×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زیره

زیره بر دو گونه اصلی” زیره سبز ” و “زیره سیاه “تقسیم بندی می شود که این دو گونه نیز بعلت تنوع در دو شاخه عمده “خودرو” و “کاشتنی” و اقلیمی که در آن کشت می شوند. یکی از پر تنوع ترین محصولاتی هستند که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت آن تا ثیر گذار است، که مهمترین فکتور در قیمت گذاری آن بعد از تقسیم بندی آن به گونه ها، تفاوت در خودرو و کاشتنی بودن این محصول می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی عامل تفاوت قیمت زیره سبز خود رو و کاشتنی می گذارد.

امروزه از جمله موضوعات متداولی هست مورد توجه بسیاری از خریداران و فروشندگان عمده قرار داشته و دارد، اما آیا این موضوع آنقدر اهمیت دارد که به آن بپردازیم یا خیر؟ پدر این مورد باید نکاتی را خدمت شما خریدار و فروشنده گرامی عرض کنیم که در هنگام انتخاب محصول خود برای خرید یا فروش باید مد نظر داشته باشید و آن این است.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (36).jpg

پودر فلفل

برای طعم دهی به غذاها می توانید از انواع مختلف پودر فلفل استفاده کنید که یکی از آنها فلفل سیاه است که به صورت پودر شده هم در بازار موجود است و با قیمت مناسب می توانید اقدام به خرید آن کنید.

این ادویه تند برای سلامتی و همچنین عملکرد بهتر بدن مفید واقع می شود که می توانید آن را همراه با غذاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید.

طبع پودر فلفل سیاه گرم و خشک است که علاوه بر اینکه به عنوان یک ادویه محسوب می شود از آن برای درمان به عنوان گیاهی دارویی هم استفاده می کنند.

اگر به سلامتی پوست بدن خود اهمیت می دهید می توانید به جای استفاده از لوازم بهداشتی با قیمت بالا از یک دکتر که متخصص تغذیه باشد برنامه ای مربوط به رژیم غذایی را دریافت کنید که در آن فلفل سیاه به صورت پودر شده هم وجود داشته باشد با انجام چنین کاری به شادابی و طراوت پوست خود کمک شایانی کرده اید.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (38).jpg

سیاه دانه

سیاه دانه با خاصیت های جادویی خود در رده محبوب ترین ها در طب سنتی قرار گرفته است.

سیاه دانه گیاهی درمانی است که منطقه ی رویش آن اسیا و اروپا می باشد. ایران نیز منطقه بسیار مناسبی برای رشد این گیاه محسوب می شود. به همین دلیل است که علم طب ایرانیان از دیر باز مشهور بوده است.

سیاه دانه به روش های مختلفی مصرف می شود. بعضی ها به شکل روغن از آن استفاده می کنند و دیگر افراد به همان شکل دانه ای آن است.

سوالی که برای بسیاری مطرح می شود این است که سیاه دانه چیست؟ همانطور که از اسمش پیداست، گیاه درمانی با دانه های سیاه می باشد که برای درمان بسیاری از بیمارها مفید می باشد. این گیاه سنتی به اندازه ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر رشد می کند و دانه های آن خواص درمان دارند.

خواص درمانی گیاهان دارویی بر کسی پوشیده نیست. خاصیت سیاه دانه هم جزو همین دسته می باشد. این گیاه درمانی در بهبود بخشیدن به بیماری های قلبی بسیار موثر عمل کرده است.

به صورتی که پزشکان طبق آزمایش های انجام شده دریافته اند که سیاه دانه می تواند بیماری های سخت نظیر سرطان و د یابت را نیز درمان کند. به دلیل خاصیت های فراوان این گییاه توصیه شده است که در مصارف شخصی و پخت غذاها هم از آن استفاده شود.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (40).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.