شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این تکنیک هدف های رویایی ام را به واقعیت تبدیل کردم
    30 آبان 1401 - 23:01
    شناسه : 211676
    0

    افرادی که قدرت باور به خود دارند موفق تر هستند، من با این باور به نقطه پیشرفت رسیدم و در حوزه آدامس یک فرد موفق شدم. حال میخواهم این حوزه را برایتان معرفی کنم.

    پ
    پ

    آدامس ایرانی

    جوییدن آدامس ایرانی کار لذت بخشی است و همه از آن در حین رانندگی استراحت کردن و یا بعد از غذا لذت می برند اگر چه ممکن است از قبل در خصوص فایده جوییدن آدامس برای دندان ها و تازه نگه داشتن دهان اطلاع داشته باشید. جوییدن بیش از حد آدامس می تواند اثرات منفی مانند فشار فک یا میگرن را به همراه داشته باشد اما استفاده صحیح از آن اثرات مثبتی را به بار می آورد که در ادامه به ده مورد از آن ها اشاره شده است. جویدن آدامس های بدون قند به مدت بیست دقیقه بعد از صرف غذا عملکردی شبیه به دهان شویه و خمیر دندان حاوی فلوراید را دارند بنابراین از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کنند به این صورت که با افزایش ترشح بزاق دهان ذرات و اسیدهای غذایی روی دندانها را از بین برده و حتی به استحکام و تقویت مینای دندان کمک می کنند برای جلوگیری بیشتر از پوسیدگی دندان ها مصرف آدامس های حاوی زایلیتول و مواد معدنی بیشتر توصیه می شود.

    word image 211676 1 - با این تکنیک هدف های رویایی ام را به واقعیت تبدیل کردم -

    آدامس طبیعی

    باید توجه لازم را داشته باشید که شیوه های بسیار گوناگونی برای محافظت از آدامس طبیعی سفید وجود داشته است؛ شما می توانید این نوع از محصولات را در مکان های مختلف نیز نگهداری کنید، لازم است که آنها را در محیطی خنک نگهداری کنید چون طول عمر آنها را نیز بالا می برد. محیط خنک نیز در سالم ماندن این نوع از محصولات بسیار موثر و مفید است که شما حتماً باید دقت زیادی داشته باشید و همچنین محافظت از این محصول برای شما از این راه بسیار راحت و آسان می باشد و به این دلیل پیشنهاد ما به متقاضیان و مشتریان این محصولات این است که به هنگام خریداری توجه بسیار ویژه ای به این موضوع داشته باشند. قیمت خرید آدامس سفید سقز کوهی را به راحتی می توانید از طریق این مجموعه اینترنتی به‌ دست آورید که یکی از بهترین محصولات موجود در بازارهای ایران می باشد. ما به صورت عمده و کلی آدامس ایرانی سقز را با کیفیت عالی و با درصد خلوص بالا در شهرستان های سقز و بانه تولید می کنیم و ارسال به سراسر کشور داریم.

    A picture containing food, pastry, sweet, dessert Description automatically generated

    آدامس سقز

    آیا میدانستید با مصرف آدامس سقز تا مقدار زیادی از مصرف داروهای شیمیایی جلوگیری خواهید کرد؟ اصلا سقز چیست؟ سقز که ماده ای چسبناک است، در واقع صمغ یا شیره غلیظ درختبنه یا همان درخت پسته وحشی می باشد. غلظت این ماده که شبیه آدامس است، به صورتی است که می توان از آن به عنوان یک آدامس طبیعی و پرفایده نام برد. این ماده در صنعت آدامس‌سازی کاربرد دارد و به کش آمدن آدامس کمک می کند. سقز دارای خواص ضد التهابی می باشد و قادر است به درمان بیماری های خود ایمنی و یا التهاب مزمن کمک کند. سقز برای کاهش سطح التهاب و نشانه های تورم موثر است و سبب مسدود شدن مسیرهای التهاب شده و وتروفیل ها را که نوعی سلول خونی سفید هستند، را فعال می کند.

    word image 211676 3 - با این تکنیک هدف های رویایی ام را به واقعیت تبدیل کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.