×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

WhatsApp Image 2022 11 26 at 12.27.59 - زانوبند زاپیامکس؛ محصولی اعجاب‌انگیز برای درمان مشکلات زانو - زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس از بهترین تجهیزات پزشکی عصر جدید برای درمان انواع دردهای زانو است. این محصول پیشرفته و مدرن تاثیر چشمگیری در درمان دردهای عضلانی و بهبود درد آرتروز زانو دارد. از فواید بی‌نظیر استفاده زانوبند زاپیامکس می‌توان به تسکین فوق‌العاده درد آرتروز زانو و تاثیر آن در کوتاه‌مدت اشاره کرد. به طوریکه با استفاده آسان این محصول به مدت چند روز متوالی، شاهد بهبود دردهای زانوی خود خواهید بود. خرید زاپیامکس به صورت اینترنتی و پرداخت به هنگام تحویل میباشد.

اگر مشتاق آگاهی از فواید و کاربردهای بی‌نظیر زانوبند زاپیامکس هستید، در این مقاله همراه ما باشید:

تکنولوژی به کار رفته در زانوبند زاپیامکس

زانوبند پیشرفته زاپیامکس با استفاده از تکنولوژی UIC انواع مشکلات مفصلی و عضلانی ناحیه زانو را برطرف می‌کند. UIC تکنولوژی برجسته و نوین به کار رفتـه در زانوبند زاپیامکس است که آن را از سایر روش‌های درمانی متمایز می‌کند. این تکنولوژی برگرفتـه از سه فناوری اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس و موثر در بهبود دردهای عضلانی است. به کمک این فناوری می‌توان از ماساژ عضلات و تحریک آنها، در جهت تسکین درد و التهاب آزاردهنده زانو بهره‌مند شد.

این زانوبند مشخصات منحصر به فردی شامل موارد زیر را دارا است:

  • کمک به رفع دررفتگی زانو
  • کاهش درد و التهاب عضلات
  • رفع خشکی و سفتی مفاصل زانو
  • بهبود آسیب‌های رباط صلیبی قدامی
  • تسکین درد ناشی از خشکی مفاصل
  • کمک به حرکت صحبیح مفاصل زانو
  • بهبود کشیدگی عضلات و رگ‌به‌رگ شدگی آن‌ها
  • التیام‌ درد و التهاب ناشی از شکستگی استخوان زانو
  • تسکین بیماری‌‎های خاصی همچون آرتروز، آرتریت روماتوئید، نقرس و پارگی مینیسک زانو

مزایای بالقوه زانوبند زاپیامکس (Zapiamax)

WhatsApp Image 2022 11 26 at 12.28.05 - زانوبند زاپیامکس؛ محصولی اعجاب‌انگیز برای درمان مشکلات زانو - زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس مزایای ارزشمندی نسبت به سایر روش‌های درمانی دارد که مهم‌ترین آنها مواردی از قبیل زیر است:

  1. اولین و مهم‌ترین مزیت زانوبند زاپیامکس، قیمت بسیار مطلوب آن در قبال ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای است که ارائه می‌دهد. به‌طوریکه با یک بار خرید زانوبند زاپیامکس، می‌توان به طور مدام از آن استفاده کرد. به همین جهت نیازی به مراجعه پزشک و اتلاف وقت و انرژی در صف طولانی مراکز درمانی نیست.
  2. زانوبند زاپیامکس برای تمامی نواحی زانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین نیازی به انجام تمرینات فیزیوتراپی متنوع برای نواحی مختلف زانو نیست.

برای مطالعه بیشتر به وب سایت مدی مکس مارکت مراجعه فرمایید

  1. قدرت اثربخشی زانوبند زاپیامکس بسیار بیشتر از سایر روش‌های درمانی و بالطبع راحت‌تر از جراحی‌های خوفناک و سخت است. در کنار این‌ها مدت زمانی که صرف درمان درد زانو نیز می‌کنید بسیار کمتر از سایر روش‌های درمانی خواهد بود.
  2. از دیگر مزایای زانوبند زاپیامکس، طرز استفاده آسان آن در منزل و بدون نیاز به کمک کسی است. کافیست مدتی از زمان استراحت خود را به استفاده زاپیامکس اختصاص دهید.

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس

برای استفاده این محصول نیاز به مکان خاصی نمی‌باشد. در خانه، محل کار یا هر مکان مجهز به برق شهری، می‌توانید زانوبند خود را به ناحیه آسیب‌دیده ببندید. سپس دقایقی را در حالت سکون باقی بمانید و زانوی خود را حرکت ندهید. در هر بار استفاده، ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زانوبند را استفاده کنید. با شروع استفاده زانوبند زاپیامکس، پس از دو هفته دردهای زانو به شدت کاهش خواهند یافت. اما تاثیر اصلی پس از گذشت یک ماه نمایان می‌شوند.

  1. حمید احمدی

    سلام خوبین
    من کارم سنگین هستش بالاستیک ماشین سنگین سرو کار دارم هر دوتا زانوم از داخل پا درد شدید داره اما مجبور هستم کار کنم آیا می‌تونه بهم کمک کنه اگه آره که مشاوره بدید تشکر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.