شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب و کاری که مرا به آرزو هایم رساند
    30 آبان 1401 - 23:03
    شناسه : 211678
    0

    با پیشرفت تکونولوژی، کسب و کارها افزایش پیدا کرد و من با بررسی کسب و کارهای مختلفی کسب و کار خودم را در حوزه محصولات آرایشی راه اندازی کردم و توانستم به همه آرزوهایم دست پیداکنم.

    پ
    پ

    تونر صورت

    اگر در دوران جوانی به سر می برید و به سلامت پوست خود اهمیت ویژه ای می دهید به منظور پیش گیری از ایجاد هرگونه لکه ای بر روی پوست خود بهتر است از تونر صورت روشن کننده استفاده نمایید این نوع محصول با ترکیبات خاصی که دارد میزان تنفس سلولی پوست شما را بالا می برد و با انجام فرآیندهای مربوط به پاکسازی و التیام بخشی پوست موجب روشن تر نمودن پوست شما می گردد.

    به منظور استفاده از انواع تونرها ابتدا باید صورت خود را به طور کامل با استفاده از یک میسلار واتر مرغوب بشویید و برای پاک نمودن اثرات مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی از سطح پوست که همیشه ممکن است مقادیری از مواد آرایشی در اعماق پوست شما نفوذ نماید مقداری از تونر را به طور دورانی و آرام بر روی پوست خود ماساژ دهید و اندکی صبر نمایید تا ترکیبات مفید تونر به درون منافذ پوست شما نفوذ نماید و در ادامه می توانید با کمک یک پنبه ی کاملا تمیز اضافات تونر را از روی سطح پوست خود پاک کنید دقت نمایید که پس از پاکسازی احتیاجی نیست که پوست خود را آبکشی نمایید.

    word image 211678 1 - کسب و کاری که مرا به آرزو هایم رساند -

    ریمل

    با توجه به این که ریمل بلند کننده و حجم دهنده دو نوع مهم از این محصول می باشد که همواره با داشتن متریال یکسان و یک اندازه، توانسته است تنوع را در این موضوع زمینه سازی نماید ریملهای موردنظر با داشتن تفاوت در نوع فرچه، اعمال بلند یا حجم دار کردن مژه ها را انجام می دهند.

    فرچه هایی که برای این محصول استفاده می شود هر دو دارای موهای ضخیمی هستند که به دسته ای باریک و قلمی متصل شده اند، اتصال آنها به گونه است که در مراحل تولیدی فرچه این موضوع اجرایی شده لذا در هنگام استفاده از ریمل، نگرانی از بابت پاره شدن موهای فرچه و ورود به داخل چشم وجود ندارد.

    فرچه بلند کننده صرفا دارای موهای باریک اما بلند است لذا توپر بودن موهای متصل به فرچه امکان پوشش کامل مژه ها را فراهم کرده و طبعا با پوشش کامل آنها مواد موجود روی فرچه کشیده شده و طبعا بلند کردن هر تا مژه را ممکن خواهد ساخت.

    word image 211678 2 - کسب و کاری که مرا به آرزو هایم رساند -

    بابلیس مو

    با توجه به تنوع بسیاری که در این دستگاه بابلیس مو و سشوار چرخشی وجود دارد باید به این موضوع توجه کرد که چه نوع بابلیسی برای شما خوب و مناسب می باشد.

    بدانید امروز با آمدن دستگاه های بابلیس مو دیگر کسی در حسرت فر کردن موهای خود نمی ماند و همگی به راحتی می‌ توانند موهای خود را به هر حالتی که دلخواهشان می باشد تغییر دهند همچنین یکی از مزیتهای استفاده از این دستگاه مراحل ابتدایی آسان آن می باشد.

    شما برای کسب نتیجه دلخواهتان لازم نیست اقدامات سختی را انجام دهید و به آسانی می توانید خودتان نیز با دیدن ویدیو و یا فیلم آموزشی، نحوه فر کردن موی خود را یاد بگیرید و همچنین استفاده از این دستگاه ها می توانند به ظاهر شما حالتی فانتزی و جذاب بدهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.