×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پودر بادام زمینی

چین اولین صادر کننده بادام زمینی در ایران است؛ و یکی از دلایل واردات بادام زمینی چینی کمبود بادام زمینی ایرانی در فصل هایی است که برداشت محصول امکان پذیر نیست. بادام زمینی های چینی در اندازه و طعم با بادام زمینی ایرانی متفاوت است پودر بادام زمینی یکی از مشتقات پرمصرف این محصول می باشد.

بادام زمینی چینی به دلیل نوع کاشت و برداشت محصول که مکانیزه و صنعتی است؛ درشت تر و یکدست تر از بادام زمینی ریز ایرانی است که به روش سنتی کشت می شود. البته در شهرهایی مانند استانه اشرفیه که قطب بادام زمینی ایرانی است؛ شروع به کشت محصول با روش های نوین دنیا کرده اند.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (47).jpg

پودر سنجد

میوه خشک سنجد را می توان به صورت پودری درآورد و با سهولت بیشتری استفاده نمود پودر سنجد و شیر برای شکستگی استخوان بسیار مفید می باشد که در ادامه به خواص بینظیر این ماده می پردازیم. تقویت سیستم ایمنی از دیگر ویژگیهای استفاده سنجد می باشد و عصاره سنجد بدن را در برابر عوامل عفونی مقاوم می سازد استفاده از این میوه در برابر شرایط پر استرس بسیار می تواند سودمند باشد و می توانید از اثرات مفید این میوه بهره بگیرید. عصاره سنجد می تواند در برابر ناهنجاریهای ژنتیکی و سرطان زا که بر مغز استخوانها تاثیر می گذارد مقابله کند و همچنین در تولید مجدد سلولهای سرطانی را کاهش می دهد.

سنجد منبع غنی ویتامین ث می باشد که خوردن آن از گسترش عفونت جلوگیری می نماید و همچنین باعث تحریک مثبت تارهای عضلانی شده و از گرفتگی عضلانی جلوگیری می نماید استفاده مرتب از پودر سنجد خرمایی باعث سلامت و مراقبت از پوست و مو می شود و همچنین از ریزش مو جلوگیری می نماید. خوردن چند قاشق پودر سنجد در برنامه غذایی روزانه افراد می تواند نیازهای طبیعی مواد معدنی بدن را تکمیل نموده و همچنین در روند کاهش وزن موثر باشد خوردن سنجد به دلیل فیبر بالایی که دارد احساس سیری و کاهش اشتها کاذب را به همراه دارد و در کنترل وزن و کاهش وزن موثر می باشد.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (44).jpg

پودر قاووت

یکی از سوغاتی های استان کرمان که دارای خواص فوق العاده ای می باشد پودر قاووت چهل گیاه عمو حسین می باشند.

یکی از خواصی که قاووت ها دارند این است که مصرف آن می تواند برای چاقی صورت شما مفید باشد.

بسیاری از افراد قاووت ها را به نام قووتو و قویت می شناسند این خوراکی از دسته مواد خوراکی می باشد که شیرین است و در انواع طعم ها تولید می شود.

قاووت ها دارای دو نوع پرطرفدار می باشند که در یک نوع از شکر، نارگیل و نخود استفاده شده است و در نوع دیگر به جای نخود از پسته استفاده شده است.

خیلی از افراد وجود دارند که از بی خوابی رنج می برند قاووت های عمو حسین بنا بر ارزش غذایی بالایی که دارند می توانند بر درمان بی خوابی موثر باشند پس بهتر است به جای استفاده از داروی هایی که مصرف آن ها منجر به عادت می شود و تا حدودی هم مصرف آن ها برای سلامتی عوارض دارد از قاووت ها در برنامه ی غذایی خود استفاده کنند.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (48).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.