×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فعالیت بازار ارز‌های دیجیتال از طریق صرافی‌ها امکان‌پذیر است و در حال حاضر چندین نوع صرافی در بازار‌های آنلاین فعالیت می‌کنند. یکی از این پلتفرم‌ها هات بیت است که در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب و شناخته شده است. درنتیجه خیلی از کاربران به دنبال فعالیت در HOTBIT هستند. البته این صرافی متمرکز گلوبال طبق قوانینی که سازمان‌های جهانی برای آن‌ها تعیین کرده‌اند، نمی‌توانند به کاربران چندین کشور از جمله ایران خدماتی ارائه دهند. چراکه این مناطق تحت تحریم سازمان‌های بین‌المللی قرار دارند.

اما صرافی هات بیت از طریق سقف برداشت بدون احراز هویت، نسبت به سایر پلتفرم‌ها قابل‌قبول‌تر است و در نتیجه کاربران مشتاق فعالیت در آن هستند. استفاده از این صرافی مزیت‌های مختلفی برای شما دارد. شما قبل از فعالیت در این پلتفرم باید درباره کارمزد‌های آن نیز اطلاعات کافی داشته باشید.

word image 211786 1 - نقد و بررسی صرافی هات بیت - هات بیت

معرفی صرافی هات بیت

یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال هات بیت است که حجم معاملات بالایی دارد و از نظر ایمنی جزء بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در حال حاضر بیش از ۷ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف در این صرافی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید در حداقل زمان انواع ارز‌های دیجیتال را در این پلتفرم معامله کنید. اعضای اصلی HOTBIT از سه کشور چین، آمریکا و تایوان دور هم گرد آمدند تا از فعالیت این برنامه پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند. در نتیجه این پشتیبانی‌ها، پلتفرم توانسته رشد زیادی داشته باشد و بعد از بایننس در رده دوم تنوع معاملات ارز قرار بگیرد.

صرافی هات بیت به دلیل رعایت موارد مختلف توانسته به‌عنوان یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال شناخته شود. این پلتفرم به‌صورت گسترده از انواع مختلف ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. میزان نقدینگی بالایی دارد و از نظر مالی در سطح مطلوبی است. به‌صورت ۲۴ ساعته از تمام معاملات انجام شده پشتیبانی می‌کند و از نظر رعایت اصول ایمنی برای حفظ سرمایه و اطلاعات کاربران، بسیار عالی عمل می‌کند.

مزیت‌های سرمایه‌گذاری در هات بیت

انجمن سرمایه‌گذاری در هات بیت مزایای خاصی برای کاربران دارد. برای مثال: امکان انجام معامله در انواع ارز‌های دیجیتال شناخته شده مثل تتر یا بیت‌کوین و… را برای افراد فراهم می‌کند. صرافی هات بیت خدمات خود را با استفاده از زبان‌های بین‌المللی مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به دلیل فعالیت کاربران بازار‌های آنلاین مالی در بیش از ۲۰۰ کشور امکان دسترسی به آن را دارند که این میزان بسیار زیاد است. همچنین از طریق یک نرم‌افزار مخصوص گوشی موبایل امکان دسترسی آسان به‌حساب کاربری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این صرافی معاملات حاشیه‌ای ارائه نمی‌شود و برای ثبت آن نیازی به KYC نیست.

کارمزد انجام تراکنش در پلتفرم هات بیت

در صرافی هات بیت برای انجام معاملات، واریز و برداشت کارمزد‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که در هنگام فعالیت در حساب کاربری باید به آن‌ها دقت کنیم.

کارمزد انجام معاملات

کارمزد انجام معاملات برای سفارش گذار و سفارش بردار در این صرافی با یکدیگر تفاوت دارد. تفاوت کارمزد سفارش بردار از ارزش اصلی سفارش حدود ۰.۰۲ درصد است. میزان کارمزد از استاندارد‌های ارز‌های دیجیتال جهانی پیروی می‌کند. یک طرح تشویقی دیگر وجود دارد که باعث بازارسازی می‌شود و می‌تواند برای پیوستن کاربران به هات بیت یک جذابیت اساسی باشد. میزان مشخص کارمزد این نوع سفارش‌گذاری حدود ۰.۰۵ درصد است. در واقع کاربر در هر بار اضافه‌کردن پول دفترچه مخصوص سفارش خود، میزان مشخصی پاداش دریافت می‌کند و از این طریق برای انجام سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌شوند.

کارمزد واریز در صرافی هات بیت

میزان واریز وجه در این صرافی فقط از طریق ۲۲ ارز دیجیتال امکان‌پذیر است که در نوع خود عملکرد بسیار مطلوبی به شمار می‌رود. تمام فعالیت‌های مربوط به واریز وجه در این پلتفرم رایگان است و صرافی هات بیت برای انجام این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند‌. تنها هزینه موجود در این مرحله پرداخت هزینه استاندارد تراکنش در بلاک‌چین است و پلتفرم از آن سودی نمی‌برد.

کارمزد برداشت وجه در هات بیت

یک کارمزد دیگر موجود در این صرافی مربوط به برداشت وجه است. بر اساس نوع ارز دیجیتال درخواستی شما، میزان هزینه مربوط به کارمزد برداشت وجه نیز متفاوت است. هزینه برداشت از توکن‌های اصلی مثل بیت‌کوین ۰.۰۱ و اتریوم نیز ۰.۰۱ است.

اما برای برداشت وجه از تتر هزینه آن حدود ۲ تتر است. استاندارد‌های ارز دیجیتال موجود در مقابل این قیمت پایین‌تر هستند و در مقابل هزینه هات بیت نسبت به صرافی‌های دیگر این میزان کارمزد کاملا مناسب است.

استفاده از صرافی هات بیت در ایران

کاربران ایرانی که برای انجام سرمایه‌گذاری نسبت به میزان امنیت، کارمزد و حجم معاملات پلتفرم توجه زیادی دارند، به‌راحتی می‌توانند در این پلتفرم فعالیت کنند. وضعیت صرافی از نظر امکاناتی که برای کاربران دارد، بسیار مناسب است. البته صرافی هات بیت مانند بسیاری دیگر از صرافی‌های متمرکز برای کاربران در برخی مناطق خاص جغرافیایی از جمله ایران محدودیت دارد.

اما تحریم بودن در HOTBIT محدودیت نیست؛ چرا که برای انجام سرمایه‌گذاری و واریز و برداشت وجه، لازم نیست احراز هویت انجام دهید. خدمات HOTBIT برای ایرانیان به‌سهولت قابل‌دسترسی است و محدودیت ندارد.

امکانات موجود در هات بیت برای کاربران

صرافی هات بیت برای افزایش فعالیت کاربران و جلب رضایت آن‌ها امکانات مختلفی در نظر گرفته است؛ از جمله اینکه کیف پول‌های نرم‌افزاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین قیمت ارز‌های دیجیتال به‌صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود و اطلاعات آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از طریق ابزار متنوع موجود در این صرافی می‌توان وضعیت ارز‌های دیجیتال مختلف را تحلیل کرد.

تنوع ارز‌های موجود در آن یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در ارز‌های ناشناخته هستند. امکان استفاده از مارجین تریدینگ و اهرم در معاملات در این صرافی وجود دارد. علاوه بر این اخبار مربوط به ارز‌های دیجیتال و رویداد‌های مهم به‌صورت کاملا آپدیت و لحظه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زمانی که کاربران، افراد جدیدی را به این صرافی دعوت کنند، می‌توانند از این طریق درآمدزایی داشته باشند. همچنین اپلیکیشن مخصوص این سایت در گوشی‌های اندروید و ios قابل‌استفاده است که باعث راحتی کاربران می‌شود.

انواع معاملات انجام شده در هات بیت

روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در این پلتفرم متنوع است و هر کاربر می‌تواند بر اساس علایق و نیاز خود از آن‌ها استفاده کند.

انجام معاملات عادی

شما از طریق این سرویس می‌توانید دارایی‌های مختلف را از ارز‌های دیجیتال گوناگون با یکدیگر مبادله کنید‌. معاملات معمولا به دو صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت انجام می‌شوند تا از این طریق سرمایه به بهترین حالت ممکن حفظ شود. کسب سود از معاملات در اولویت قرار دارد و حتی اگر معاملات کوتاه‌مدت و لحظه‌ای باشند، کسب سود از آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

مارجین تریدینگ

می‌توانید از معاملات مارجین یا اهرم نیز بهره‌مند شوید. در معاملات مارجین انجام خریدوفروش از طریق سرمایه‌ای است که توسط شخص ثالث فراهم می‌شود. معاملات از طریق اهرم‌های موجود می‌تواند باعث کسب سود بیشتر شوند.

قرارداد‌های دائمی

شما در صرافی هات بیت می‌توانید یک قرارداد دائمی داشته باشید که این قرارداد هیچ تاریخ انقضا یا پایانی نخواهد داشت. انجام قیمت‌گذاری‌های دائمی بر اساس ارزش بیت‌کوین انجام می‌شود، اما در هنگام تسویه شما مبلغ آن را بر اساس دلار دریافت می‌کنید.

جمع بندی

صرافی هات بیت امکانات مختلفی به کاربران خود ارائه می‌دهد. هنگام فعالیت در این سایت حتما باید اطلاعات کافی از کارایی‌های آن داشته باشید تا به بهترین شکل از امکانات آن استفاده کنید. برای مطالعه اطلاعات بیش‌تر درباره این صرافی می‌توانید به بخش بلاگ والکس مراجعه کنید.

منابع

https://coinmarketcap.com/exchanges/hotbit/

https://www.coinbase.com/price/bit

https://www.waveshare.com/18983. htm

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.