چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروت را با بادمجان تجربه کرده ام
    03 آذر 1401 - 22:16
    شناسه : 211924
    0

    ثروت رویای هر انسانی است که در این کره خاکی زندگی میکند. من در خانواده ایی بزرگ شده ام که از لحاظ مالی ضعیف بوده اند و همیشه رویای ثروت را در سر داشته ام. امروز توانسته ام با بادمجان به ثروت برسم و این رویای شیرین را تجربه کنم. این مقاله در مورد بادمجان بوده و شاید رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.

    پ
    پ

    بادمجان شمال

    بادمجان گیاهی یک ساله است که ساقه های قوی و برگ های پهن و کشیده ای دارد؛ این محصول انواع مختلفی دارد اما به طور کلی می توان گفت که بادمجان شمال لامپی و قلمی از بهترین نوع های این محصول برای صادرات هستند.برای تشخیص بادمجان شیرین از تلخ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟اندازه: با توجه به اینکه علت تلخی بادمجان وجود دانه های داخل آن می باشد بنابراین بادمجان های کوچک و متوسط که دانه های کمتری دارند شیرین تر از نوع درشت آن هستند. تقویت سیستم گوارشی: فیبر موجود در این محصول برای هضم بهتر غذا می باشد و از یبوست جلوگیری می کند، همچنین باعث تقویت سیستم گوارشی فرد می شود. با توجه به اینکه بادمجان نسبت به صیفی جات دیگر طول عمر بالاتری دارد و در تمام فصول سال وجود دارد در نتیجه خرید و فروش آن به صورت عمده انجام می گیرد و می توان مدت زمان بیشتری آن را در انبار نگهداری کرد.بادمجان سرشار از ویتامین های مختلف و مواد مغذی است که خواص دارویی و فواید زیادی برای سلامتی دارد.این محصول منبع غنی از کلسیم، پتاسیم، آهن، بتاکاروتن، کربوهیدرات، فیبر و ویتامین های A و B و C می باشد؛ ۱۰ مورد از فواید و خواص بادمجان که بهتر است بدانید.

    word image 211924 1 - ثروت را با بادمجان تجربه کرده ام -

    بادمجان قلمی

    همه افراد به دنبال این هستند که مواد خوراکی تازه و ارگانیک مصرف کنند تا بدن خود را کاملاً سالم نگه دارند و ما به آنها بادمجان قلمی را معرفی می‌کنیم. در واقع آنها دچار سرماخوردگی بسیار فراوان شده و دارای خلط می باشند از آنجایی که این محصول آنتی اکسیدانهای قوی دارد و تمامی عفونتها را از بین می برد همین امر باعث می‌شود که تمامی خلطهای پشت حلق شما از بین برود.ویتامینهای موجود در بادمجان برای آن است که از لخته شدن خون جلوگیری می کند و به تقویت مویرگ کمک می کند این گونه شما می توانید به راحتی از سکته مغزی و قلبی جلوگیری کنید. در ایران افراد بسیار زیادی هستند که مشغول کشت بادمجان می باشد در واقع زمینهای کشاورزی بسیار زیادی امروزه هستند که بادمجان را کشت می‌کنند.بادمجان هم به صورت کشت و هم به صورت گلخانه‌ای امروزه انجام می‌شود به صورت گلخانه ای در تمام فصل سال وجود دارد و دیگر شما می توانید به راحتی در هر فصل این محصولات را برای خود تهیه و خریداری کنید و از آنجایی که ما خود تولید کننده اصلی هستیم می توانیم به راحتی این محصولات را پایین ترین قیمت بازار به دست شما عرضه نماییم.

    word image 211924 2 - ثروت را با بادمجان تجربه کرده ام -

    بادمجان گریل

    بادمجان گریل یکی از غذا‌های رژیمی است، که از کالری پایینی برخودار است و می‌ تواند برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال غذا‌های رژیمی هستند یک وعده غذایی سالم محسوب شود. طعم بی‌ نظیر بادمجان حلقه ای گریل شده رژیمی باعث شده عده زیادی به این غذای لذیذ و سالم روی‌ بیاورند. استفاده از بادمجان رژیمی به عنوان میان وعده نه تنها می تواند به ایجاد احساس سیری در مواقع گرسنگی کمک کند، بلکه باعث می شود، تا بدن مواد مغزی و سالم را دریافت کرده و به متابولیسم آن کمک کند.همچنین با در نظر گرفتن بادمجان به طور مداوم در رژیم غذایی نه تنها می توانید به تقویت موها و درمان خشکی پوست خود و جوان سازی آن کمک کرده، بلکه از خواص ضد سرطانی این ماده غذایی مقوی بهره مند شوید.

    word image 211924 3 - ثروت را با بادمجان تجربه کرده ام -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.