شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با محصول ام دی اف درآمد تضمینی و فراوان به دست آورردم
    02 آذر 1401 - 17:39
    شناسه : 211830
    0

    قبل از اینکه کارم و شروع کنم برای اطرافیانم توضیح دادند و به من گفتند اشتباه میکنی و ضرر میکنی اما آن‌ها متوجه این نبودند که من سرمایه ایی در این کار نمی‌گذارم و بدون توجه به افکار و بیان های آن ها کار خودم را در حوزه ام دی اف شروع کردم و الان بعد از 3 سال به درآمدی تضمینی و باور نکردنی رسیدم با من همراه باشید تا با آن ها آشنا شوید.

    پ
    پ

    ام دی اف خام

    ام دی اف خام در قیاس با چوب طبیعی ساختار یکنواخت داشته و دارای گره و رگه شکاف نمی باشد و ام دی اف خام نوعی فرآورده چوبی بوده که از روش خشک تولید و پس از آن روکش دارمی شود برای افزایش مقاومت ام دی اف را روکشدارد می کنند.

    ام دی اف خام بسیار شبیه به چوب است اما مضرات چوب را ندارد در ابتدا از ام دی اف تنها به جای اوراق فشره چوبی نظیر نئوپان و تخته فیبر سخت استفاده می شد اما با گذشت زمان و درک مزیت ها و برتری های ام دی اف در برابر سایر مواد مشابه همچون چوب، استفاده از آن روز به رو افزایش پیدا کرد به نحوی که در حال حاضر در ساخت و تولید وسایل بسیاری مانند کابینت آشپزخانه، کمد، میز، تخت، قفسه و غیره از ام دی اف خام، ام دی اف رنگی و یا ام دی اف سفید استفاده می شود.

    word image 211830 1 - با محصول ام دی اف درآمد تضمینی و فراوان به دست آورردم -

    ام دی اف

    ام دی اف با روکش لمینت را در بازار به صورت براق، مات و یا دانه ای می توانید پیدا کنید. باید بدانید تنوع طرح و رنگ بالا، مقاومت خوب در برابر رطوبت و قیمت نسبتا به صرفه از مزایای این روکش است.

    اما در مقابل ورق های MDF با روشک لمینت، مقاومت نامناسبی در برابر خط و خش، خوردگی و حرارت دارند.

    نکته: برای رفع نقاط منفی که در بالا معرفی کردم، روکش های لمینت فشار بالا یا HPL را تولید کرده اند که در برابر خش پذیری و حرارت مقاومت بالایی دارد.

    ممبران، نوعی روکش پی وی سی است که چون با دستگاه وکیوم روی مغزی ام دی اف چسبانده می شود، معمولا آن را به نام روکش وکیوم هم می شناسند. این نوع روکش به انتخاب شما هم مات و هم براق می تواند باشد و از مزیت های آن به قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری، تنوع طرح و رنگ بالا، مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی و قیمت مناسب می توانم اشاره کنم.

    word image 211830 2 - با محصول ام دی اف درآمد تضمینی و فراوان به دست آورردم -

    ام دی اف کابینت

    ام دی اف کابینت برای کابینت آشپزخانه علاوه بر فضا سازی برای شما تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل شما دارد. با توجه به گرایش مردم به کابینت‌های مدرن و آشپزخانه‌های به روز شده فضای نشیمن با آشپزخانه تلفیق شده است یعنی شما علاوه بر انتخاب دکوراسیون منزل باید کابینت‌ها و وسایل آشپزخانه را نیز منطبق با فضای خانه هود انتخاب کنید. با پیشرفت روز افزون صنعت چوب حجم گسترده ای از انوع کابینت روانه بازار شده است.

    اما در بین تمامی این مدل‌ها، کابینت ام دی اف حس و حال دیگری دارد!

    شما باید با توجه به بودجه تعیین شده، سلیقه و فضای منزل خود نوع کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنید. چه در حال ساخت آشپزخانه‌ای جدید در خانه تازه تان باشید، چه در حال تغییر دکوراسیون آشپزخانه قدیمی، انتخاب کابینت آشپزخانه همیشه مهم ترین عنصر در طراحی و نقشه ریزی دکوراسیون آشپزخانه خواهد بود. شما در انتخاب نوع، رنگ و جنس هیچ محدودیتی ندارید و اگر کابینت شما سفارشی باشد همه موارد فوق را به راحتی تغییر دهید.

    word image 211830 3 - با محصول ام دی اف درآمد تضمینی و فراوان به دست آورردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.