جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگذاشتم پولدار شدن برایم در حد یک آرزو باقی بماند
    01 آذر 1401 - 19:16
    شناسه : 211751
    0

    من هم مثل بقیه در نوجوانی آرزو داشتم که هر چه زودتر ثروتمند شوم تا بتوانم به خانواده ام کمک کنم. تفاوت من با بقیه در این بود که نگذاشتم پولدار شدن برایم یک رویا باقی بماند. ابتدا دنبال شغل کارمندی رفتم، سپس شغل های آزاد و بازاریابی را تجربه کردم اما هیچکدام من را مرفه نکرد. سرانجام مسیر موفقیت را در تجارت خیارشوهای خانگی مادرم یافتم. من کمی دیر راهم را پیدا کردم اما همیشه به دنبال این هستم که این مسیر را با جوان‌ترها به اشتراک بگذارم تا آن ها هر چه زودتر وارد مسیر موفقیت شوند.

    پ
    پ

    خیارشور نمکی

    یکی از بهترین و پرخواص‌ترین نوع محصولات، خیارشور نمکی می‌باشد که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند زیرا این محصول از کیفیت بالا و طعم خوشمزه‌ای برخوردار است و افراد برای تهیه غذاهای خود از آن به عنوان یک مکمل نمونه استفاده می نمایند.

    خیارشورها برای سلامتی ما بسیار مفید است و برای رژیم غذایی سالم می‌توان از آن به عنوان یک مکمل بی نظیر استفاده نمود که از مزیت مهم این محصول بشمار می رود.

    لازم به ذکر است که این محصول از کالری بسیار کمی برخوردار است، فاقد چربی می‌باشد و میزان مواد مغذی آن مناسب می‌باشد که برای افرادی که سنشان بالا است مفید بوده و می‌توانند از آن به خوبی استفاده نمایند.

    word image 211751 1 - نگذاشتم پولدار شدن برایم در حد یک آرزو باقی بماند -

    خیارشور ایرانی

    یکی از هزار نوع چاشنی خوشمزه هر سفره می‌توان خیارشور ایرانی را نام برد که جالب است بدانید این محصول در بین افراد آمریکایی و انگلیسی نیز دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. خیارشور به دلیل وجود پروبیوتیک کافی و کمک به روده ها برای جلوگیری از یبوست  و نیز هضم راحت غذا و دفع آسان بسیار توصیه می شود. شما می توانید برای تهیه یک خیار شور کاملا ایرانی از خیارهای قلمی و خوش فرم و ریز استفاده کنید و بعد از ریختن مواد دیگر آن بعد از گذشت چند هفته آنهارا بیرون آورده و در تهیه غذاهای خود مانند الویه، سالاد ماکارانی و بسیاری از غذاهای دیگر از این چاشنی خوشمزه استفاده کنید.

    word image 211751 2 - نگذاشتم پولدار شدن برایم در حد یک آرزو باقی بماند -

    خیارشور پامچال

    یکی از پر خاصیت‌ترین و بهترین فراورده‌های سیفی‌جات خیارشور پامچال است که بسیار پر‌خاصیت بوده و دارای ویژگی‌های برتر است که اکنون می‌خواهیم به چند مورد از آن بپردازیم. یکی از خواص ویژه این محصول درمان سرطان طحال و یا پیشگیری از بیماری طحال است، و یکی دیگر از خواص آن کمتر کردن خطر ابتلا به عفونت‌های مخمری می باشد. سومین مورد از ویژگی و یا مزایای خیارشور پامچال این است که شما را از گرفتن یبوست دور می‌کند و محصولی معجزه آور است زیرا که برای کمتر شدن استرس و بهتر شدن حالت روانی کمکی بسیار زیادی می کند.

    word image 211751 3 - نگذاشتم پولدار شدن برایم در حد یک آرزو باقی بماند -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.