مرغوب و با کیفیت دارد و طعم آن بسیار لذیذ و خوشمزه است.

    این کنسرو بهترین تغذیه برای تمامی افراد است و از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

    گوشت آن بافت مناسبی دارد و به دلیل مزایای خاص این کنسرو در بازارهای خارج از کشور نیز بسیار پر متقاضی است و محصولی صادراتی و تجاری است که به تعداد انبوه به بازار کشورهای دیگر صادر می شود.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T233518.791.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.