×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سیر خشک

برای نگهداری سیرخشک در یخچال باید به چند نکته توجه کرد برای مثال وقتی سیر خشک را پوست می کنید باید درون شیشه گذاشته و روی آن را پر از روغن کنید درشیشه را بسته و در یخچال نگهداری کنید روش دیگر سرخ کردن و فریز کردن آن است.

برای فروش سیر در میدان میوه و تربار سیرخشک را در سردخانه های بزرگ نگهداری می کنند. تا برای فصولی که سیرکمیاب تر است بتوانند نیاز بازار را تامین کنند این گیاه با تنظیم درجه مناسب مدت زمان زیادی درسرد خانه ها می تواند سالم باقی بماند. سیر سرشار از خاصیت بوده و بازار فروش این محصول همیشه پر رونق است.

word image 211951 1 - یک گام دیگر بردارید تا به ثروت برسید -

سیر کوهی

سیر کوهی نابود کننده انواع سرطان می باشد که هر فردی که دچار این بیماری مستهلک است با مصرف آن نیازی به شیمی درمانی پیدا نخواهد کرد. مادران باردار در نظر داشته باشند سیر کوهی را در اوایل سه ماه بارداری خود کمتر استفاده کنید زیرا زیاده روی و افراط در آن مشکلات ناگواری را برای مادر و جنین به همراه دارد. سیر خام کوهی یک داروی بسیار مقوی بوده و می تواند تمامی بیماریهای صعب العلاج را درمان کند.  یکی از گیاهان معجزه آسای در طبیعت به حساب آید. سیر کوهی به خاطر خاصیت ضد باکتریایی بودن برای عفونتهای بدن بسیار موثر است و مانند یک آنتی بیوتیک در بدن عمل می کند.

word image 211951 2 - یک گام دیگر بردارید تا به ثروت برسید -

سیر همدان

به خاطر اینکه مصرف سیر همدان در ایران بسیار محبوب و فراوان است تولید کننده سعی می ‌کند که تمام بازار داخل کشور را در اختیار بگیرد و سیر همدان را به صورت کاملاً عادلانه توزیع نماید و در سطح کشور در دسترس همه قرار بگیرد و به خاطر همین سعی می ‌کند که در رقابت را با سیرهای خارجی برنده باشد و علاقه مندان مصرف سیر سیاه همدان در شهر شیراز می توانند به راحتی این صیفی بسیار خوش طعم و پرخاصیت و مقوی را خریداری کنند و از آن استفاده نماید. به خاطر خواص این سیر بسیار محبوب می باشد و افرادی که قصد خرید سیر خشک دارند سعی می کنند که سیر همدان تهیه نمایند چرا که می ‌دانند بسیار مفید و مقوی می باشد و سیر همدان سالانه بخش عمده تولید آن حتی برای صادرات به خارج از کشور هم ارسال می ‌شود فروش سیر همدان در  اقصا نقاط جهان باعث شده که این محصول یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات کشاورزی باشد که سود بسیار خوبی دارد.

word image 211951 3 - یک گام دیگر بردارید تا به ثروت برسید -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.