جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسیر ثروتمند شدن در میان ادویه ها یافتم
    03 آذر 1401 - 22:17
    شناسه : 211949
    0

    فعالیت در زمینه فروش و صادرات ادویه جات توانست مرا به یکی از افراد بزرگ در این محصولات تبدیل کند و من نیز به این واسطه افراد زیادی را به این کار دعوت کردم و در این راه به آنها کمک نمودم.

    پ
    پ

    پودر فلفل

    به علت وجود مقدار زیادی از آنتی اکسیدان در پودر فلفل هنگامی که از آن با هدف سلامت پوست خود استفاده می کنید از پیری زودرس که یکی از نشانه های آن چین و چروک بر روی پوست است جلوگیری می کنید.

    لازم به ذکر است که فلفل سیاه بدون آنکه در طعم و عطرش تغییری ایجاد شود برای مدتی طولانی تازه می ماند، دلیل اینکه غذاها با استفاده از پودر آن بسیار خوش طعم و عطر می شوند همین امر است که توصیه می شود از آن استفاده کنید.

    محققان با تحقبق و مطالعه ای که بر روی موشها انجام داده اند به این نکته پی بردند که فلفل سیاه هر چند که به صورت پودر شده هم مورد استفاده قرار بگیرد با بهره گیری از خواص ضد التهابی خود ممکن است در مبارزه با التهاب مزمن که می تواند عامل زمینه ای برای خیلی از بیماریها از جمله سرطان و یا دیابت باشد اثر گذار باشد.

    البته به این نکته هم توجه کنید که خواص ضد التهابی این ادویه تند بر روی انسان به صورت گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است.

    C:\Users\ASUS\Downloads\logo (39).jpg

    سیاه دانه

    روش های گوناگونی برای مصرف سیاه دانه وجود دارد اما هنوز این مسئله سوال خیلی ها است که سیاه دانه را چگونه بخوریم؟ همانطور که در بالا اشاره کردیم از این دانه روغن هم می گیرند.

    پس می توانید از روغن سیاه دانه استفاده نمایید. اما افرادی دوست دارند که آن را به همان روش طبیعی و دانه ای استفاده نمایند. بدین ترتیب که به طور مستقیم در دستورهای پخت آشپزی خود استفاده می کنند.

    طعم سیاه دانه به تلخی می زند. یکی از مصارفی که سیاه دانه دارد در ساخت ترشی ها می باشد تا طعم تلخ آن حس نشود.

    با پیدایش بیماری های گوناگون و استفاده از طب سنتی برای درمان، بسیاری دنبال ان هستند تا بفهمند سیاه دانه چه خواصی دارد؟ گیاهی کوچک ولی پر فایده که توانسته است در پایان دادن به بسیاری از بیماری ها موثر واقع شود. یکی از دیگر خواصی که راجع به سیاه دانه می توانیم بگوییم، خاصیت ضد التهابی می باشد.

    این گیاه می تواند با بهره مندی از ترکیبات شیمیایی موجود در آن بیماری های مختلفی را درمان نماید. به نوعی می توان گفت که سیاه دانه می تواند یک داروی طبیعی همه کاره برای بدن باشد.

    C:\Users\ASUS\Downloads\logo (41).jpg

    زیره

    یکی از موارد مهم و با اهمیت دیگری که اغلب از دید خریداران پنهان مانده و توجه کمتری به آن می شود و در امر صادرات از اهمیت بالا تری نیز برخوردار است. توجه به تازگی و خرید زیره سبز از کشاورز بصورت مستقیم و بدن واسطه و توجه به تاریخ برداشت محصول زیره سبز و سیاه می باشد که این امر تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده و حذف واسطه ها و از طرف دیگر حفظ تازگی و عطر و بوی این محصول داشته و در این میان بر خلاف اغلب محصولات خوراکی و کشاورزی که در آنها ارزش غذایی آن محصول نسبت به عطر و طعم آن در ارجعیت قرار دارد.

    در حیطه محصولات گیاهی دارویی معطر که یکی از آنها محصول خوش عطر زیره می باشد این امر برعکس بوده و عامل عطر و طعم و اسانس از اهمیت بالاتری نسب به ارزش مواد غذایی آن برخوردار بوده و وجود اسانس بالا و مواد فرار با ارزش در آن یکی از عوامل مهم و بهبود دهنده ی خواص دارویی و شفا بخشی بالا تر در این محصول می باشد، که این موضوع اهمیت بسته بندی صحیح را در این محصول نسبت به محصولات غذایی دیگر بالاتر می برد، عامل مهم دیگری که باعث حفظ ماندگاری و تازگی زیره سبز و سیاه و دیگر محصولات دارویی و معطر می گردد.

    C:\Users\ASUS\Downloads\logo (37).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.