جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکاتی که در مسیر ثروت آفرینی من موثر بود
    30 آبان 1401 - 23:08
    شناسه : 211701
    0

    از نظر برخی افراد، ثروتمند شدن به شانس و اقبال بستگی دارد و به هیچ وجه اکتسابی نیست. اگر از این افراد راه های دستیابی به ثروت را بپرسید، آن را به شانس یا داشتن خانواده ای ثروتمند ربط می دهند اما در واقع رسیدن به موفقیت و ثروت آفرینی تنها به مهارت ها و مسیر حرفه ای فعالیت شما وابسته است. در واقع با دانستن نکات مسیر ثروت آفرینی می توانید روند طی کردن مسیر ثروت آفرینی مهم را تسریع ببخشید.یکی از مسیرهای پولساز که به من کمک کرد کار در زمینه سرامیک بود. در ادامه به برخی از مدل های سرامیک می پردازیم.

    پ
    پ

    سرامیک کف پذیرایی

    کاشی و سرامیک کف پذیرایی از جمله محصولاتی است که از دیرباز تا کنون بیشترین کارایی را در منازل و ساختمانهای مختلف داشته و امروزه نیز هم چنان از اهمیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است و استفاده های متعددی از آن می شود.

    این محصول فوق العاده با توجه به کیفیت بالایی که دارد و از مرغوب ترین مواد ساخته شده است باعث شده تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشد و تحمل آن در برابر وزن های سنگین نیز زیاد باشد.

    صادرات این محصول در کشور حرف اول را می زند، به گونه ای که کشور های زیادی خواهان این محصول فوق العاده هستند، چرا که این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و این امر باعث شده تا در تناژ بالا به کشورهایی اعم از ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان و غیره صادر شود و از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار باشد و این امر موجب ارزآوری و کمک به اقتصاد کشور عزیزمان می شود.

    word image 211701 1 - نکاتی که در مسیر ثروت آفرینی من موثر بود -

    سرامیک سه بعدی

    تولید کنندگان سرامیک سه بعدی توانسته اند گامی بزرگ در جهت بی نیازی و خود بسندگی کشور عزیزمان بردارند و با ارائه این محصول با کیفیت جایگاه ویژه ای را در میان اقصی نقاط جهان به خود اختصاص دهد که از فروش بسیار بالایی برخوردار است و در سایز های مختلفی تولید می شود و کیفیت و ضخامت بسیار بالایی را دارا است.

    این محصول فوق العاده دارای طرح های مختلفی است و اگر بخواهیم میزان کیفیت این محصول را بسنجیم باید بگوییم که واقعا ضخامت و کیفیت بالایی دارد.

    word image 211701 2 - نکاتی که در مسیر ثروت آفرینی من موثر بود -

    سرامیک کلکته

    تولید این سرامیک کلکته فوق العاده در چهار سایز و با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشد، به همین دلیل استحکام و دوام بالایی دارد و رنگ های متنوعی را نیز دارا است.

    کاشی و سرامیک نسبت به سایر محصولات بسیار پرفروش می باشد زیرا این محصول علاوه بر این که مقاوم و شفافیت ویژه ای دارد، بسته بندی محصولات مختلف و حمل و نقل وسایل راحت تر است، از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است و دچار سایش و شکستگی نمی شود.

    برای خرید این محصول بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا گاهی فروشندگان محصولات کهنه و تقلبی را به جای محصولات اصل و درجه عالی به فروش می رسانند و خریدار گول قیمت کم آن را می خورد و به مرور زمان متوجه جنس بد محصول می شود که برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود بهتر است آن را از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه کنید.

    word image 211701 3 - نکاتی که در مسیر ثروت آفرینی من موثر بود -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.