×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تشک

یکی از پیشرفته ترین اقدامات بشر ساخت تشک طبی بوده است و توانسته مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد که این تشکها با ابعاد تک نفره، دو نفره و سایز کودک ساخته و تولید شده اند.

این تشکها سبب می شود تا گرمای بیشتری را تولید کند و در زمان فصول سرد احساس گرما و آرامش را به همراه داشته باشید.

تشکهای طبی می بایست دارای بهترین کیفیت و متریال باشند و سبب بهبود درد کمر و ستون فقرات شود، اصولا فومهای به کار رفته در تشک طبی دارای حالت ارتجاعی هستند و می توانند هر فشاری را متحمل شوند.

این تشکها از فوم سرد و یونولیت ساخته شده اند و با فناوری پیشرفته زیر نظر کارشناسان و متخصصان به تولید رسیده اند.

یکی از مزیتهای تشکهای طبی خاصیت ضد حساسیت بودن آنها است و الیاف به کار رفته در آن می تواند از تعریق و آلرژیهای پوستی پیش گیری کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T214935.314.jpg

تشک نمدی

برای این که تشک نمدی ضخیم با کیفیت و راحتی را تهیه کنید باید در هنگام خرید به عکس و مشخصات آن توجه زیادی داشته باشید.

نمدها دارای طرحها و رنگهای مختلفی می باشند و افراد با هر سلیقه ای می توانند تشکهای نمدی را خریداری کرده و با فضای اتاق خواب خود ست کنند.

استفاده از تشکهای نمدی می تواند در درمان انواع کمردرد، گرفتگی عضلات، آرتروز و دردهای روماتیسمی تاثیر به سزایی داشته باشد همچنین نمدها با گرم کردن مفاصل بدن به گردش خون در اندامها سرعت می بخشند.

از مزایای تشک نمدی این است که به راحتی قابل شستن می باشد. نمدها را نباید با آب داغ یا مواد شوینده ی قوی شستشو داد زیرا این کار به بافت تشک نمدی آسیب وارد می کند.

برای شستن نمدها هرگز از برس یا اجسام سخت استفاده نکنید زیرا به الیاف پشمی تشک نمدی آسیب می زند و عمر تشک کاهش می یابد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T215233.331.jpg

تشک تخت خواب

انواع تشک تخت خواب با توجه به مواد اولیه ای که در تولید آن به کار رفته است دارای قیمتهای متفاوتی هستند.

تشک طبی تخت خواب نیز برای افرادی که به تازگی عمل دیسک کمر انجام داده اند گزینه بسیار مناسبی است و به دلیل رعایت تمام استاندادهای لازم در تولید آن به عنوان بهترین تشک طبی شناخته می شود.

در زمان استراحت بر روی این تخت به دلیل فرمولاسیون خاصی که در تولید آن به کار رفته فرم بدن را به خود می گیرد و فرد احساس راحتی بیشتری در زمان استراحت دارد بهتر است.

در زمان خرید به جنس رویه تشک توجه کنید زیرا برخی از تشکها باعث تعریق در خواب شبانه می شود و به مروز زمان رنگ رویه تشک تغییر می کند و ممکن است بوی تعریق شما بر روی آن بماند.

برای شستشو و تمیز کردن تشک و پارچه ملحفه می توانید از جوش شیرین استفاده کنید به این صورت که تمام سطح تشک و ملحفه را با این پودر بپوشانید و برای مدت زمانی حدود نیم ساعت اجازه دهید بماند.

سپس با استفاده از جارو برقی سطح تشک و ملحفه را جارو کنید با این روش تمام آلودگی ها رفع خواهد شد و دیگر بوی نا مطبوع نخواهد داد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T215658.139.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.