پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدیدترین و پرفروش ترین برندهای باتری یو پی اس ایرانی
    05 آذر 1401 - 9:52
    شناسه : 211981
    0

    برای خرید باتری یو پی اس می‌توانید مدل باتری دلخواه (با توجه به نوع نیاز خود) را تهیه کرده و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما متصل شوید. پیش بینی فروش باتری یو پی اس در پاییز و زمستان 1401 نسبتا زیاد است؛ چرا که با توجه به مزایایی که این محصول دارد خرید آن کمک شایانی به مصرف کنندگان خواهد نمود.

    پ
    پ

    باتری یو پی اس (منبع تغذیه اضطراری یا بدون وقفه UPS)، یک دستگاه الکتریکی است که در صورت قطع شدن منبع برق ورودی، برق اضطراری را برای تجهیزات تامین می کند. زمان کارکرد بیشتر منابع برق بدون وقفه در باتری نسبتاً کوتاه است، اما برای راه اندازی یک منبع برق آماده به کار یا خاموش کردن صحیح تجهیزات محافظت شده کافی خواهد بود. به خاطر همین باتری یو پی اس یک نوع سیستم تامین برق مداوم است.

    پیش بینی فروش باتری یو پی اس در پاییز و زمستان 1401

    برای خرید باتری یو پی اس می‌توانید مدل باتری دلخواه (با توجه به نوع نیاز خود) را تهیه کرده و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما متصل شوید. پیش بینی فروش باتری یو پی اس در پاییز و زمستان 1401 نسبتا زیاد است؛ چرا که با توجه به مزایایی که این محصول دارد خرید آن کمک شایانی به مصرف کنندگان خواهد نمود.

    معرفی بهترین برند های باتری یو پی اس ایرانی

    • باتری یوفوufo

    باتری یوفوufo یکی از بهترین و باکیفیت ترین باتری های یو پی اس در ایران است وکاربردهای زیادی دارد. از جمله این کاربردها می توان به شارژ موتورها و ماشین های شارژی، ویلچر، دستگاه یو پی اس و… اشاره کرد. زمینه های کاربردی یوفو شامل روشنایی اضطراری و حمل و نقل ریلی، ساختمان ها، تونل ها، استادیوم های بزرگ و… می شود.

    طراحی هوشمند، نظارت از راه دور، کنترل سیگنال، مدیریت ساده، عدم نیاز به نگهداری، عملکردهای هشدار کامل و عمر طولانی فن ها، خازن ها و سایر دستگاه از جمله مزایای باتری یوفو هستند. برای خرید باتری یوفوufo می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.images 1669285422 - جدیدترین و پرفروش ترین برندهای باتری یو پی اس ایرانی -

    • باتری زیکو ziko

    باتری های زیکو چقدر دوام می آورند؟ این باتری معمولا بین سه تا پنج سال عمر می کند. اما با نگهداری مناسب، باتری ممکن است حتی بیشتر دوام بیاورد. باتری خودرو ممکن است به دلیل شرایط مختلفی مانند رانندگی غیرمسئولانه، شارژ کم، نقص های ساخت و استفاده بیش از حد از نیروی باتری برای روشنایی خودرو، تهویه مطبوع، سیستم موسیقی و غیره خراب شود. به همین دلیل زیکو یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

    • باتری صنعت

    باتری صنعت از دیگر برندهای نام آشنای باتری یو پی اس در ایران است که علاوه بر داشتن طول عمر نسبتا بالا، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است. البته ناگفته نماند که این محصول در ولتاژهای متفاوت تولید می شود و شما عزیزان می توانید با توجه به نوع نیاز خود، آن را خریداری نمایید. باتری یو پی اس صنعت نیاز به نگهداری زیادی ندارد و یک از محبوب ترین باتری ها در میان محصولات مشابه است.

    images 1669285423 - جدیدترین و پرفروش ترین برندهای باتری یو پی اس ایرانی -

    • باتری سسکو sesco

    باتری سسکو sesco یکی دیگر از پرکاربردترین باتری های یو پی اس می باشد که از جمله موارد استفاده آن می توان به دوربین های مداربسته، آسانسور، کرکره های برقی، سیستم های اطفاء حریق و ماشین های اداری اشاره کرد. این باتری ها به وسیله سیستم سیلد اسید تولید می شوند و در سیستم های تجدیدپذیر خورشیدی و سانترال نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

    کمپانی سپاهان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کنندگان در ایران است که می توانید با خیالی آسوده محصولات آن از جمله باتری یو پی اس را خریداری نمایید. هم چنین به دلیل اعتبار و پیشینه خوب، مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است و امروزه باتری سپاهان را می توان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایران خطاب کرد.

    • باتری صبا

    باتری صبا از دیگر شرکت های نامدار ایرانی است که به خاطر استفاده از به روز ترین متدهای دنیا در خط تولید خود، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. هم چنین این برند نام آشنا با تکیه بر دانش نخبگان ایرانی و پیروی از استانداردهای روز جهانی، توانسته بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

    images 1669285424 - جدیدترین و پرفروش ترین برندهای باتری یو پی اس ایرانی -

    معرفی مرکز پخش عمده باتری سیلد اسید

    با توجه به مزایایی که گفته شد، خرید باتری سیلد اسید 12 ولت یک نیاز ضروری است و به همین خاطر، برخی از خرده فروشان به دنبال مرکز پخش عمده باتری های یو پی اس هستند. از جمله مزایای خرید عمده می توان به پایین آمدن هزینه ها اشاره کرد. در صورتی که نیاز به این محصول در تعداد بالا دارید، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    هم چنین به یاد داشته باشید که قبل از خرید باتری یو پی اس، به استانداردهای برند مورد نظر توجه داشته باشید و در صورت نیاز با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. قیمت باتری یو پی اس هم با توجه به فناوری، طول عمر و برند آن متفاوت خواهد بود.

    استفاده در فضای باز

    هنگامی که یک سیستم UPS در فضای باز قرار می گیرد، باید دارای ویژگی های خاصی باشد که تضمین کند آب و هوا را بدون هیچ تأثیری بر عملکرد تحمل می نماید. عواملی مانند دما، رطوبت، باران و برف در میان سایر موارد باید توسط سازنده در هنگام طراحی یک سیستم UPS در فضای باز در نظر گرفته شوند. محدوده دمای عملیاتی برای سیستم‌های UPS در فضای باز می‌تواند حدود -40 درجه سانتیگراد تا +55 درجه سانتیگراد باشد که همین عامل روی باتری آن نیز تاثیرگذار است.

    images 1669285425 - جدیدترین و پرفروش ترین برندهای باتری یو پی اس ایرانی -

    درباره باتری های یو پی اس بیشتر بدانیم

    توزیع وضعیت UPS و داده های کنترل مستلزم آن است که، تمام دستگاه های واسطه مانند سوئیچ های اترنت یا مالتی پلکسرهای سریال توسط یک یا چند سیستم UPS تغذیه شوند تا هشدارهای UPS در هنگام قطع برق به سیستم های مورد نظر برسد. برای جلوگیری از وابستگی به زیرساخت اترنت، UPS ها را می توان مستقیماً به سرور کنترل اصلی متصل کرد.

    سه نوع باتری یو پی اس وجود دارد که این سه نوع شامل VRLA، باتری های سلولی یا VLA و باتری های لیتیوم یون می شوند. مدت زمان کارکرد یک یو پی اس با باتری به نوع و اندازه باتری ها و میزان دشارژ و کارایی اینورتر بستگی دارد.

    تولید کنندگان رتبه بندی زمان اجرا را در چند دقیقه برای سیستم های UPS بسته بندی شده ارائه می کنند. سیستم‌های بزرگ‌تر (مانند مراکز داده) نیاز به محاسبه دقیق بار، کارایی اینورتر و ویژگی‌های باتری دارند تا اطمینان حاصل شود که استقامت مورد نیاز به دست آمده است.

    هنگامی که یک باتری یو پی اس شارژ یا دشارژ می شود، در ابتدا فقط بر روی مواد شیمیایی واکنش دهنده تأثیر می گذارد که به عنوان رابط بین الکترودها و الکترولیت قرار دارند. با گذشت زمان، بار ذخیره شده در مواد شیمیایی در سطح مشترک، که اغلب “بار رابط” نامیده می شود، با انتشار این مواد شیمیایی در سراسر حجم ماده فعال پخش می شود.

    اگر باتری کاملاً خالی شده باشد (مثلاً چراغ‌های خودرو یک شب روشن مانده باشند) و بعد فقط برای چند دقیقه شارژ سریع شود، ولتاژ باتری ممکن است نزدیک به ولتاژ شارژر افزایش یابد تا جریان شارژ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. پس از چند ساعت، این بار رابط به حجم الکترود و الکترولیت سرایت نمی‌کند چرا که منجر به کاهش یک بار واسط می شود. این بار به قدری کم خواهد بود که ممکن است برای روشن کردن خودرو کافی نباشد.

    با توجه به توضیحات بالا، سیستم یو پی اس دارای کارایی فراوانی است، به همین دلیل باید هنگام خرید باتری یو پی اس به نکات مهم و استاندارد بودن محصول توجه ویژه ای داشته باشید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    021-44001200

    09900100987

    www.hkftradeco.ir

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.