×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تشک نمدی

با توجه به این که نمدها ضد حساسیت و بدون بو می باشند مادران می توانند بعد از آموزش دیدن با استفاده از نمد برای نوزاد خود تشک نمدی درست کنند.

شکل الیاف طبیعی نمدها باعث شده است که تشکهای نمدی در تابستان خنک کننده و در زمستان گرما بخش باشند به همین دلیل از آنها می توان در تمام فصول استفاده کرد.

تشکهای نمدی از عمر طولانی و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای همه ی افراد در رده سنیهای مختلف مناسب هستند.

از آن جایی که علت اصلی دیسک کمر خوابیدن بر روی سطوح نامناسب می باشد استفاده از تشکهای نمدی باعث می شود هنگام خوابیدن، ستون فقرات در حالت طبیعی خود قرار بگیرد و هیچ گونه فشاری به مهره های کمر وارد نشود.

تشکهای نمدی همچون تشک مسافرتی گرین صاف و یکدست هستند به همین دلیل هنگام خوابیدن بر روی آنها بدن فرم طبیعی خود را از دست نمی دهد و این تشکها هر گونه درد و ناراحتی را در خواب شبانه از بین می برند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T202526.039.jpg

تشک مهمان

زمین خواب یا تشک مهمان وسیله ای است که از دیرباز برای راحتی اقامت مهمان در منازل ایرانی وجود داشته است و در طول سالیان دراز تکامل یافته و از شکل های سنتی و قدیمی خود فاصله گرفته و در انواع مدل های جدید تر طراحی می شود.

این وسیله در گذشته که استفاده از تخت چندان رایج نبود، بسیار پر کاربرد تر و بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت، وزن سنگینی داشت و جا به جایی و انتقال آن درسفر و غیره بسیار چالش بر انگیز بود و حجم زیادی از فضا را اشغال می کرد.

اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی الیاف به کار رفته در این تشک ها تغییر یافت و امروزه در وزن و اندازه های مناسب طراحی می شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های یک تشک مهمان یا زمین خواب مناسب بپردازیم با ما همراه باشید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T203329.047.jpg

تشک اسفنجی

امروز می خواهیم در مورد تشک اسفنجی طبی خوشخواب برای شما مطالبی را ارائه نموده تا از آن استفاده برده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

در مطالب بالاتر راجب تشک فنری و طبی صحبت کرده ایم و گفته ایم که تشکهای طبی به دلیل اینکه با کیفیت می باشند از درجه سفتی بیشتری برخوردار بوده که باز هم در موارد کمی ممکن است وزن فرد بر حالت تشک تاثیر گذار بوده و فرو رفتگی ایجاد شود بدین رو تشک طبی فنری را تولید کرده اند.

که طراحی خوبی داشته و از تکنولوژی بسیار عالی برخوردار می باشند که ضامن سلامتی بدن نیز هستند در واقع این نوع تشکها باعث می شوند ستون فقرات بدن آسیبی نبیند.

یکی از ویژگیهای مثبت این تشک این می باشد که نه خیلی از سفتی زیادی برخوردار بوده و نه آنقدر نرم بوده که به راحتی در درونش فرو روید بدین رو بسیار مناسب است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T203542.947.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.