شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرصت هایی که به انتظارشان نشسته بودم هیچگاه نیامد
    30 آبان 1401 - 23:03
    شناسه : 211679
    0

    من در گذشته فکر میکردم که اگر خدا بخواهد روزی من چند برابر می شود و هیچ تلاشی نمی کردم اما این را نمی دانستم فرصت ها را خود باید بسازم و انتظار کشیدن و نشستن هیچ فایده ای نخواهد داشت پس شما هم تلاش کنید تا ثروتمند شوید.

    پ
    پ

    روغن تراپی مو

    روغن آرگان ماده ای موثر در زیبای پوست و مو به شمار میرود و بهترین روغن تراپی مو محسوب می شود که از دانه های درخت آرگان در ‏مراکش استخراج میشود وبعد از تصفیه و بسته بندی به تمام کشورها صادر می شود.

    با استفاده موضعی ‏روغن آرگان بر روی پوست ومو هر آنچه از یک روغن طبیعی و گیاهی انتظار میرود به چشم ‏میخورد چرا که سرشار از ویتامین ‏Eاست و این ویتامین به خودی خود تاثیر قابل توجهی بر سلامت ‏پوست ومودارد و به وفور در روغن آرگان وجود دارد.‏

    روغن آرگان امروزه با نام طلای مایع مشهور است و کمتر کسی از خواص بیشمارش بی خبر است. ‏علاوه بر ویتامین ‏E ‎حاوی اسیدهای چرب مانند اسید لینولئیک، اسید اولئیک ،آنتی اکسیدان و امگا۶‏‎ ‎است که بخش زیادی از آن را در برگرفته ،از اینرو فواید زیادی برای جوان سازی پوست و احیای مو ‏دارد.‏

    word image 211679 1 - فرصت هایی که به انتظارشان نشسته بودم هیچگاه نیامد -

    روغن تقویت مژه

    خشی از زیبای هر مرد و زنی مرتبط با مژه های آن است که برخیها با استفاده از روغن تقویت مژه یا روغن کرچک که هم پر پشت کننده است و هم ضخیم کننده می باشد به زیباتر شدن چهره خود با مژه های بسیار بلند کمک می کنند. این روغن از 8 گیاه و دانه‌ های روغنی بسیار مفید تولید می‌شوند که برخی از ترکیبات این روغن شامل گیاهان و دانه های خوراکی مانند فندق، کرچک و آرگان می باشد. این روغن علاوه بر آن که مژه های شما را پر و زیبا می کند از ریزش آنها نیز پیشگیری می کند.

    شاید با خود فکر کرده اید این روغن تقویت مژه یا روغن تقویت مژه کرچک که بسیار پرپشت کننده است برای خانمها می باشد اما جالب است بدانید که درصد استفاده از آن در بین آقایان بسیار بیشتر از خانمها می باشد زیرا آنها نیز به داشتن چهره ای زیبا بسیار اهمیت می‌دهند این روغن با تقویت پیازچه و فولیکول مو بر رشد آن و نیز پر پشت کردن هرچه بیشتر آن کمک می کند. فندق استفاده شده در این روغن حاوی مواد معدنی و پروتئین می باشد که اینها بسیار راحت توسط ریشه  مو جذب می شوند.

    word image 211679 2 - فرصت هایی که به انتظارشان نشسته بودم هیچگاه نیامد -

    روغن بادام شیرین

    از نظر پزشکان طب سنتی محصولی مثل روغن بادام شیرین برای بدن و پوست فایده های زیادی دارد، این روغن از روغن هایی با طبع گرم است که در طب سنتی از این محصول برای کاهش دردهای مفصلی نیز استفاده می‌ شود.

    از روغن بادام شیرین می توان برای کودکان هم استفاده نمود و سبب کاهش تب در آن ها گردید، جلوگیری از آفتاب سوختگی هم از دیگر فواید روغن بادام تلخ است.

    اما از مهم ترین فایده های این محصول برای پوست باید به ضدقارچ، ضدباکتری و همچنین ضد ویروس بودن این محصول اشاره نمود که باعث می‌ شود بسیاری از بیماری‌ های پوستی کاهش پیدا کنند.

    روغن بادام شیرین حاوی اسیدهای چرب امگا ۹ و اسید اولئیک می باشد و به عنوان یک نوع روغن طبیعی که دارای خاصیت مرطوب کنندگی است شناخته می شود.

    این محصول به هنگام ماساژ بر روی پوست به راحتی به پوست جذب می‌ شود و می‌ تواند موجب رساندن مواد مغذی ضروری به لایه های زیرین پوست گردد و به سلامت پوست کمک شایانی نماید.

    word image 211679 3 - فرصت هایی که به انتظارشان نشسته بودم هیچگاه نیامد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.