×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

معترض - ده سال ممنوع الخروجی در انتظار دانشجویان هنجارشکن! - دانشجو

به گزارش «بامردم» به نقل از فارس؛ جمعی از نمایندگان مجلس و کارشناسان طرحی را تدوین کرده‌اند که در صورت هنجارشکنی دانشجویان در دانشگاه‌ها و ارتکاب جرائمی همچون ایجاد آشوب و بلوا، تخریب اموال، فحاشی و توهین به مقدسات در دانشگاه هاو هرگونه اقدامی که در روند ماموریت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه اخلال ایجاد کند، ضمن صدور احکام انضباطی، متخلفین را محکوم به پرداخت کل هزینه‌های تحصیل در آن مقطع آموزشی کنند.

از دیگر مجازات های مطرح شده در این طرح ممنوع الخروجی به مدت ۱۰ سال است.

در این طرح پیش بینی شده در صورتی که دانشجویان از اقدامات هنجارشکانه ابراز پشیمانی کنند، مجازات های فوق تخفیف خواهد یافت و یا در صورت رفع نیاز کشور و خدمت رسانی مجازات آنها بخشیده خواهد شد.

به گفته یکی از طراحان این طرح برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد فضای باز گفتگو در دانشگاه ها همواره مورد تاکید مسئولان بوده است که در روزهای اخیر هنجارشکنان در دانشگاه علیرغم دعوت تشکل های دانشجویی به حضور در کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد تاکنون از حضور در این جلسات خودداری کرده اند.

لازم به ذکر است طرح مذکور به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس رسیده و در حال حاضر در حال جمع آوری امضاء توسط سایر نمایندگان است.

  1. ناشناس

    شما فقط حکم بده کیه که اجرا کنه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.