جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با بادمجان آفت فقر خود شوید
    01 آذر 1401 - 19:15
    شناسه : 211745
    0

    مردم عادی به فرزندانشان یاد میدهند که چطور زنده بمانند ولی مردم موفق به فرزندان خود یاد میدهند که چطور ثروتمند شوند. مردم عادی اجازه میدهند پول آنها را مضطرب کند مردم ثروتمند آرامش فکری خود را در ثروتمند شدن میبینند. من هم آرامش خود را در بادمجان دیده ام و توانسته ام با بادمجان ثروتمند بشوم. این مقاله به شما هم آرامش فکری میدهد.

    پ
    پ

    چغندر

    مواد خوراکی طبیعی بهترین داروهایی هستند که می توانیم از طریق مصرف آنها بدون هیچ عارضه ای به درمان انواع بیماریها بپردازیم مانند چغندر قند که 5 خاصیت شگفت انگیز در تقویت بینایی و کمک به سلامت بهتر بدن انسان را در این مطلب شرح می دهیم. چغندر قند و یا همان لبو دارای طبع گرم و تر است و انسان نمی تواند آن را به شکل خام مصرف کند بلکه در نوع آب پز شده بسیار خوشمزه و نرم خواهد شد و خوشبختانه در فهرست مواد خوراکی با کالری پایین قرار دارد پس اضافه وزن و چاقی را به دنبال نخواهد داشت. میوه ها و سبزیجات معطر از مهمترین و بهترین منابع در دسترس بشر برای مصرف خوراکی و دریافت ارزشهای غذایی مختلف هستند که چغندر قند هم در همین گروه قرار گرفته و در اینجا قصد داریم 5 خاصیت شگفت انگیز این نوع سبزیجات را برای درمان بیماریهای گوناگون برای شما عزیزان شرح دهیم.

    word image 211745 1 - با بادمجان آفت فقر خود شوید -

    چغندر سفید

    یکی از مهمترین قسمتهای اعضای بدن که باید مراقب سلامت آن باشیم پوست می باشد چغندر سفید بسته به مواد معدنی و ویتامینهایی که دارد یکی از مواد خوراکی می باشد که بنابر خواص بسیاری که دارد برای پوست پر از فایده می باشد. یکی از مشکلاتی که با رسیدن به سن بلوغ بسیاری از افراد به آن دچار می شوند و از وجود آن رنج می برند ظاهر شدن جوش بر روی پوست می باشد چغندر سفید بسته به خواصی که دارد در درمان جوش می تواند موثر واقع شود.بطوری که شما با مصرف روزانه یک لیوان آب چغندر سفید در عرض یک ماه می توانید از شر جوشهای صورت خود خلاص شوید. طبق تحقیققاتی که علمای طب سنتی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که چغندر سفید دارای خواصی می باشد که می تواند در تقویت حافظه موثر واقع شود به همین دلیل به کودکان و حتی افراد مسن توصیه می شود که از چغندر سفید استفاده کنند.

    word image 211745 2 - با بادمجان آفت فقر خود شوید -

    بادمجان مجلسی

    بادمجان از جمله صیفی جاتی است که خاصیت های زیادی دارد اما ممکن است بعضی افراد در دوره بارداری و شیردهی به ان حساسیت داشته باشند. بادمجان مجلسی با سرشار از ویتامینC ، E، A، پتاسیم، مس، منگنز، اهن و نیاسن است که در جهت افزایش خون و هموگلوبین موثراست، به مادران بارداری که دچار دیابت خون هستند کمک می کند، بادمجان سرشار از فیبر است و از یبوست در بارداری جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان هایی که درجوشانده کلاهک بادمجان وجود دارند باعث کاهش عفونت ها می شوند و ناسونین که در بادمجان وجود دارد از اختلالات شناختی نوزاد جلوگیری می کند. بادمجان برای درمان فشار خون در بارداری مفید است. غذایی که مادر در دوران شیردهی مصرف می کند در سلامت نوزاد بسیار موثر است بنابراین مادر باید از خوردن غذاهایی که باعث اسیب به نوزاد می شود به شدت پرهیز کند.بادمجان خام سرشار از هیستامین است و حساسیت زا می باشند.

    word image 211745 3 - با بادمجان آفت فقر خود شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.