×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کود فسفات آلی

کود فسفات آلی بیشترین میزان مصرف را در میان انواع کودهای سوپر فسفات دارد. در ایران نیز تولیدکنندگان بسیاری به عرضه سوپر فسفات گرانول با ترکیبات مختلفی روی آورده اند.

از سوپر فسفات ساده گرفته تا سوپر فسفات تریپل که غلظت بیشتری داشته و میزان فسفر بیشتری را به ریشه گیاه می رسانند. شرکت های مختلفی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به توذیع کود می پردازند. می پردازند

کارخانه های دانش بنیان زیادی نیز پا به این عرصه نهاده و اقدام به تولید و عرضه سوپر فسفات گرانول درجه یک با فرمولاسیون دقیق تر و علمی تر کرده اند.

عرضه سوپر فسفات گرانول با دو نوع ترکیب صورت می گیرد: • حداقل ۲۱ % فسفر کل و ۱۶% با قابلیت حل شدن در آب • حداقل ۱۷ % فسفر کل و ۹% با قابلیت حل شدن در آب است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (34).jpg

کود مرغی گرانوله

کود مرغی گرانوله برای عمولاً کشاورزانی که مشکلاتی چون سوختگی انار شاخ و برگ نزدن درخت با تنومند نشدن درخت و کمبود تناژ محصول دارند، بعد از استفاده از کود گرانوله همه نتایج بهتری را دریافت کردند و مشکلاتی مثل سوختگی، عدم سبزینگی برگ ها، ظاهر شدن نماتدها همه از بین رفته و روند رو به رشد و بهبود یافته را تجربه کرده‌اند.

معضلی که اکثر کشاورزان و باغداران در فصل اردیبهشت با آن روبرو می شوند این بوده که: آمار بسیار بالایی از دست رفتن شکوفه میوه را تجربه می کنند.

دلیل این است که درخت به اندازه کافی قدرت نگهداری شکوفه ها را ندارد و اما این موضوع با کود دهی صحیح و به موقع قابل حل است.

انواع کود مرغی پلیت و مایع به دلیل قدرت زیادی که به درخت می دهند مقاومت گیاهان بسیار افزایش پیدا می کند و در زمان اردیبهشت که نوسانات دمایی، تگرگ، سرما، یخ زدگی، و تنش های محیطی به وجود می آیند از خود در مقابل ریزش گل مقاومت نشان داده و شکوفه های بیشتری را نگهداری می کنند در مرحله بعد هم تبدیل شکوفه به میوه در بیشترین حد خود اتفاق می افتد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (36).jpg

کود مایع طبیعی

قیمت کود مایع طبیعی بر اساس عوامل گوناگونی در بازار داخلی توسط تولیدکنندگان تعیین می‌ شود و تولید کنندگان و شرکتهای تولید کننده برای تعیین نرخ و قیمت این محصول فاکتورهای گوناگونی را در نظر گرفته اند.

به طور کلی هر چه کیفیت و مرغوبیت این کودها بیشتر باشد، قیمت نهایی آن بیشتر شده و شما متقاضیان و خریداران باید هزینه بیشتری را صرف خرید نمایید.

فواید و خواص استفاده کود طبیعی برای درختان میوه بسیار زیاد بوده به همین علت است. امروزه میزان تقاضا برای خرید کود در بازار افزایش چشمگیری داشته و تولید کنندگان زیادی در تلاش اند تا بتوانند حجم زیادی از این محصولات را ظرف مدت زمان کوتاه تولید و به دست مشتریان و متقاضیان برسانند و میزان فروش این محصولات را افزایش داده اند.

کود طبیعی قابلیت نگهداری برای زمان طولانی را دارد این کودها در زمان نگهداری و انبارداری تغییر کیفیت نمی دهند و شما می توانید با خیالی آسوده این محصولات را در حجم انبوه مورد معامله قرار دهید از کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید همچنین امکان دریافت مشاوره های تخصصی قبل از انتخاب و خرید کود از طریق مشاوران فروش وجود داشته و افراد می توانند با آگاهی و اطلاعات کامل این محصولات را خریداری کنند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (35).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.