×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پارچه کجراه

کجراه همانطور که از نام آن پیداست، دارای خطوط کج در سطح پارچه است و شنیدن نام آن در بازار تداعی‌کننده لباس کار در صنعت نساجی است! وزن پارچه کجراه مربوط به تراکم بافت و ضخامت پارچه است. بین پارچه ترگال ساده با پارچه کجراه (با جنس پلی استر و ویسکوز)، بین ۴٠ تا ۵٠ گرم اختلاف وزن وجود دارد. تمام مشخصات ترگال ساده با کجراه یکسان بوده و تنها تفاوت این دو پارچه در این است که پارچه ترگال، بافت ساده و مربعی‌شکل دارد، ولی پارچه کجراه همانطور که از نامش پیدا است، بافتی کجراه و با تراکمی بین ٢٨٠ تا ٢٩٠ گرم را دارد. از این رو این پارچه نسبت به ترگال ضخیم‌تر است و به اصطلاح جنس بهتری دارد.

word image 211922 1 - ثروتمندان جهان با این چند گام ثروتمند شدند -

پارچه شمعی

پارچه شمعی حاضر از پارچه های کاملا ضد آب موجود در بازار است که به دلیل بیس و جنس الیاف نایلونی بسیار محکم و مقاوم، می توان برای انواع کاور ها و دوخت و دوز های صنعتی نیز از پارچه شمعی استفاده نمود. به دلیل نوع مواد و وجود یک لایه مخصوص در پشت آن، پارچه بسیار در برابر کشش، استحکام داشته ولی در عین حال نیز نرم و منعطف می باشد. عرض این پارچه ۱.۵ متر بوده و بنابراین هر متر از پارچه دارای مساحت بالایی است که باعث مقرون به صرفه بودن این پارچه می گردد.

word image 211922 2 - ثروتمندان جهان با این چند گام ثروتمند شدند -

پارچه گورتکس

وقتی با خیال راحت به زیر باران می روید و ترسی از خیس شدن ندارید احتمالا لباسی از جنس پارچه گورتکس بر تن دارید مراکز تولید این پارچه نفیس در شهرهای اصفهان، تهران و بروجرد وجود دارند و توانسته اند نیاز بالای کشور را به این پارچه خاص و شگفت انگیز تأمین کنند. ضد آب بودن این پارچه یکی از مزیتهای فوق العاده و اصلی آن می باشد که توانسته است در صنعت پوشاک و پزشکی کارآیی فرآوانی داشته باشد و بتواند با قابلیت ویژه ای که دارد نیاز بشر را به خوبی تأمین کند. از این پارچه گرانبها برای تولید انواع لباس کوهنوردی، شنا، کفش، لباس ورزشکاران، انواع کوله پشتی، دستکش، کفشهای نظامی و ورزشی، چادرهای مسافرتی و بسیاری موارد دیگر که در ذهن نمی گنجد استفاده می شود.

word image 211922 3 - ثروتمندان جهان با این چند گام ثروتمند شدند -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.